Lierse K - Lommel United [30-10-2020]
Re: Lierse K - Lommel United [30-10-2020]
Ik vind dat we heel streng zijn spelers die bvb nog geen 20 jaar zijn. Niet dat ik zeg dat het goed was uiteraard.
Mijn bevindingen:
Ja, op termijn is dit niet haalbaar en moet er vermoedelijk meer geld binnenkomen. Ik sta volledig achter het idee om extra investeerders binnen te brengen. Ik vind dat een stuk gezonder dan afhankelijk te zijn van één iemand. Liefst wel geen wacco uiteraard, maar tot die tijd vind ik dit geen slechte situatie om in te zitten.
Wat dit seizoen betreft: we hebben 1 doel en dat is plaats 6. Dat is erg moeilijk, maar niet onmogelijk. Club NXT laten we nu wel quasi zeker achter ons lijkt me, en dan zal het RWDM moeten worden. Die hebben met Roccha iemand gehaald die wij nodig hadden. Die rechtstreekse duels gaan superbelangrijk worden. En ja, hopelijk hebben we daarna nog het extrasportieve vangnet. Nee, da's niet proper, maar voor het verdere verloop van onze club wel cruciaal. Volgend jaar hoop ik awaydays te kunnen doen naar Westerlo of Union, en niet opnieuw naar godbetert ploegen als St. Eloois.
Mijn bevindingen:
- We beginnen quasi perfect aan de match. Spelen ons 'oude bekende' spel en scoren na een mooie aanval. Jammer dan Gillis die tweede niet kan maken.
- Eerste tegengoal was weliswaar verdiend, maar mocht er eigenlijk niet zijn. Was nooit een inworp en staan daardoor zwaar uit positie. Waarmee ik uiteraard niet wil zeggen dat we anders de match niet verloren hadden.
- Allach was weer goed vond ik. Scott beter dan de vorige matchen, wat echt wel tijd begon te worden.
- Verder de hele ploeg wel erg mak en zwak. El Ansri viel me bijvoorbeeld zwaar tegen, terwijl ik wel uitkeek naar diens basisplek. Gaat geen punten gescoord hebben bij de coach.
- Smolders was toch ook niet je-dat vond ik. Hoewel z'n laatste redmiddel om die bal van de lijn te keren wel zalig was.
Ja, op termijn is dit niet haalbaar en moet er vermoedelijk meer geld binnenkomen. Ik sta volledig achter het idee om extra investeerders binnen te brengen. Ik vind dat een stuk gezonder dan afhankelijk te zijn van één iemand. Liefst wel geen wacco uiteraard, maar tot die tijd vind ik dit geen slechte situatie om in te zitten.
Wat dit seizoen betreft: we hebben 1 doel en dat is plaats 6. Dat is erg moeilijk, maar niet onmogelijk. Club NXT laten we nu wel quasi zeker achter ons lijkt me, en dan zal het RWDM moeten worden. Die hebben met Roccha iemand gehaald die wij nodig hadden. Die rechtstreekse duels gaan superbelangrijk worden. En ja, hopelijk hebben we daarna nog het extrasportieve vangnet. Nee, da's niet proper, maar voor het verdere verloop van onze club wel cruciaal. Volgend jaar hoop ik awaydays te kunnen doen naar Westerlo of Union, en niet opnieuw naar godbetert ploegen als St. Eloois.
-
Het siert u dat je nog steeds er in gelooft, maar oogkleppen zijn passe en zie de realiteit in dit lierse..... Rwdm gaan we zeker niet achter ons houden en nog hard mogen boksen voor Brugge 2 voor te blijven. 1amateur Idd is niet goed maar het lacherkneusje van 1B zeker ook niet!
Ja, na slechts een vierde van de competitie gespeeld te hebben geloof ik er nog in. Het niet eens zijn met de negativiteit staat niet gelijk aan naïviteit he.Vergaaneglorie wrote: ↑Sat Oct 31, 2020 9:30 amHet siert u dat je nog steeds er in gelooft, maar oogkleppen zijn passe en zie de realiteit in dit lierse..... Rwdm gaan we zeker niet achter ons houden en nog hard mogen boksen voor Brugge 2 voor te blijven. 1amateur Idd is niet goed maar het lacherkneusje van 1B zeker ook niet!
