Beveren - Lierse K. [02-10-2022]
Re: Beveren - Lierse K. [02-10-2022]
Gillikens niet normaal als je bekijkt zijn laatste 2 seizoenen welke vorderingen hij maakte en zelfs bijna een transfer en nu dit de laatste weken...Janus wrote: ↑Sun Oct 02, 2022 7:58 pmInderdaad. Hij kan niks aan de tegengoals doen maar doet ook geen geweldige reddingen. Jens durft al eens rare dingen doen maar pakt punten. Maar wat is er aan de hand met Gillekens? Flaters, slap verdedigen, alsof alles hem niet boeit...ozzy105 wrote: ↑Sun Oct 02, 2022 7:23 pmMomenteel minder he Carlke.. Die van Anderlecht en Standard 7-8 ter vergelijking. Genk en Brugge 13-14... Je kan ook geen appelen met peren vergelijken. Neen veel respect voor LVT en co maar men wist al maanden dat er ervaring bij moest na het vertrek van Schuermans of men kwam in problemen men heeft gegokt met spelers als Pupe-De Bie en nu Raemaakers en verloren nu is het wachten tot de winterstop hopelijk haalt men nog iemand aan boord of top 6 word heel heel moeilijk. Bovendien zou ik nu eens De Smet een eerlijke kans geven de huidige is ook geen hoogvlieger gebleken.
Sorry blijf bij mijn mening belofteploegen krijgen veel minder binnen als wij , dat is kwaliteit , wat wij hebben is jong ik zeg niet slecht maar te weinig kwaliteit,deinze veel ervaren ratten doen die het goed !Lisp-boy wrote: ↑Sun Oct 02, 2022 8:30 pmAbsoluut oneens. In deze reeks heb je ervaren mannen nodig die verdorie het klappen van de zweep kennen.
Deze ploeg mist een leider achterin, ook in doel. En het kan nu zijn dat je in het begin naief bent en denkt dat alles wel los zal lopen maar als je ondertussen nog niet door hebt dat er absoluut ervaring ontbreekt achteraan dan weet ik het ook niet meer.
- Justhomuch
Degene zonder ervaring volgens jullie (Pupe) was er niet bij he, geen bullshit verkopen he, heel de ploeg had er precies geen zin in, niks grinta! Mss een club'ke met ozzy opstarten

Wij komen áltijd terug!
Je hebt een punt Justho bijna heel de ploeg had een off day maar neemt niet weg geel-zwart met een levensgroot probleem zit achteraan. Zoals Lisp-boy en sommigen hier al maanden zeggen nl er ontbreekt achteraan een ervaren CV, een leidersfiguur! Het gaat nog vele punten kosten en niet verwondert zijn hoeveel goals men gaat geïncasseerd hebben op het einde van de rit. Het word ook tijd dat spelers als Tarfi-Brebels eindelijk hun niveau halen. Tot heden zijn beide geen meerwaarde geweest bij Lierse integendeel! Walbrecq is dit wel eerlijk is eerlijk had ik niet verwacht. Begrijp niet waarom die dikwijls op de bank moet starten heeft een actie in huis enz.. Neen hopelijk komt er na de winterstop een degelijke CV bij of berg die top 6 maar op.
- Justhomuch
2Carlke wrote: ↑Sun Oct 02, 2022 10:09 pmSorry blijf bij mijn mening belofteploegen krijgen veel minder binnen als wij , dat is kwaliteit , wat wij hebben is jong ik zeg niet slecht maar te weinig kwaliteit,deinze veel ervaren ratten doen die het goed !Lisp-boy wrote: ↑Sun Oct 02, 2022 8:30 pmAbsoluut oneens. In deze reeks heb je ervaren mannen nodig die verdorie het klappen van de zweep kennen.
Deze ploeg mist een leider achterin, ook in doel. En het kan nu zijn dat je in het begin naief bent en denkt dat alles wel los zal lopen maar als je ondertussen nog niet door hebt dat er absoluut ervaring ontbreekt achteraan dan weet ik het ook niet meer.
Wij komen áltijd terug!
Dat de beloftenploegen het achteraan doen met kwaliteit ipv ervaring klopt, maar dat is kwaliteit die wij ons financieel niet kunnen veroorloven.
