RSCA Futures - Lierse K. [22-01-2022]
Re: RSCA Futures - Lierse K. [22-01-2022]
Ja, ze stonden te slapen. Nen Teunkens houdt die wakker. Btw een corner die rechtstreeks binnengaat is altijd de schuld van de keeper.ozzy105 wrote: ↑Sun Jan 22, 2023 10:14 pmDan nog... 39 tegengoals he... Bij de eerste en derde tegengoal stonden ze weer te slapen. Tweede op kap van De Smet maar die ook wel Lierse 3x redde ook niet vergeten he!!! Neen er moeten achteraan 2 wendbare verdedigers bij en een flankaanvaller want Tabekou is al maanden een schim van de eerste maanden op het lisp! Veruit de zwakste verdediging uit 1B voor mij geen verrassing je zag al van match 1 op Genk waar het pijnpunt lag.Janus1 wrote: ↑Sun Jan 22, 2023 10:01 pmOzzy, zet Teunkens en uw verdediging speelt veel geruster.ozzy105 wrote: ↑Sun Jan 22, 2023 8:58 pmEr zeiden hier toch dat deze verdediging ok was... Hopelijk en blijf erbij 2 nieuwe CV volgend seizoen en wendbare! Cijfers liegen nooit! Je ziet nu hoe hard Rocha wordt gemist, geen aanspreekpunt vooraan enz... Nu, ik ga wel eerlijk blijven en het missen van de top zes NIET op het bestuur steken. Men verliest die niet door de verkoop van Rocha wel door de arbitrage die geel-zwart dure punten heeft gekost zeg maar een punt of 7-8 tegen remember uit Genk, uit Deinze en RWDM en thuis Beveren en Virton daar heb je de top zes verloren. Ik hoop dat supporters ook die reactie hebben!!!
Hoe beginnen we weer recht 1-0 fout keeper. Dan paar keer veel geluk. Dan komen we even in wedstrijd en gelijk. Om daarna 2 de fout van keeper te zien. Na rust gretig druk naar voor en resultaat 2-3. Maar dan vond ik de wissels van tom raar waarom ineens u terug ingraven als men verder bleef doen kwam die 4 de er. Nu kruip je in u kot en bam 3-3 wil het nog eens zien maar ging makkelijk binnen dus mogelijk fout nr 3 van keeper !
Safari gaf me een goede indruk
Dit is exact het probleem, altijd dat verdedigen van een 1 doelpunt voorsprong! Speel gewoon door op het zelfde elan en je wint altijd. Toen we de 2-3 maakten waren we heer en meester ! TVI zal nooit mijn favoriete coach zijn hij is veel te verdedigend ingesteld, als je voelt dat je de sterkste bent (en dat was duidelijk zo bij de 2-3) dan moet je doorduwen en niet in je kot kruipen !Carlke wrote: ↑Mon Jan 23, 2023 12:13 amHoe beginnen we weer recht 1-0 fout keeper. Dan paar keer veel geluk. Dan komen we even in wedstrijd en gelijk. Om daarna 2 de fout van keeper te zien. Na rust gretig druk naar voor en resultaat 2-3. Maar dan vond ik de wissels van tom raar waarom ineens u terug ingraven als men verder bleef doen kwam die 4 de er. Nu kruip je in u kot en bam 3-3 wil het nog eens zien maar ging makkelijk binnen dus mogelijk fout nr 3 van keeper !