Lierse - La Louvière [27-10-2024]
Re: Lierse - La Louvière [27-10-2024]
Budgetverschil, klasseverschil. Als we onze kern fit houden spelen we voor top 6, maar dat is een utopie. Grijs seizoen en een 10e plek ofzo zal het dus wel worden.
Ja wat moet je hier van zeggen .
Om te beginnen, als we vorige week zo spelen halrn we altijd de drie punten mee uit roeselare !
Die blunder achteraan doet ons de das om , was reeds de derde keer dat we een risicovolle terug speelbal speelden . Speelt wel een hele degelijke 2 de helft
We krijgen dan nog de gelijkmaker op een dienbladje aangeboden , maar als je geen echte spits kan opstellen gaat die er uiteraard ook onbegrijpelijk naast !
Op het einde spelen we met al onze spitsen die we hebben , en ze gaan alle 4 op een vierkante meter staan om lange ballen te vragen . Op voorhand elk duel verloren zeg ik dan .
Ondanks de moeilijke situatie om in te vallen , mogen de invallers is voor de spiegel gaan staan .
En ook al is het altijd het makkelijkste excuus de scheids deed weer alles behalve mee werken voor ons !
Die gele kaart van Claes is in geen 100 jaar een fout . Blokkeert zuiver de bal , lijnrechter stond er met zijn neus op en geeft fout aan .
De scheids laat de tegenstander ook heel de wedstrijd hun vuil spelletje spellen , om dan pas op het einde eens 2 kaartjes te trekken .
En als ik dan eventjes heel teleurgesteld mag reageren . Vond ik dit seizoen voor het eerst dat onze spionkop de tweede helft ook de motivatie niet vond om de ploeg wakker te maken . Heel stille 2 de helft
Bon , gestreden en verloren tegen een betere tegenstander , ondanks dat een punt er zeker had moeten inzitten .
Om te beginnen, als we vorige week zo spelen halrn we altijd de drie punten mee uit roeselare !
Die blunder achteraan doet ons de das om , was reeds de derde keer dat we een risicovolle terug speelbal speelden . Speelt wel een hele degelijke 2 de helft
We krijgen dan nog de gelijkmaker op een dienbladje aangeboden , maar als je geen echte spits kan opstellen gaat die er uiteraard ook onbegrijpelijk naast !
Op het einde spelen we met al onze spitsen die we hebben , en ze gaan alle 4 op een vierkante meter staan om lange ballen te vragen . Op voorhand elk duel verloren zeg ik dan .
Ondanks de moeilijke situatie om in te vallen , mogen de invallers is voor de spiegel gaan staan .
En ook al is het altijd het makkelijkste excuus de scheids deed weer alles behalve mee werken voor ons !
Die gele kaart van Claes is in geen 100 jaar een fout . Blokkeert zuiver de bal , lijnrechter stond er met zijn neus op en geeft fout aan .
De scheids laat de tegenstander ook heel de wedstrijd hun vuil spelletje spellen , om dan pas op het einde eens 2 kaartjes te trekken .
En als ik dan eventjes heel teleurgesteld mag reageren . Vond ik dit seizoen voor het eerst dat onze spionkop de tweede helft ook de motivatie niet vond om de ploeg wakker te maken . Heel stille 2 de helft
Bon , gestreden en verloren tegen een betere tegenstander , ondanks dat een punt er zeker had moeten inzitten .
Last edited by Devyd on Sun Oct 27, 2024 6:44 pm, edited 1 time in total.