Dus zal je toch 2 ervaren rotten achteraan moeten hebben omdat gebrek van kwaliteit op te vangen.
Als we Teunckens terug hebben is dat al 1 dus nog een ervaren cv met de winterstop !
ik hoop alleen dat ze zich tegen SL16 herpakken zodat dit geen herhaling wordt van vorig seizoen toen het na de goede start ook over en out was!
Dus zal je toch 2 ervaren rotten achteraan moeten hebben omdat gebrek van kwaliteit op te vangen.
Als we Teunckens terug hebben is dat al 1 dus nog een ervaren cv met de winterstop !
ik hoop alleen dat ze zich tegen SL16 herpakken zodat dit geen herhaling wordt van vorig seizoen toen het na de goede start ook over en out was!
- Justhomuch
Ervaren rotten kosten nog meer he Mark, is in het bedrijfsleven ook zo...Mark wrote: ↑Mon Oct 03, 2022 8:20 amDat de beloftenploegen het achteraan doen met kwaliteit ipv ervaring klopt, maar dat is kwaliteit die wij ons financieel niet kunnen veroorloven.
Geen leuke uitslag maar ik verlies liever 1 keer met forfaitcijfers dan 3 keer met het minste verschil, de reacties op fb zijn ook weer degoutant trouwens, nu kunnen ze ineens niets meer...
Rug rechten, met de voeten spreken en op naar volgende week!
Wij komen áltijd terug!
2 mogelijke oorzaken voor mindere weken van Gillekensozzy105 wrote: ↑Sun Oct 02, 2022 8:32 pmGillikens niet normaal als je bekijkt zijn laatste 2 seizoenen welke vorderingen hij maakte en zelfs bijna een transfer en nu dit de laatste weken...Janus wrote: ↑Sun Oct 02, 2022 7:58 pmInderdaad. Hij kan niks aan de tegengoals doen maar doet ook geen geweldige reddingen. Jens durft al eens rare dingen doen maar pakt punten. Maar wat is er aan de hand met Gillekens? Flaters, slap verdedigen, alsof alles hem niet boeit...ozzy105 wrote: ↑Sun Oct 02, 2022 7:23 pm
Momenteel minder he Carlke.. Die van Anderlecht en Standard 7-8 ter vergelijking. Genk en Brugge 13-14... Je kan ook geen appelen met peren vergelijken. Neen veel respect voor LVT en co maar men wist al maanden dat er ervaring bij moest na het vertrek van Schuermans of men kwam in problemen men heeft gegokt met spelers als Pupe-De Bie en nu Raemaakers en verloren nu is het wachten tot de winterstop hopelijk haalt men nog iemand aan boord of top 6 word heel heel moeilijk. Bovendien zou ik nu eens De Smet een eerlijke kans geven de huidige is ook geen hoogvlieger gebleken.
- Ontgoocheld omdat hij mogelijke transfer heeft gemist?
- Moet de leiding nemen in defensie en zorgt voor extra druk?
Hopelijk kan hij zich snel herpakken want hij is wel de beste CV die we hebben.
Verliezen van Beveren is geen schande. De uitslag wel.
De vormdip van Gillekens is doodzonde, want intrinsiek zeker onze beste speler. We moeten hem als supprters blijven ondersteunen. Volgende week een antwoord, thuis tegen SL16.
De vormdip van Gillekens is doodzonde, want intrinsiek zeker onze beste speler. We moeten hem als supprters blijven ondersteunen. Volgende week een antwoord, thuis tegen SL16.
Denk combinatie van de twee Barry. Vorig seizoen had hij een leider naast zich alsook eentje met jaren ervaring met name Schuermans. Zal ook gerekend hebben op een mooie transfer na toch twee goede seizoenen. Laatste punt volledig eens met je Gillekens is veruit de beste CV en durf zelfs te stellen een van de betere in 1B.Barry wrote: ↑Mon Oct 03, 2022 9:15 am2 mogelijke oorzaken voor mindere weken van Gillekens
- Ontgoocheld omdat hij mogelijke transfer heeft gemist?
- Moet de leiding nemen in defensie en zorgt voor extra druk?
Hopelijk kan hij zich snel herpakken want hij is wel de beste CV die we hebben.