-
Denken jullie dat LVT extra geld wilt zoeken? Zou die iemand willen die mee in de pap te brokken heeft? Hij heeft altijd gezegd dat we het met de jeugd zouden doen.
-
Mooi op papier maar realiteit is totaal iets anders, in deze tijden kan je met enkel jeugd geen hoge toppen meer scheren en de sup. wil met LK profvoetbal in 1A op termijn, een must? ja of zeer vele gaan afhaken! onze ambitie is 1A altijd geweest en daar hoort lierse thuis als traditie club.KLSK190630 wrote: ↑Sat Oct 31, 2020 10:26 amDenken jullie dat LVT extra geld wilt zoeken? Zou die iemand willen die mee in de pap te brokken heeft? Hij heeft altijd gezegd dat we het met de jeugd zouden doen.
Kijk hoeveel jaar is hij nu eigenlijk al aan het aanmodderen met LK, geen degelijke competitieve ploeg kan hij samenstellen, altijd een hoop nieuwe spelers die eigenlijk niet het gewenste voetbal brengen, bijna zelfs in 2Amateur beland en met hokuspokus in brussel naar 1B gegaan waar we nu veel te veel te kort komen en terug naar af gaan............. nee vrienden dit beleid is ook niet goed en samy gedachten komen weer op bij mij.
- Justhomuch
Ik volg u wel deels KRKN, maar die negatieve reacties zijn vooral ook uit emotie, op die moment moet je kunnen relativeren.
Ik heb meer moeite met de manier hoe ze speelden de 2e helft, die 17 jaar wanbeleid en vorig seizoen helpen daar ook niet bij dat ik een zeer gefrustreerde supporter ben.
Het liefst zou’k ze allemaal eens een goei saflet rond hun oren geven, zou me deugd doen denk ik
Ik heb meer moeite met de manier hoe ze speelden de 2e helft, die 17 jaar wanbeleid en vorig seizoen helpen daar ook niet bij dat ik een zeer gefrustreerde supporter ben.
Het liefst zou’k ze allemaal eens een goei saflet rond hun oren geven, zou me deugd doen denk ik

Wij komen áltijd terug!
Ik denk dat vele juist Samy-oplossingen zien voor de problemen die we hebben: portemonnee open en blindelings uitgeven. Laat dat aub uit.Vergaaneglorie wrote: ↑Sat Oct 31, 2020 10:50 amMooi op papier maar realiteit is totaal iets anders, in deze tijden kan je met enkel jeugd geen hoge toppen meer scheren en de sup. wil met LK profvoetbal in 1A op termijn, een must? ja of zeer vele gaan afhaken! onze ambitie is 1A altijd geweest en daar hoort lierse thuis als traditie club.KLSK190630 wrote: ↑Sat Oct 31, 2020 10:26 amDenken jullie dat LVT extra geld wilt zoeken? Zou die iemand willen die mee in de pap te brokken heeft? Hij heeft altijd gezegd dat we het met de jeugd zouden doen.
Kijk hoeveel jaar is hij nu eigenlijk al aan het aanmodderen met LK, geen degelijke competitieve ploeg kan hij samenstellen, altijd een hoop nieuwe spelers die eigenlijk niet het gewenste voetbal brengen, bijna zelfs in 2Amateur beland en met hokuspokus in brussel naar 1B gegaan waar we nu veel te veel te kort komen en terug naar af gaan............. nee vrienden dit beleid is ook niet goed en samy gedachten komen weer op bij mij.
Ik snap de frustraties wel, maar ik sta er dit jaar véél meer achter dan vorig jaar. Reden:
- Transfers zijn veel beter. Ja, akkoord, veel kunnen dit niveau niet aan als ze slechts op 90% spelen. Maar we hebben nu eenmaal het budget dat we hebben. En ik zie elke speler wel er zwaar zijne kop voor leggen. Ik vind dat we véél betere zaakjes gedaan hebben als vorig jaar. Deze ploeg speelt die van vorig jaar naart kaske van de muur hoor. Zeggen dat deze in amateurs thuishoren lijkt me toch wel echt overdreven.
Ik volg KRKN wel. Als ik zie hoe die van Venlo hun ploeg hebben liggen verwelkomen na een 0-13.. Bij ons moet ne 19 jarige ne keer een duel verliezen en ze beginnen al te morren.
Maar goed, de realiteit van de punten is er wel. Ne 0/12 met Seraing int verschiet..
