Dessel Sport - Lierse Kempenzonen [21-09-2019]
Re: Dessel Sport - Lierse Kempenzonen [21-09-2019]
Cijfers liegen nooit 0 op 12 huidig seizoen sinds hij trainer is op het lisp 12 op 42 .. de voorbije vier wedstrijden speelde je dan nog tegen de ' kleintjes ' nu volgen de grotere jongens. Waar is het consequent zijn van dit bestuur? Rene Trost moest het afbollen met een nieuwe groep haalde 14 op 27 en slechts één verliesmatch op negen wedstrijden! Het zou hun sieren toe te geven een blunder van formaat te hebben gedaan en Peeters terecht de laan uitsturen. Ik ken het huishouden niet vermoed dat het weer vriendjespolitiek is. Hij zal dik staan met één of ander bestuurslid wat ook regelmatig wordt aangehaald op facebook! Zulke zaken brengt een club naar de afgrond.Carlke wrote: ↑Sun Sep 22, 2019 9:10 amStream proberen volgen maar door s!echte wifi daar in Dessel weinig kunnen zien. Hebben kansen genoeg gehad om te winnen zelfs 2 keer deklat en 1 keer paal ! Ik heb het al gezegd ben geen Rocky van maar wat kan hij doen dat die ballen niet binnen gaan ? Maar het is wel zo met die cijfers die hij haalt is ontslag meer dan normaal !
Re: Dessel Sport - Lierse Kempenzonen [21-09-2019]
Ik bedoel wat er op het veld misgelopen is. Kon er zelf niet bij zijn.
Ik vraag me af of Wils en Buyens wel werkt samen. Al zou je met hun defensief spel toch mogen denken dat we weing goals slikken.