Lierse K. - Beerschot [24-09-2023]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
ozzy105
Re: Lierse K. - Beerschot [24-09-2023]

Post by ozzy105 » Sun Sep 24, 2023 9:13 pm

Jammer genoeg kwam mijn prono uit... VA kan zijn ontgoocheling en frustratie niet meer wegsteken werd duidelijk bij die gemiste strafschop. Trainer nu buiten zeker maar of dat iets gaat veranderen dik mijn twijfels! Nog maar eens het bewijs dat je niet zomaar 8 vertrokken basisspelers kan vervangen, ook weer een gegeven dat een kern altijd begin juni voor 90% moet rond zijn! De club wordt al sinds de heropstart Amateuristisch geleid mag ook eens gezegt worden, talloze blunders werden er al begaan gelukkig was er 2 keer corona. Hier wordt je niet vrolijk van integendeel. Supporters verdienen veel beter.

GeelZwart

Post by GeelZwart » Sun Sep 24, 2023 10:25 pm

Nog maals helaas, chapeau voor de inzet. Ze hebben er absoluut hun kop voorgelegd. Het is gewoon een gebrek aan kwaliteit.

Carlke

Post by Carlke » Sun Sep 24, 2023 10:52 pm

Vandaag verloren maar wel met mega veel inzet dat vind ik al positief hopelijk word die lijn doorgetrokken . Maar we missen gewoon heel veel kwaliteit zo simpel is het. Deze ploeg speelt voor degradatie . Men kan ook op de trainer kakken maar hij moet het doen met wat er is aangetrokken. Al moet ik wel zeggen zonder spits starten . Met 2 middenvelders vooraan spelen ook geen slimme zet.eerste doelpunt fout keeper die bal mag daar niet binnen, maar zet fout recht door goede reflex en penalti te pakken. De 2 andere doelpunten waren mooie vond ik . Maar wat gebeurde daar achter het glas allemaal rellen met beerschotfans. Schande van de club dat die daar binnen gelaten worden geen woorden voor. De gewone suporter voor match helemaal aftasten heel ticket systheem moeilijk maken . Maar waar het centen opbrengt mogen uitsuporters binnen . Knap staaltje sorry dit vind ik er los over !

Lipser

Post by Lipser » Sun Sep 24, 2023 11:49 pm

Over de match ga ik het morgen - misschien - hebben. Wat er in de seats gebeurd is, dat is exact wat ik wilde aanhalen toen ik zei dat ik als seatshouder niet naar de wedstrijd tegen Antwerp ga komen en dat ik zeker geen gasten ga uitnodigen, niettegenstaande de tafel voor 8 die al besteld was. Uitsupporters kunnen ongehinderd onze thuissupporters blijven uitdagen. Tot dat het voor sommigen wat te veel wordt. Op hun bakkes dus. En bij één van de Beerschot supporters zat zijn bakkes behoorlijk dicht.

Jammer dat dit moet gebeuren in onze seats. Uitsupporters zijn altijd welkom. Ik zit bij uitwedstrijden trouwens altijd bij de thuissupporters, zonder probleem. Maar je moet weten je te gedragen. Jammer genoeg weten supporters uit Antwerpen dat niet altijd. Daarom dat deze lafaard de wedstrijd tegen de cocaïnesnuivers uit Deurne aan mij voorbij laat gaat gaan. Ik ga nog wel vanaf den Berg mee komen supporteren. Regen of niet.

Carlke

Post by Carlke » Mon Sep 25, 2023 4:53 am

Lipser wrote:
Sun Sep 24, 2023 11:49 pm
Over de match ga ik het morgen - misschien - hebben. Wat er in de seats gebeurd is, dat is exact wat ik wilde aanhalen toen ik zei dat ik als seatshouder niet naar de wedstrijd tegen Antwerp ga komen en dat ik zeker geen gasten ga uitnodigen, niettegenstaande de tafel voor 8 die al besteld was. Uitsupporters kunnen ongehinderd onze thuissupporters blijven uitdagen. Tot dat het voor sommigen wat te veel wordt. Op hun bakkes dus. En bij één van de Beerschot supporters zat zijn bakkes behoorlijk dicht.

