Lierse K. - Waasland Beveren [24-09-2021]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
KRKN
Re: Lierse K. - Waasland Beveren [24-09-2021]

Post by KRKN » Sat Sep 25, 2021 8:39 am

Justhomuch wrote:
Fri Sep 24, 2021 1:26 pm
Ik teken voor een 2 - 1
Gij vraagt, Lierse draait 8-)

Wat een zalige avond was dat Héérlijk om terug zoveel volk op 't Lisp te zien, en ja, inderdaad tof dat er volk van LL naar LK komt zien en vica versa. Kunnen beiden alleen maar goed mee zijn. BT heeft indruk gemaakt gisteren. Ik had aardig wat volk mee. Niet dat die allemaal plots een abo gaan pakken, maar die waren toch wel vrij enthousiast gisteren.

Over de match zelf: ik vond de match best in evenwicht. WB in balbezit erg sterk met momenten. Beide ploegen wringen een reuzekans de nek om. We hebben geluk met die rode kaart, anders hadden we geen drie punten gehaald denk ik. Ik denk dat dit voor WB een even frustrerende avond was als Lommel dat voor ons vorig weekend was. Dit zijn drie punten waar je nog lang blij mee gaat zijn; tegen een concurrent is het altijd genieten als je de drie punten thuis kan houden.

Nu de blik vooruit. Na RWDM was er ook de decompressie, en dat moet thuis tegen Moeskroen echt wel anders. Tof dat we thuis alles gewonnen hebben tot nu toe; dat moet zeker na volgend weekend nog het geval zijn.

Ik zie jullie allemaal terug zaterdagavond! 8-)

Carlke

Post by Carlke » Sat Sep 25, 2021 9:39 am

XDV1906 wrote:
Fri Sep 24, 2021 11:25 pm
Mannekes wat een wedstrijd! De schoonfamilie aka NAC supporters waren onder de indruk. Niet alleen van de sfeer, maar ook van het geleverde spel (langst beide kanten).

Wij beginnen beter, WB kroop achteruit en ik denk dan al dat we de westrijd in handen hebben..tot we plots alle controle verliezen. WB speelt ons een 25tal minuten helemaal zoek. Met kansen aan beide helften gaan we rusten met een 0-0. Dan valt die rode kaart en denk je oke nu gaan we er over. Niets is mínder waar, WB was gewoon de veel betere ploeg in de 10 minuten die volgden. Die goal (heerlijke knal btw) bevrijd ons. De penalty was er volgens mij geen, gaat erg gemakkelijk liggen maar mij hoor je niet klagen. Na de 2-0 geven we de wedstrijd opnieuw helemaal uit handen en er valt dan ook terecht de 2-1. Knikken en beven die laatste 10min maar we houden vol! Heerlijk!!

Overtuigd ben ik nog steeds niet, maar dit is een prestatie die serieus kan tellen. Ook, we pakken thuis 9/9. Het lisp is weer een burcht aan het worden. Deze sfeer ook, lang geleden dat het zo is geweest.

Tot volgende week lads!
Hier ga ik niet helemaal in mee hoor ! Beveren ons 25min zoek gespeeld 🤔. Eerste half uur waren wij gewoon baas en moeten we voor komen. Oke even kwamen we goed weg maar Jarno red prima. Na rust gaat het gelijk op tot de rode kaart. Mooi hoe van Acker die bal binnen trapt.penalti onterecht 🤔.was zuiver hoor ik stond er vlak aan. Als Hakim niet neergelegd word maakt hij hem. Dan krijgt Beveren nog kans maar bal van de lijn gehaald, door schuur.wat een verdediger toch traag maar van onschatbare waarde. Doelpunt Beveren dik buitenspel, of het word volgens mij nog 3-0.

KRKN

Post by KRKN » Sat Sep 25, 2021 9:51 am

Carlke wrote:
Sat Sep 25, 2021 9:39 am
XDV1906 wrote:
Fri Sep 24, 2021 11:25 pm
Mannekes wat een wedstrijd! De schoonfamilie aka NAC supporters waren onder de indruk. Niet alleen van de sfeer, maar ook van het geleverde spel (langst beide kanten).

Wij beginnen beter, WB kroop achteruit en ik denk dan al dat we de westrijd in handen hebben..tot we plots alle controle verliezen. WB speelt ons een 25tal minuten helemaal zoek. Met kansen aan beide helften gaan we rusten met een 0-0. Dan valt die rode kaart en denk je oke nu gaan we er over. Niets is mínder waar, WB was gewoon de veel betere ploeg in de 10 minuten die volgden. Die goal (heerlijke knal btw) bevrijd ons. De penalty was er volgens mij geen, gaat erg gemakkelijk liggen maar mij hoor je niet klagen. Na de 2-0 geven we de wedstrijd opnieuw helemaal uit handen en er valt dan ook terecht de 2-1. Knikken en beven die laatste 10min maar we houden vol! Heerlijk!!

