UR La Louvière Centre - Lierse Kempenzonen [31-08-2019]
-
Re: UR La Louvière Centre - Lierse Kempenzonen [31-08-2019]
Er zijn ongeregeldheden geweest vorig weekend door de fans van La Louvière. Ik vermoed dat ze geen risico's willen nemen gezien onze wedstrijden ook niet altijd rustig verliepen vorig jaar. Ik denk maar aan Heist, Luik en die club vlakbij Charleroi waarvan de naam mij ontglipt.
Zijn er geen 2 La Louvière en is dit niet de andere?Thomas1906 wrote: ↑Fri Aug 30, 2019 7:47 amEr zijn ongeregeldheden geweest vorig weekend door de fans van La Louvière. Ik vermoed dat ze geen risico's willen nemen gezien onze wedstrijden ook niet altijd rustig verliepen vorig jaar. Ik denk maar aan Heist, Luik en die club vlakbij Charleroi waarvan de naam mij ontglipt.
- Justhomuch
is idd RAAL volgens mijG.C. wrote: ↑Fri Aug 30, 2019 8:43 amZijn er geen 2 La Louvière en is dit niet de andere?Thomas1906 wrote: ↑Fri Aug 30, 2019 7:47 amEr zijn ongeregeldheden geweest vorig weekend door de fans van La Louvière. Ik vermoed dat ze geen risico's willen nemen gezien onze wedstrijden ook niet altijd rustig verliepen vorig jaar. Ik denk maar aan Heist, Luik en die club vlakbij Charleroi waarvan de naam mij ontglipt.
Wij komen áltijd terug!
Dat idee had ik inderdaad ook.Justhomuch wrote: ↑Fri Aug 30, 2019 9:01 amis idd RAAL volgens mijG.C. wrote: ↑Fri Aug 30, 2019 8:43 amZijn er geen 2 La Louvière en is dit niet de andere?Thomas1906 wrote: ↑Fri Aug 30, 2019 7:47 amEr zijn ongeregeldheden geweest vorig weekend door de fans van La Louvière. Ik vermoed dat ze geen risico's willen nemen gezien onze wedstrijden ook niet altijd rustig verliepen vorig jaar. Ik denk maar aan Heist, Luik en die club vlakbij Charleroi waarvan de naam mij ontglipt.
't Is vooral dat ze er zo laat mee afkomen dat me stoort. Enfin, ik probeer nog een club te zoeken. Jammer, want dit gaat toch een stuk minder volk op de been brengen.
Desondanks: morgen begint het weer. Ik kijk er naar uit.
Gekkenhuis op tribune wij worden allemaal zot kijk er naar uit
-
En die kunnen daar in de buurt niet rondhangen?KRKN wrote: ↑Fri Aug 30, 2019 11:19 amDat idee had ik inderdaad ook.
't Is vooral dat ze er zo laat mee afkomen dat me stoort. Enfin, ik probeer nog een club te zoeken. Jammer, want dit gaat toch een stuk minder volk op de been brengen.
Desondanks: morgen begint het weer. Ik kijk er naar uit.

Klopt. Ze zullen wel redenen hebben; alleen moeten er nu veel mensen last minute een andere oplossing zoeken. Ik hoop toch nog op ne man of 500.Thomas1906 wrote: ↑Fri Aug 30, 2019 12:29 pmEn die kunnen daar in de buurt niet rondhangen?![]()
Benieuwd of Smolders in de selectie gaat zitten.
Hopelijk is Simon op de afspraak.
Rekening houdend dat je komende week RWDM moet ontvangen, begin ik er meer en meer van overtuigd te zijn dat de drie punten een must zijn. Toch wat zenuwachtig.
Ik vertrek vanop de bus in Vremde. Tweede keer dat ik met hen meerijd; ik hoop op een even fijne tocht als naar RWDM vorig jaar