Jammer dat dit moet gebeuren in onze seats. Uitsupporters zijn altijd welkom. Ik zit bij uitwedstrijden trouwens altijd bij de thuissupporters, zonder probleem. Maar je moet weten je te gedragen. Jammer genoeg weten supporters uit Antwerpen dat niet altijd. Daarom dat deze lafaard de wedstrijd tegen de cocaïnesnuivers uit Deurne aan mij voorbij laat gaat gaan. Ik ga nog wel vanaf den Berg mee komen supporteren. Regen of niet.
Ik weet niet hoe dat daar aan toe gaat maar mischien dan ook de regels eens herzien of er iets aan doen, dit kan toch niet dat zo iets gebeurd op zo een plaatsen. Oke ik weet ook wel dat dat bij de meeste ploegen wel lukt.maar voor fans op de gewone tribunes doen ze wel vanalles om het aan te pakken . Dat mogen ze dan daar ook aanpakken. En nog eens ik zeg dit nu maar ken daar te weinig van wat daar allemaal mee speelt.

Lipser

Post by Lipser » Mon Sep 25, 2023 8:08 am

De match zelf dan. Ik was grote fan van JC en heel blij toen die bij ons trainer werd. Maar zijn mayonaise pakt (nog) niet. Bij Heist heeft dit vorig seizoen ook een paar wedstrijden geduurd.

Ik val in herhaling, maar nogmaals: Brebels/VA, dat werkt niet. Dat heeft nog nooit geswerkt en gaat dat ook nooit doen. Buiten zijn goals is onze kapitein van weinig waarde in het spel. Laat geregeld zijn man lopen op het middenveld en brengt ook als aan meer aanvallende middenvelder te weinig. En daar zit het grootste probleem in onze ploeg. De verbinding tussen verdediging en aanval. Of beter gezegd, het gebrek daaraan.

Voorts ben ik ook altijd fan om de juiste spelers op de juiste plaats te zetten. De Bruyn is geen spits en geen flankspeler (vorige match) - zet hem daar dan ook niet. Van Dessel is ook geen flankspeler. Zet hem daar dan ook niet.

De eerste twee goals zijn resultaat van kinderlijk verdedigen. Bij de eerste goal mag de aanvaller lateraal het halve veld oversteken. Bovendien was die bal niet onhoudbaar. Teunckens zet dat nadien wel een paar keer recht. Bij de tweede goal was er toch iemand vergeten om in de juiste zone te gaan staan en de grootste van de hoop in het oog te houden. Lomp eigenlijk.

Onze aanvallers hebben we niet gezien. Ze zaten op de bank of staken niks uit op het veld (Ocansey). Het systeem werkt ook niet echt. We creëren veel te weinig en hebben nergens overwicht. Vlak na de gelijkmaker was het moment daar om de match in handen te nemen. Helaas, pindakaas.

Nog even over het voorval in de seats: Het waren "onze" supporters die de seats zijn binnengevallen om een paar Beerschotsupporters op hun manieren te wijzen. Fysiek geweld valt uiteraard niet goed te keuren. Maar "onze" seathouders en de club hebben hier ook zelf schuld aan. De controle op wie er in de thuisvakken gaat zitten zou voor de seats net zo goed moeten gelden als voor de rest van het stadion. En dan heb ik het niet over de brave Beerschotsupporter die vlak voor mij zat en op een beleefde manier genoten heeft van de overwinning van zijn team.

