Voorbereiding 2023-2024
Re: Voorbereiding 2023-2024
Hmm echt testen nu niet he Carlke, zullen wss tegen de beloften van Pol Plastiek zijn. Eerste test zal wss uit Eindhoven worden dan staan we juist 1 maand voor de competitiestart! Hopelijk zijn er tegen die tijd een doelgericht 4-5 inkomende transfers verricht!
Er zullen er zeker van a ploeg opstaan dat er nog maar 4 van eerste ploeg opstaan, en paar die er net naast vallen en paar beloften vind ik dat grotere test dan eindhoven ze ! Kampioen en bekerwinaarozzy105 wrote: ↑Sat Jul 01, 2023 11:52 amHmm echt testen nu niet he Carlke, zullen wss tegen de beloften van Pol Plastiek zijn. Eerste test zal wss uit Eindhoven worden dan staan we juist 1 maand voor de competitiestart! Hopelijk zijn er tegen die tijd een doelgericht 4-5 inkomende transfers verricht!
- Justhomuch
Tof, mooi resultaat. Paar afwezigen waarvan ik niet hoop dat het Transferiris is, maar we zullen zien.
Mooi resultaat wat mij vooral opviel dat we eerste helft stand hielden tegen een Antwerp dat met sterke ploeg speelde. 2 de helft waren meer de beloften tegen beloften.
Nkaka is een pure 6, ik zie in van acker eerder een 8. Nu, mocht van acker vertrekken, verlies je heel veel scorende vermogen in het middenveld. Aan de andere kant kan een nkaka voor meer stabiliteit zorgen in de ploeg. TVA liet (zeker in de 2de seizoenshelft) redelijk wat ruimte daar.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik ben ook graag positief, maar als TVA vertrekt zou dat gewoon echt een ramp zijn voor de ploeg. Oke liet soms wat ruimte maar hij was van levensbelang, en niet enkel met zijn goals maar ook met zijn ervaring, coaching en foutjes op de juiste moment. We gaan nooit iemand kunnen aantrekken van zijn kaliber, toen die gehaald werd had ik, denk ik zoals velen, ook niet gedacht dat die zo goed was.Axassin wrote: ↑Sat Jul 01, 2023 6:27 pmNkaka is een pure 6, ik zie in van acker eerder een 8. Nu, mocht van acker vertrekken, verlies je heel veel scorende vermogen in het middenveld. Aan de andere kant kan een nkaka voor meer stabiliteit zorgen in de ploeg. TVA liet (zeker in de 2de seizoenshelft) redelijk wat ruimte daar.
Voor op de 6 hebben we ook nog Jens Cools (en Brebels...), tenzij Jens Cools een rij achteruit wordt getrokkenAxassin wrote: ↑Sat Jul 01, 2023 6:27 pmNkaka is een pure 6, ik zie in van acker eerder een 8. Nu, mocht van acker vertrekken, verlies je heel veel scorende vermogen in het middenveld. Aan de andere kant kan een nkaka voor meer stabiliteit zorgen in de ploeg. TVA liet (zeker in de 2de seizoenshelft) redelijk wat ruimte daar.