RWDM - Lierse [14-09-2024]
Re: RWDM - Lierse [14-09-2024]
Sow was wel veruit de gevaarlijkste speler op het veld voor de rode kaart van PDS. Je hebt wel een punt Sow geraakt ook moeilijk een man voorbij was niet alleen deze match zo. Levensgevaarlijk en voor iedere ploeg een gesel wanneer je hem op een counter kan aanspelen.
Doodjammer want we speelden een heel degelijke eerste helft.
Hannes De Couvreur, de Pirard van dit seizoen. Het is de afgelopen seizoen nu toch wel al belachelijk vaak geweest. Op een gegeven moment gaf hij bij een duel ook aan dat de bal werd gespeeld om dan 2 seconden later die fase toch af te fluiten voor een fout. Ook met moment een paar seconden wachten om dan toch een fout te fluiten. Zo frustrerend. Wie haalt het ook in zijn hoofd om zulke onervaren arbiter dit soort match te laten fluiten?
Verder over de match, mij toch met momenten ook geërgerd aan Sow. Die kans op de paal was op zich niet slecht gedaan, maar verder zo vaak te lang met de bal aan de voet blijven lopen, met bal over de lijn lopen... Blijft met zijn snelheid heel gevaarlijk, maar dit moet toch uit zijn spel.
Peersman speelt een sterke match, krijgt in GVA ook een 7/10. Positief competitiedebuut. Wat betreft Jarno, ik ben nooit grote fan geweest van hem, maar speelde dit seizoen gewoon sterk. Een coach moet natuurlijk keuzes maken en als Peersman er dan op training bovenuit steekt, vooraal voetballend lijkt mij dat dan, tja dan kan ik die keuze ook wel ergens begrijpen. Al vind ik het ook wel jammer voor Jarno.
Als je nu nog 3/6 kan pakken in de volgende matchen en deze loodzware competitiestart kan afsluiten met 9/18. Daar had ik vooraf meteen voor getekend.
Hannes De Couvreur, de Pirard van dit seizoen. Het is de afgelopen seizoen nu toch wel al belachelijk vaak geweest. Op een gegeven moment gaf hij bij een duel ook aan dat de bal werd gespeeld om dan 2 seconden later die fase toch af te fluiten voor een fout. Ook met moment een paar seconden wachten om dan toch een fout te fluiten. Zo frustrerend. Wie haalt het ook in zijn hoofd om zulke onervaren arbiter dit soort match te laten fluiten?
Verder over de match, mij toch met momenten ook geërgerd aan Sow. Die kans op de paal was op zich niet slecht gedaan, maar verder zo vaak te lang met de bal aan de voet blijven lopen, met bal over de lijn lopen... Blijft met zijn snelheid heel gevaarlijk, maar dit moet toch uit zijn spel.
Peersman speelt een sterke match, krijgt in GVA ook een 7/10. Positief competitiedebuut. Wat betreft Jarno, ik ben nooit grote fan geweest van hem, maar speelde dit seizoen gewoon sterk. Een coach moet natuurlijk keuzes maken en als Peersman er dan op training bovenuit steekt, vooraal voetballend lijkt mij dat dan, tja dan kan ik die keuze ook wel ergens begrijpen. Al vind ik het ook wel jammer voor Jarno.
Als je nu nog 3/6 kan pakken in de volgende matchen en deze loodzware competitiestart kan afsluiten met 9/18. Daar had ik vooraf meteen voor getekend.
Ik heb de match niet kunnen zien dus ga er niet teveel over pennen, maar heb het idee dat je nu wel nodeloos met een keeperskwestie zit die je had kunnen vermijden. Ik denk dat er veel betere keepers zijn dan Jarno, maar dit jaar heeft hij weinig fout gedaan. Beetje hard om hem er op die manier uit te weren. Nu zit je plots met twee onbeschikbaar keepers (en daarbovenop vermoedelijk je duurste spits nog in de b-kern). Kon beter afgehandeld worden lijkt me.
Nu Eupen en Lommel. Loodzwaar begin van de kalender. Tegen Eupen moeten we thuis toch minstens een puntje zien te rapen. Geen sinecure, maar we gaan er staan!
Nu Eupen en Lommel. Loodzwaar begin van de kalender. Tegen Eupen moeten we thuis toch minstens een puntje zien te rapen. Geen sinecure, maar we gaan er staan!
Volgens mij zit Oulare niet in de B-kern hoor, is gewoon altijd bij de A-kern aanwezig. En Jarno weigerde om op de bank te zitten dus zou daarom voor even (?) naar de b-kern zijn verwezen.KRKN wrote: ↑Mon Sep 16, 2024 1:25 pmIk heb de match niet kunnen zien dus ga er niet teveel over pennen, maar heb het idee dat je nu wel nodeloos met een keeperskwestie zit die je had kunnen vermijden. Ik denk dat er veel betere keepers zijn dan Jarno, maar dit jaar heeft hij weinig fout gedaan. Beetje hard om hem er op die manier uit te weren. Nu zit je plots met twee onbeschikbaar keepers (en daarbovenop vermoedelijk je duurste spits nog in de b-kern). Kon beter afgehandeld worden lijkt me.
Hoe komt dan dat er nooit iets gezegd wordt over Oulare als de selectie bekend wordt gemaakt . Is hij nu gekwetst of ?