Lierse - Francs Borains [04-04-2026]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Devyd
Re: Lierse - Francs Borains [04-04-2026]

Post by Devyd » Sun Apr 05, 2026 10:12 am

Vanmorgen toch opgestaan met een flinke kater .

Het enige dat ik denk dat er nu nog kan gebeuren , is dat er een statement vanuit de kleedkamer komt naat de supporters toe .

Er is duidelijk iets aan de hand , de geruchten dat de spelers niet meer achter de Coach staan zijn al weken aan het rond gaan .
Hebben jullie een tactisch plan gezien gisteren , looplijnen , flankwissels ,... 0,0 . Ligt dat aan team of aan de coach ?

Waarom gebeurt daar dan niets aan ?

Vorige week word hier gepost dat Vroman pubalgie heeft .
Gisteren staat er op de socials Vroman valt uit , onderzoek moet nog gebeuren . Dat zijn toch flagrante leugens in de supporters hun gezicht ? Dat wisten ze al meerdere dagen .

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Apr 05, 2026 11:13 am

Sommigen denken dat een andere trainer enig soelaas zou brengen tja wakker worden mensen echt... Deze kern speelt nog geen hoofdrol een reeks lager poepsimpel. Te onervaren, te onevenwichtig samengesteld enz enz en alles maar op de Amerikaan blijven steken. Bekijk de kern bij de start aan het seizoen 2024-2025 en die van de huidige 2025-2026 het zegt alles en dan laten ze nog 3 van je beste spelers vertrekken bij de winterstop begin maar als trainer! Beging hij al fouten? Ja. Maar van ezels kan je geen koers paarden maken. Na dit seizoen zullen er weer stuk of 10 vertrekken zoals de voorbije seizoenen, vroeger lachten we met Standard amai wat een duivenkot daar en kijk nu op het lisp al jaren... Pijnlijke vaststelling.

Devyd

Post by Devyd » Sun Apr 05, 2026 11:19 am

Dit team moet vele beter kunnen dan wat ze gisteren lieten zien .

Maar er is gewoon geen structuur , en dat is hetgeen de coach moet geven aan spelers . Duidelijkheid en vertrouwen . Daar was gisteren andermaal niets van te merken .

We spelen enkele weken met Masaki LB en De buysser ervoor in de periode dat we terug punten pakken .

Op een gegeven punt wisselt hij dit , dit werkt voor geen meter en ze pakken allebei rood .

Wat doen den Amerikaan als ze terug zijn uit schorsing . Jawel ze terug zo plaatsen zoals vorige keer .
Wederom geen succes uiteraard .

Dat zijn de details waardoor een wedstrijd slaagt of niet slaagt .
Fb is hier goed scoutwerk komen doen en wist exact waar onze pijnpunten zouden liggen .

En wat stellen wij er tege over ? Helemaal niets , want er is geen plan , er is geen motivatie .

En dan kunnen we nog op het bestuur staan roepen zoveel we willen , de 11 die op het plein staan moeten het doen .
Dat we met deze ploeg niet aan de top spelen dat is duidelijk . Maar wedstrijden zoals gisteren dat is not Done .

Janus

Post by Janus » Sun Apr 05, 2026 11:44 am

Wat mij vooral stoort is dat er al maanden geen enkel plan is. Elf spelers op het plein die dan als kippen zonder kop door elkaar lopen.
Ik vermoed dat ze de coach het jaar laten uitdoen om een ontslagvergoeding te vermijden.
Hopelijk is het niet te laat.

Steve84

Post by Steve84 » Sun Apr 05, 2026 11:52 am

Ze kunnen shoffner ook op non actief zetten he.

Devyd

Post by Devyd » Sun Apr 05, 2026 12:43 pm

Janus wrote:
Sun Apr 05, 2026 11:44 am
Wat mij vooral stoort is dat er al maanden geen enkel plan is. Elf spelers op het plein die dan als kippen zonder kop door elkaar lopen.
Ik vermoed dat ze de coach het jaar laten uitdoen om een ontslagvergoeding te vermijden.
Hopelijk is het niet te laat.
Ik ben blij dat er nog mensen zijn die dit zien .
Op de tribune zitten er nog heel veel die dit niet zien , want de coach treft geen schuld volgens sommigen .

Post Reply