KRKN

Post by KRKN » Mon Sep 25, 2023 8:50 am

Ik kan uw analyse grotendeels volgen. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk niet zo teleurgesteld ben. Heb een hele sfeervolle match gezien, veel volk en veel inzet. Maar inderdaad, een aantal rare keuzes. Ocansey is geen diepe spits. Van Dessel is wel een aanwinst, maar moet niet op die plek staan.

Hulde voor Pallieter 30. We blijven hard werken, en de supporters moeten blijven steunen. Ik was opgelucht dat er niet uitgefloten werd na de match want daar schieten we niets mee op.

Op naar een driepunter tegen de Futures.

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon Sep 25, 2023 10:51 am

Men had nooit JC mogen aanstellen als trainer idem de hulptrainer!!! Wat hebben beide heren al op hun cv? Trainer geweest bij Amateurclubs, clubs die dan nog geen hoge toppen scheerden. Dit seizoen is 1B een stuk sterker geworden tov de vorige seizoenen. Men nam een heel groot risico en kijk nu.... Toch blijft de big boss de grote schuldige in dit verhaal, investeerd sportief veel te weinig met een budgetje van enkele miljoenen euro 's redt je het niet op termijn, stapelt de blunders op enz. Ik zie enorm veel gelijkenissen met de Egyptenaar buiten het financiële plaatje gerekend nl onderlinge ruzie tussen de supporters, op vijf jaar tijd al aan de zesde trainer, ongeveer 70 spelers, meestal basisspelers die kwamen en gingen enz enz enz. Niet te fraai dus! Hoe het uiteindelijk weer gaat aflopen weet ieder van ons met een beetje boerenverstand! Persoonlijk had ik meer verwacht van LVT en co. Nogmaals een bewijs dat een goed zakenman geen garantie is voor een goede clubleider!

Mark

Post by Mark » Mon Sep 25, 2023 12:24 pm

Ik deel de mening van KRKN, ook ik ben nu veel minder teleurgesteld dan vorige week.
De inzet was goed, de spelers hebben gedaan wat ze konden, het is zoals Jens zegt we zitten momenteel in de hoek waar de klappen vallen, het zit niet mee. Tot aan de 1-2 kon deze wedstrijd alle kanten uit.
Sommige keuzes van JC begrijp ik niet, hij start zonder echte spits. De Bruyn heeft nog geen enkele goede wedstrijd gespeeld (alleen zijn eerste was matig de rest gewoon slecht) toch blijft die erin staan.
Ben ook geen favoriet van Brebels, maar die heeft gisteren wel voor het eerst een redelijke wedstrijd gespeeld.
Bij de vervangingen had De Bruyn er als eerste af gemoeten, niet Ocansey.
Olare heeft nog niet gebracht wat ik ervan verwachte, maar toch moet hij erin, sterker in de duels en kopbal in de verdediging.
Van Acker mist zijn 2de strafschop gelukkig was dit bij deze stand en helemaal op het einde van de wedstrijd geen ramp.
Ofwel rapen we 4 punten in de volgende 2 wedstrijden (op RSCA Futures en thuis tegen Deinze) of anders zal JC mogen inpakken al weet ik niet wie er in de plaats moet komen.
En ja ons budget is te klein voor 1B dat zal nu toch wel iedereen inzien, dus hopelijk zo snel mogelijk een financiële injectie van extra investeerder(s). Anders zal het vechten tegen de degradatie worden, top 6 kan je waarschijnlijk al vergeten.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Mon Sep 25, 2023 1:03 pm

Lipser wrote:
Sun Sep 24, 2023 11:49 pm

Begrijpelijk, maar toch blij te lezen dat je niet thuis blijft er voor 💪

Wat is er met die Beerschot supporter daarna gebeurd? Is daar geen security om zo'n gasten op hun plek te zetten? Lucske zal nogal ogen hebben getrokken 😂

Als ik 1 pluspuntje kan aangeven: een extra toog op den berg, ik heb gewoon eens niet op mijn pint moeten wachten! Zaligheid!
Wij komen áltijd terug!

Post Reply