Virton - Lierse K. [16-10-2021]
Re: Virton - Lierse K. [16-10-2021]
TVI vervangt Maes, die een hele goeie wedstrijd aan het spelen is.
Begrijpen wie het kan ?
Begrijpen wie het kan ?
Formerly known as Lisp-boy
Zal weer niks worden 1 op 12 buitenhuis niet te fraai
Ik denk dat geel-zwart nog veel matchen gaat verliezen op deze wijze!
Iemand hoeveel kansen ze nu al laten liggen hebben?
Ai ai ai Lierse.
Ongelooflijke gatploeg, nog maar eens bewezen. Gaat daar helemaal voor naar Virton seg. Gaan heel oktober geen match winnen. Begint elke match me 2-0 door die kustverdediging.
Goe bezig ook om Hakim die na een uur al kapot is en ligt te manken gewoon te laten staan.
Ga wa kaarten ofzo.
Goe bezig ook om Hakim die na een uur al kapot is en ligt te manken gewoon te laten staan.
Ga wa kaarten ofzo.
Dat je hier zonder punten van het veld stapt begrijp ik niet. Je moet daar altijd iets rapen. Heel zuur. Ook jammer dat we Naessens missen, die had je in zo'n situatie goed kunnen gebruiken.
Maar bon, op naar volgende week. Een zeer moeilijke match. Hopelijk kunnen we ongeslagen in eigen huis blijven.
Maar bon, op naar volgende week. Een zeer moeilijke match. Hopelijk kunnen we ongeslagen in eigen huis blijven.
Geen goede degelijke spits en krijg je dit resultaat. Vandaag 5-6 doelrijpe kansen gehad en ocharme 1 doelpunt. Men zit met een groot probleem bij LK nl goed voetbal brengen maar te weinig efficient vooraan. Cijfers liegen niet 1 op 12 op verplaatsing dan weet je het gaat onverwachts toch een moeilijk seizoen worden. Volgende week tegen een veel betere tegenstander Deinze de druk wordt hoog. Daarna 2 uitwedstrijden dacht ik? Weet je hoe laat het is. Kom je op voorsprong tegen geel-zwart momenteel is de driepunter een feit. Duimen voor morgen dat Moeskroen in Lommel niks raapt erg te moeten posten... Limbombe-Hakim mogen balverliefd ze zijn volgende week op de bank starten.
Tijd dat TVI wordt vervangen.
Moeten zeer dringend punten gaan pakken of dikke miserie... Je ziet dat al van ver komen, niet efficient genoeg en te gemakkelijk goals slikken dan weet je... Hopelijk wordt dit geen reeksje van 1 op 18 of zoiets... Voor mij mag TVI ophoepelen durft weinig of geen wisselingen door te voeren en of te laat!TV2002 wrote: ↑Sat Oct 16, 2021 10:52 pmDat je hier zonder punten van het veld stapt begrijp ik niet. Je moet daar altijd iets rapen. Heel zuur. Ook jammer dat we Naessens missen, die had je in zo'n situatie goed kunnen gebruiken.