Lommel - Lierse K. [11-02-2023]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
ozzy105
Re: Lommel - Lierse K. [11-02-2023]

Post by ozzy105 » Sat Feb 11, 2023 10:25 pm

Pieter wat is die toch verdorie goed... Laat Jarno maar staan! Sfeer zit er goed in in Lommel gaat een lange en zware nacht tegemoet denk ik! :) Hoeveel supporters waren er aanwezig 1000?Zal niet veel schelen en wat een sfeer!

XDV1906

Post by XDV1906 » Sat Feb 11, 2023 11:09 pm

Wat een avond, let's gooooooo!!

Ozzy 'we gaan geen punt meer pakken' 105, jij kan beter even zwijgen.

Proficiat aan gans het team en supporters. Als 4e de reguliere competitie afgesloten met een team vol belgen. Dit is Lierse.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Feb 11, 2023 11:16 pm

XDV1906 wrote:
Sat Feb 11, 2023 11:09 pm
Wat een avond, let's gooooooo!!

Ozzy 'we gaan geen punt meer pakken' 105, jij kan beter even zwijgen.

Proficiat aan gans het team en supporters. Als 4e de reguliere competitie afgesloten met een team vol belgen. Dit is Lierse.
:mrgreen:

GeelZwart

Post by GeelZwart » Sat Feb 11, 2023 11:46 pm

Het stond verdorie weer goed vandaag. Weer de nul. Van Acker, wat een klasbak. We mogen als club onze pollekes kussen met zo'n capi.

Op naar de PO. Alles mag, helemaal niets moet.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Feb 12, 2023 12:56 am

Ik blijf denken wat buiten die arbitrage waar we 8 of 9 punten door verspelen... Ok vandaag had het anders kunnen lopen mocht er een strafschop zijn gefloten want was wel duidelijk handspel van Pupe! Het afgekeurde doelpunt van Lommel hmmm hmm volges mij zuiver doelpunt.. Maar kom zeer blij dat de top zes is bereikt en verdorie nog verdient ook!! Het mislopen zou een dikke snee in de portemonnee zijn geweest. Nu niks moet en zoals de captain zei op tv nl 'er staan nog een paar rekeningen open'.. Ik denk zo maar aan Beveren en RWDM! VA zit ook al aan 10 goals en dat voor een middenvelder!

Carlke

Post by Carlke » Sun Feb 12, 2023 1:47 am

War een topavond in lommel de sfeer was het beste van de match we waren gretig dat zeker wel, en toen de 0-2 viel viel er enorme’druk van mijn schouders. Sampers houd verdedigers goed bezig en daar profiteert heel de ploeg van, want zo schuiven ze niet op. Daar een doelpuntenmaker naast en je zou wat zien ! Pas om half 2 thuis bus nog in panne bij ons de spelersbus passeerde ons nog .

KRKN

Post by KRKN » Sun Feb 12, 2023 11:20 am

Carlke wrote:
Sun Feb 12, 2023 1:47 am
War een topavond in lommel de sfeer was het beste van de match we waren gretig dat zeker wel, en toen de 0-2 viel viel er enorme’druk van mijn schouders. Sampers houd verdedigers goed bezig en daar profiteert heel de ploeg van, want zo schuiven ze niet op. Daar een doelpuntenmaker naast en je zou wat zien ! Pas om half 2 thuis bus nog in panne bij ons de spelersbus passeerde ons nog .
Stevig :mrgreen: Wat een avond. Ik moet zeggen dat ik er in het begin écht geen goed oog in had. Kwamen amper over de middellijn maar duidelijk efficiënt. Gevochten voor elke morzel grond. Heerlijk om het Lierse legioen in zo'n grote aantallen te zien! Zelf m'n eerste keer Lommel, best een leuk stadion.

Wel bizar: die vuurwerkpijl naar het Liersevak. Zo'n dingen had ik vorige week verwacht, niet in Lommel :P
Die Play-Off 1 is een godsgeschenk en een enorme pluim op de hoed van spelers, trainer en staf. Een ongelooflijke prestatie met ons budget.

Benieuwd naar de bekendmaking van de kalender. Ik hoop dat de fans beseffen dat het nog wel een aantal (sportief gezien) erg moeilijke weken kunnen worden. Mensen moeten echt niet gaan dromen van promotie, want dan heerst er weer verbittering en teleurstelling achteraf en dat is iets wat de spelers niet verdienen.

Op nog een paar mooie voetbalavonden, da's al wat telt! Proficiat Lierse!

Carlke

Post by Carlke » Sun Feb 12, 2023 12:16 pm

KRKN wrote:
Sun Feb 12, 2023 11:20 am
Carlke wrote:
Stevig :mrgreen: Wat een avond. Ik moet zeggen dat ik er in het begin écht geen goed oog in had. Kwamen amper over de middellijn maar duidelijk efficiënt. Gevochten voor elke morzel grond. Heerlijk om het Lierse legioen in zo'n grote aantallen te zien! Zelf m'n eerste keer Lommel, best een leuk stadion.

Wel bizar: die vuurwerkpijl naar het Liersevak. Zo'n dingen had ik vorige week verwacht, niet in Lommel :P
Die Play-Off 1 is een godsgeschenk en een enorme pluim op de hoed van spelers, trainer en staf. Een ongelooflijke prestatie met ons budget.

Benieuwd naar de bekendmaking van de kalender. Ik hoop dat de fans beseffen dat het nog wel een aantal (sportief gezien) erg moeilijke weken kunnen worden. Mensen moeten echt niet gaan dromen van promotie, want dan heerst er weer verbittering en teleurstelling achteraf en dat is iets wat de spelers niet verdienen.

Echt die vuurwerkpijl naar ons waar was dat voor nodig hopelijk’worden zij hier zwaar voor gestraft dit moet er echt uit in het voetbal. Jammer dat het over enkelingen gaat waar iedereen voor gestraft word.

Lipser

Post by Lipser » Sun Feb 12, 2023 1:47 pm

Ik zat in tribune boven “thuis”publiek. Waren voor groot deel Nederlanders uit Breda en Oss. Denk niet dat die uitsluitend voor voetbal kwamen.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sun Feb 12, 2023 1:51 pm

Carlke wrote:
Sun Feb 12, 2023 12:16 pm
KRKN wrote:
Sun Feb 12, 2023 11:20 am
Carlke wrote:

Echt die vuurwerkpijl naar ons waar was dat voor nodig hopelijk’worden zij hier zwaar voor gestraft dit moet er echt uit in het voetbal. Jammer dat het over enkelingen gaat waar iedereen voor gestraft word.
Een spandoek van Top Oss hadden ze bij, een Nederlandse club in 2e klasse daar, zou me verbazen dat die van Lommel zelf zoiets zouden doen, gezellige en familiale club.

Wat een avond, ik had al getekend voor een puntje.
Ik vond Tabekou terug met meer grinta spelen, hield alleen wel soms het spel op, en dan die pegel van onze Capi 🤩
Wij komen áltijd terug!

Post Reply