't Is vooral defensief dat het toch wel rammelt. Cauwenbergh is één van onze beste transfers geweest, maar had het gisteren ook moeilijk. Santermans heb ik ook graag, maar heeft het toch ook wel moeilijk soms. Smolders en Van Genechten zien sterretjes soms. In die laatste zie ik nog wel potentieel, maar die gaat ons op korte termijn wél nog punten kosten en op de bank hebben we geen volwaardig alternatief. Da's de realiteit.
Smolders kan nog wel beter denk ik. Maar misschien in de winter toch nog maar eens zien voor een ervaren CV?
- Transfers zijn veel beter. Ja, akkoord, veel kunnen dit niveau niet aan als ze slechts op 90% spelen. Maar we hebben nu eenmaal het budget dat we hebben. En ik zie elke speler wel er zwaar zijne kop voor leggen. Ik vind dat we véél betere zaakjes gedaan hebben als vorig jaar. Deze ploeg speelt die van vorig jaar naart kaske van de muur hoor. Zeggen dat deze in amateurs thuishoren lijkt me toch wel echt overdreven.
Ik volg KRKN wel. Als ik zie hoe die van Venlo hun ploeg hebben liggen verwelkomen na een 0-13.. Bij ons moet ne 19 jarige ne keer een duel verliezen en ze beginnen al te morren.
Maar goed, de realiteit van de punten is er wel. Ne 0/12 met Seraing int verschiet..
't Is vooral defensief dat het toch wel rammelt. Cauwenbergh is één van onze beste transfers geweest, maar had het gisteren ook moeilijk. Santermans heb ik ook graag, maar heeft het toch ook wel moeilijk soms. Smolders en Van Genechten zien sterretjes soms. In die laatste zie ik nog wel potentieel, maar die gaat ons op korte termijn wél nog punten kosten en op de bank hebben we geen volwaardig alternatief. Da's de realiteit.
Smolders kan nog wel beter denk ik. Maar misschien in de winter toch nog maar eens zien voor een ervaren CV?
-
De meeste mensen willen de beslissingsmacht enkel voor hun alleen. Men vergeet hier precies dat we al meer dan 1 investeerder hebben want de Van Lommels doen ook een aardige duit in het zakje. Dat zijn niet gewoon sponsor he.KLSK190630 wrote: ↑Sat Oct 31, 2020 10:26 amDenken jullie dat LVT extra geld wilt zoeken? Zou die iemand willen die mee in de pap te brokken heeft? Hij heeft altijd gezegd dat we het met de jeugd zouden doen.
En dat leidde soms al tot wervel en dan zou je nog extra investeerders willen. Dan krijg je gevaar op meerdere clans en interne strijden.
Nee, dan moet je al gaan hopen op een nog rijkere investeerder die nog meer geld in wilt steken. Maar dat zijn vaak zotten en daar weten we alles van.
Voorts is deze match mij helemaal ontgaan. Precies of ik op 2 weken tijd de voeling met voetbal kwijt ben. Zeer vreemde periode.
zoals het nu gaat lukt het nooitThomas1906 wrote: ↑Sat Oct 31, 2020 7:44 pmDe meeste mensen willen de beslissingsmacht enkel voor hun alleen. Men vergeet hier precies dat we al meer dan 1 investeerder hebben want de Van Lommels doen ook een aardige duit in het zakje. Dat zijn niet gewoon sponsor he.KLSK190630 wrote: ↑Sat Oct 31, 2020 10:26 amDenken jullie dat LVT extra geld wilt zoeken? Zou die iemand willen die mee in de pap te brokken heeft? Hij heeft altijd gezegd dat we het met de jeugd zouden doen.
En dat leidde soms al tot wervel en dan zou je nog extra investeerders willen. Dan krijg je gevaar op meerdere clans en interne strijden.
Nee, dan moet je al gaan hopen op een nog rijkere investeerder die nog meer geld in wilt steken. Maar dat zijn vaak zotten en daar weten we alles van.
Voorts is deze match mij helemaal ontgaan. Precies of ik op 2 weken tijd de voeling met voetbal kwijt ben. Zeer vreemde periode.
vorig seizoen was slecht, ontgoochelend
dit seizoen doen de spelers hun uiterste best maar de supporters zijn uiteindelijk ook altijd ontgoocheld
dat kan niet blijven duren
er gaan veel supporters afhaken