Lierse K. - RWDM [12-09-2021]
Re: Lierse K. - RWDM [12-09-2021]
Tegen Lommel winst en daarna twee thuismatchen... 5-6 op 9 zou mooi zijn!KRKN wrote: ↑Sun Sep 12, 2021 10:43 pmIk vond eigenlijk dat er veel volk was, maar na. Niet vergelijken met Virton. 3500 lijkt me correct. Zeker niet slecht voor een zondagnamiddag.Axassin wrote: ↑Sun Sep 12, 2021 8:46 pmSchuuuuuuuuur!
Hoe lang is het geleden dat we zo dreigend waren op stilstaande fases? Elke corner is een halve goal.
Verder een match met 2 gezichten. 2de helft kwamen we er echt niet meer uit.
Volk viel me wat tegen. Tegen virton hadden we er meer leek me. Leve de zaterdagavond matchen!!
En inderdaad, Maes flirtte met rood.
Pfoeh, ik geniet hier nog na. Een mooie derde plek om het weekend af te sluiten. Op naar de bevestiging tegen Lommel!
Goeie sfeer, zalige voetbalnamiddag. Ideaal om zo de week te starten.
Enige minpunt: liedje gehoord bij aanvang van de match dat in 2021 toch niet meer in een stadion thuishoort. Gelukkig daarna niet meer gehoord, maar dat blijft toch een kwaal.
Op naar Lommel, dat me uiterst onvoorspelbaar lijkt. Een driepunter lijkt me zeker niet onmogelijk. Alleen hopen dat Hakim niet geblesseerd is.
Enige minpunt: liedje gehoord bij aanvang van de match dat in 2021 toch niet meer in een stadion thuishoort. Gelukkig daarna niet meer gehoord, maar dat blijft toch een kwaal.
Op naar Lommel, dat me uiterst onvoorspelbaar lijkt. Een driepunter lijkt me zeker niet onmogelijk. Alleen hopen dat Hakim niet geblesseerd is.
Minuscuul puntje van kritiek nu ik de samenvatting bekijk: had De Smet die 4-1 niet moeten hebben? Zeg zeker niet dat het een blunder is, maar lijkt me niet onmogelijk.
Verder vind ik De Smet trouwens enorme stappen gezet hebben.
Verder vind ik De Smet trouwens enorme stappen gezet hebben.
De Smet treft geen schuld het was het klungelen slecht wegwerken van de bal die het hem deed...
-
KLSK190630
Yep, nu gewoon te maken met concentratieverlies he mag nooit maar je staat 4-0 voor... Voor de rest weinig of niks weggegeven achteraan.KLSK190630 wrote: ↑Mon Sep 13, 2021 1:38 pmDie goal is gillekens' schuld
Idd, weinig kritiek op onze verdediging. Weinig in de problemen gekomen.
Coach zichtbaar tevreden in z'n post-match interview.
Niet op hun lauweren blijven rusten nu en keihard blijven werken!
Coach zichtbaar tevreden in z'n post-match interview.
Niet op hun lauweren blijven rusten nu en keihard blijven werken!
- Justhomuch
Oei, zelf eens zien. Stralend en fris, neem ik aan?
- Justhomuch
Zeer charmant aan't mee zingen, mooi!
Wij komen áltijd terug!