Rare wedstrijd vond ik ondanks lalouviere veel beter was zat er toch een gelijkspel in. Je komt op 1-0 heel belangrijk tegen zo een ploeg. En dan geeft u verdediger met meeste ervaring zo iets weg ! Kantelmoment in mijn ogen . 2 de helft veel inzet maar lalouviere veel druk op ons. Je zag het aankomen de 1-2 en kwam er ook. Maar toch krijg je 2 kansen die nooit gemist mogen worden. Als je dat doet pak je nooit punten tegen zulke ploegen. Onze middenvelders daquin en matuka dramatich . Masaki vond ik wel goed zeker eerste helft. Maar we hebben geen spits . Vraag mij toch af wat er mis was met oulare want adinany totaal niks meer, helemaal zonder vertrouwen. Sampers lopen en inzet maar voor de rest. En dally mag het niet eens proberen . Top 6 daar is deze kern veel te dun voor !
Hopelijk zorgen de 2 nieuwe sponsers voor meer financiële armslag zal nodig zijn wil je ooit meedoen met de grote jongens in 1B en voor eventuele promotie. Zoniet blijf je aanmodderen.Carlke wrote: ↑Sun Oct 27, 2024 4:42 pmRare wedstrijd vond ik ondanks lalouviere veel beter was zat er toch een gelijkspel in. Je komt op 1-0 heel belangrijk tegen zo een ploeg. En dan geeft u verdediger met meeste ervaring zo iets weg ! Kantelmoment in mijn ogen . 2 de helft veel inzet maar lalouviere veel druk op ons. Je zag het aankomen de 1-2 en kwam er ook. Maar toch krijg je 2 kansen die nooit gemist mogen worden. Als je dat doet pak je nooit punten tegen zulke ploegen. Onze middenvelders daquin en matuka dramatich . Masaki vond ik wel goed zeker eerste helft. Maar we hebben geen spits . Vraag mij toch af wat er mis was met oulare want adinany totaal niks meer, helemaal zonder vertrouwen. Sampers lopen en inzet maar voor de rest. En dally mag het niet eens proberen . Top 6 daar is deze kern veel te dun voor !
- Justhomuch
Heb niets kunnen volgen dus kan er niets van zeggen, maar een 1 - 2 is tegen de ploeg in vorm toch niet slecht lijkt me, zeker niet als je weet wie we moeten missen.
Wij komen áltijd terug!
Ik vond deze affiche toch wel reclame voor 1B, ook door de supporters. Goeie sfeer, pluim ook voor de bezoekers van La Louvière. Tof om de uittribune zo in te wijden.
Er zat zeker een gelijkspel in, maar we zitten even in de hoek waar de klappen vallen. Zo'n fout verwacht je niet van Pietro, en vooraan laten we grote kansen liggen.
En zoals eerder aangehaald: met deze intensiteit verlies je niet van Club NXT.
Ik maak me wel wat zorgen over de komende week. Met Sint Truiden en Patro kan je plots zo maar vier nederlagen op rij hebben en loert er plots een crisissfeertje om de hoek. Tijd om dus ergens iets te rapen!
Er zat zeker een gelijkspel in, maar we zitten even in de hoek waar de klappen vallen. Zo'n fout verwacht je niet van Pietro, en vooraan laten we grote kansen liggen.
En zoals eerder aangehaald: met deze intensiteit verlies je niet van Club NXT.
Ik maak me wel wat zorgen over de komende week. Met Sint Truiden en Patro kan je plots zo maar vier nederlagen op rij hebben en loert er plots een crisissfeertje om de hoek. Tijd om dus ergens iets te rapen!
Dubbel gevoel even.
Positief: het is niet dat we compleet weggespeeld worden. Bijwijlen tonen we mooi en goed voetbal.
Negatief: onmondigheid in de zone van de waarheid. De kansen zijn er maar we werken ze niet af.
Laat die crisissfeer maar weg - is totaal niet nodig. Top 6 misschien nog net iets te ambitieus, maar hoop doet leven.
Positief: het is niet dat we compleet weggespeeld worden. Bijwijlen tonen we mooi en goed voetbal.
Negatief: onmondigheid in de zone van de waarheid. De kansen zijn er maar we werken ze niet af.
Laat die crisissfeer maar weg - is totaal niet nodig. Top 6 misschien nog net iets te ambitieus, maar hoop doet leven.