Lierse - RFC Liège [06-12-2024]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
KRKN
Re: Lierse - RFC Liège [06-12-2024]

Post by KRKN » Sat Dec 07, 2024 2:14 pm

Heel erg opgelucht dat we nog eens drie punten halen, al is het met veel zweten en puffen geweest. Zoals hierboven al aangehaald maken we het onszelf echt wel onnodig moeilijk.

Blij dat Adinany weer een doelpunt op zijn teller kan bijzetten. We gaan hem vol vertrouwen nodig hebben.

Trouwens: heel mooie tifo van P30. Mooiste sinds de heropstart misschien? Doe die nog wat groter en je gaat daar veel bekijks mee halen. Chapeau voor die gasten!

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Dec 07, 2024 2:18 pm

Carlke wrote:
Sat Dec 07, 2024 2:08 pm
Eerst en vooral als er 1 ploeg verdiende te winnen was het lierse ... we starten heel goed inzet,concentratie, en goed voetbal. Vooral dat laatste zie je aan de 1-0 wat een combinatie seg. Dan de rode kaart tja wat ik zie zou je zeggen om te lachen maar claes had wel echt pijn hoor. Maar na 4 min moest die er al af door elleboogstoot. Na de rode kaart vond ik ons ineens minder voetballen . 2 de helft maak je match dood met 2-0. Niets is zo zeker kansen missen en dan die penalti . Maar we zijn zo kwetsbaar die bal word weer achter verdediger gelegd en we zijn niet bij de les, waardoor peersman terecht of onterecht de penaltifout veroorzaakt. Dan is het hopen dat het weer niet waar gaat zijn. Wel nog jammer van kopbal boonen op onderkant lat of match was vroeger gedaan. Adinany speelde voor mij geweldige partij !
Degelijke hardwerkende spits maar scoort te weinig amper 5 doelpunten op 12 matchen want 1 keer gekwetst dacht ik en 1 keer geschorst... Efficiëntie is veel te laag bij geel-zwart bedroevend laag zelfs! Dat moet veel beter of je gaat nog veel in de problemen komen!

Carlke

Post by Carlke » Sat Dec 07, 2024 3:49 pm

ozzy105 wrote:
Sat Dec 07, 2024 2:18 pm
Carlke wrote:
Sat Dec 07, 2024 2:08 pm
Eerst en vooral als er 1 ploeg verdiende te winnen was het lierse ... we starten heel goed inzet,concentratie, en goed voetbal. Vooral dat laatste zie je aan de 1-0 wat een combinatie seg. Dan de rode kaart tja wat ik zie zou je zeggen om te lachen maar claes had wel echt pijn hoor. Maar na 4 min moest die er al af door elleboogstoot. Na de rode kaart vond ik ons ineens minder voetballen . 2 de helft maak je match dood met 2-0. Niets is zo zeker kansen missen en dan die penalti . Maar we zijn zo kwetsbaar die bal word weer achter verdediger gelegd en we zijn niet bij de les, waardoor peersman terecht of onterecht de penaltifout veroorzaakt. Dan is het hopen dat het weer niet waar gaat zijn. Wel nog jammer van kopbal boonen op onderkant lat of match was vroeger gedaan. Adinany speelde voor mij geweldige partij !
Degelijke hardwerkende spits maar scoort te weinig amper 5 doelpunten op 12 matchen want 1 keer gekwetst dacht ik en 1 keer geschorst... Efficiëntie is veel te laag bij geel-zwart bedroevend laag zelfs! Dat moet veel beter of je gaat nog veel in de problemen komen!

Zullen op einde van seizoen beoordelen oulare had er vorig seizoen ? Hij zal beter doen hoor vrij zeker van. Scoorde in voorbereiding vlot dat verleer je niet . Jammer dat hij begin seizoen net in mindere doen was . Maar laatste weken gaan ze vlot binnen en voetballen kan hij ook. Ook door zijn werkracht scoren andere spelers vaker .

Post Reply