Rupel Boom - Lierse Kempenzonen [03-11-2019]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Elio
Re: Rupel Boom - Lierse Kempenzonen [03-11-2019]

Post by Elio » Mon Nov 04, 2019 10:28 am

ozzy105 wrote:
Sun Nov 03, 2019 5:30 pm
Belangrijk punt alweer bij een goede ploeg! Zulke wedstrijden zou je onder Peeters verloren hebben ook een realiteit! Nu blijft men knokken tot het bittere einde en daar kan je al wat mee bereiken! Arbiter was ach ja minstens één strafschop moeten krijgen … volgende twee wedstrijden moeten 6 op 6 opleveren dan pas krijg je wat lucht!
Niet akkoord.
We vingen de match aan alsof we tegen Real Madrid gingen spelen. Geen druk naar voor, geen scherpte.
Dit Boom komt niet bij de eerste 8 aan, wees gerust.

Kargbo heeft weinig bruikbare ballen gehad, en is dan ook niet het type speler dat zelf iets gaat forceren. Simon viel top in!
Verder begrijp ik de keuze niet om Kindermans niet te laten starten en vind ik dat Buyens te weinig brengt.

Flor

Post by Flor » Mon Nov 04, 2019 11:10 am

Elio wrote:
Mon Nov 04, 2019 10:28 am
ozzy105 wrote:
Sun Nov 03, 2019 5:30 pm
Belangrijk punt alweer bij een goede ploeg! Zulke wedstrijden zou je onder Peeters verloren hebben ook een realiteit! Nu blijft men knokken tot het bittere einde en daar kan je al wat mee bereiken! Arbiter was ach ja minstens één strafschop moeten krijgen … volgende twee wedstrijden moeten 6 op 6 opleveren dan pas krijg je wat lucht!
Niet akkoord.
We vingen de match aan alsof we tegen Real Madrid gingen spelen. Geen druk naar voor, geen scherpte.
Dit Boom komt niet bij de eerste 8 aan, wees gerust.

Kargbo heeft weinig bruikbare ballen gehad, en is dan ook niet het type speler dat zelf iets gaat forceren. Simon viel top in!
Verder begrijp ik de keuze niet om Kindermans niet te laten starten en vind ik dat Buyens te weinig brengt.
Ik denk dat dat ook met de beschikbare spelers te maken heeft. Quasi al uw flankspelers in de lappenmand. Twee spitsen hadden wel gekunnen, das waar.

Ik neem aan dat men met Kindermans voorzichtig wou zijn na blessure.

KRKN

Post by KRKN » Tue Nov 05, 2019 7:45 am

Die beelden van ons legioen ogen indrukwekkend. Zeker wetende dat er nog aardig wat man een zitplek had.

Yellow black joe

Post by Yellow black joe » Wed Nov 06, 2019 1:32 am

ozzy105 wrote:
Sun Nov 03, 2019 6:50 pm
De zeer slechte start zal een gans seizoen blijven achtervolgen logisch ook. Niet degraderen met zulke start zou zeer mooi zijn en hopelijk wordt er dan lessen getrokken naar volgend seizoen! Hoeveel clubs degraderen er overigens? De 3 laatsten?
Degraderen? Nu 6 op 6 en we doen terug mee voor de eindronde. Niet vergeten dat er nog wel wat in de lappenmand liggen. En er komen zeker versterkingen bij in de winterstop!

Post Reply