Overtuigd ben ik nog steeds niet, maar dit is een prestatie die serieus kan tellen. Ook, we pakken thuis 9/9. Het lisp is weer een burcht aan het worden. Deze sfeer ook, lang geleden dat het zo is geweest.

Tot volgende week lads!
Hier ga ik niet helemaal in mee hoor ! Beveren ons 25min zoek gespeeld 🤔. Eerste half uur waren wij gewoon baas en moeten we voor komen. Oke even kwamen we goed weg maar Jarno red prima. Na rust gaat het gelijk op tot de rode kaart. Mooi hoe van Acker die bal binnen trapt.penalti onterecht 🤔.was zuiver hoor ik stond er vlak aan. Als Hakim niet neergelegd word maakt hij hem. Dan krijgt Beveren nog kans maar bal van de lijn gehaald, door schuur.wat een verdediger toch traag maar van onschatbare waarde. Doelpunt Beveren dik buitenspel, of het word volgens mij nog 3-0.
Ik kan die penalty niet goed inschatten: ik wacht op de samenvatting op Eleven. Mij leek het idd een penalty, zij het licht, maar ik wacht de beelden af. Blij dat Van Acker eens raak knalt. Vorige match een aantal verdienstelijke pogingen, maar nu dus wél de beloning die volgt. Idem voor die buitenspelfase: ik wacht op de beelden.

Magico

Post by Magico » Sat Sep 25, 2021 10:00 am

Genoten van deze avond!
Leuk om ook enkele oude bekende te zien die de overstap naar Lyra Lierse hebben gemaakt.
Het blijft toch jammer hoe het gelopen is als je ziet hoe het kon zijn zoals gisteren. Soit, ieder zijn keuze en de zien wel wat de toekomst brengt. Volgende zaterdag 3 punten en we hebben ons rustig seizoen beet denk ik

KLSK190630

Post by KLSK190630 » Sat Sep 25, 2021 10:11 am

Net een foto gezien op de insta van BT, den berg is naar mijn weten al heel lang niet meer zo vol geweest, zálig.

Ook tof dat de gasten van BT TVI zijn naam even scandeerden, ik denk dat de twijfels die er na vorig jaar over hem waren stilaan weg mogen zijn, niet?

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Sat Sep 25, 2021 10:38 am

Magico wrote:
Sat Sep 25, 2021 10:00 am
Genoten van deze avond!
Leuk om ook enkele oude bekende te zien die de overstap naar Lyra Lierse hebben gemaakt.
Het blijft toch jammer hoe het gelopen is als je ziet hoe het kon zijn zoals gisteren. Soit, ieder zijn keuze en de zien wel wat de toekomst brengt. Volgende zaterdag 3 punten en we hebben ons rustig seizoen beet denk ik
De meeste er van gaan gaandeweg als ginder de opgaande flo staakt terugkomen als we natuurlijk minstens in 1B blijven. Je kan je toch niet verzoenen met 2de amateur steeds denk ik dan.

Magico

Post by Magico » Sat Sep 25, 2021 11:14 am

Bwaa.. Ik denk dat ze van het begin wisten waar ze aan begonnen. LL heeft altijd gezegd dat het geen plaats in het profvoetbal ambieert.

Wat de keuze ook zal zijn, het was tof om nog hun eens op de tribunes te hebben.

KRKN

Post by KRKN » Sat Sep 25, 2021 11:25 am

KLSK190630 wrote:
Sat Sep 25, 2021 10:11 am
Net een foto gezien op de insta van BT, den berg is naar mijn weten al heel lang niet meer zo vol geweest, zálig.

Ook tof dat de gasten van BT TVI zijn naam even scandeerden, ik denk dat de twijfels die er na vorig jaar over hem waren stilaan weg mogen zijn, niet?
Maakt (logische) keuzes nu. Denk dat iedereen zich wel in de typeploeg kan vinden. Gaat interessant zijn als Schouterden er nog ingepast moet worden.
Nu, het kan snel gaan. Mindere resultaten tegen Moeskroen en Virton en we horen weer andere geluiden vrees ik. Maar ik hoop dat we alvast nog even met Tom verder kunnen: genoeg trainers de revue zien passeren de afgelopen jaren.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Sep 25, 2021 12:18 pm

Verlies morgen voor Moeskroen alhoewel ik een moeilijke match verwacht voor Westerlo en volgende week winst voor geel-zwart op het lisp en je zet Moeskroen op 12 punten...

Carlke

Post by Carlke » Sat Sep 25, 2021 1:23 pm

ozzy105 wrote:
Sat Sep 25, 2021 12:18 pm
Verlies morgen voor Moeskroen alhoewel ik een moeilijke match verwacht voor Westerlo en volgende week winst voor geel-zwart op het lisp en je zet Moeskroen op 12 punten...
2.... Gaat niet makkelijk worden die gaan niet aanvallen als wb.. dus wij spel maken 🤔. En hopelijk weer niet te veel euforie nu moet men eens voor dubbele winst gaan. Bij winst mogen we naar boven kijken even !

Post Reply