RWDM - Lierse K [07-11-2021]
-
Re: RWDM - Lierse K [07-11-2021]
Er zijn al ticketacties genoeg geweest. Ik hoop dat men op het Lisp eindelijk beseft dat het volk gewoon eens moet betalen en niet enkel de abonnees.KLSK190630 wrote: ↑Fri Nov 05, 2021 1:26 pmAls we deze winnen heren, verwacht ik wel iets van een ticketactie tegen Westel, en dan gaan we een bruisend lisp zien volgens mij. Al winnen we wel bijna nooit 2 x na elkaar precies
Anyway, als ik het klassement bekijk, begint stilaan alles dicht op elkaar te komen, verlies betekent dat we ook naar beneden moeten kijken.
LK en Westerlo spelen momenteel het beste voetbal en mocht men wat efficienter zijn geweest stond LK afgezonderd op die tweede plek op luttele punten van Westerlo. Op Beveren kregen we 2 punten teveel maar we verdienden in Deinze en thuis Deinze en uit Virton en thuis Moeskroen ipv 3 punten op 12 dik 10 op 12...
Als we hier verliezen, liggen plek 2 tem 7 absurd dicht bij elkaar. Het kan snel gaan. Laten we dus maar gewoon de punten mee naar Lier pakken
2-2: Hakim en Yagan.
Gillekens geschorst maar sinds wanneer wordt je in de competitie geschorst voor een rode kaart in de beker ?
Formerly known as Lisp-boy
Ik ben mij na 8 minuten alweer aan het ergeren aan Abdallah.
Die balcontroles, dat is niveau lagere amateurklasse.
Die balcontroles, dat is niveau lagere amateurklasse.
Wat een dramatische inspeelbal. Niet eens onder druk.
1-0 achter na een foute pass van Swinnen.
Efficientie twee keer aan de goal...
2-0, weer Nzuzi die onze verdedigers er afloopt op snelheid. Verschrikkelijk.
Dat is dus het verschil, Nzuzi is een spits en Abdallah is ... tja ...
Wij hebben dringend nood aan een extra spits en een extra centrale verdediger met snelheid ter vervanging van Schuermans, het moet maar eens gedaan zijn.
Dat is dus het verschil, Nzuzi is een spits en Abdallah is ... tja ...
Wij hebben dringend nood aan een extra spits en een extra centrale verdediger met snelheid ter vervanging van Schuermans, het moet maar eens gedaan zijn.
Last edited by Netzer on Sun Nov 07, 2021 4:24 pm, edited 2 times in total.