Lierse Kempenzonen vs Thes. Sport- 03-11-2018
Re: Lierse Kempenzonen vs Thes. Sport- 03-11-2018
we hebben gewoon een erg zwakke ploeg
Moest René hiervoor vertrekken?
Dat Van Thillo en Van Lommel deze winter maar eens flink hun portemonnee open trekken! Want dit is alles behalve reclame!
Dat Van Thillo en Van Lommel deze winter maar eens flink hun portemonnee open trekken! Want dit is alles behalve reclame!
Tegen dit Thes verliezen is geen schande. Maar wat een absoluut gebrek aan kwaliteit bij ons. En nu komen Seraing en RWDM eraan.
Ik denk dat Van Thillo inderdaad nog eens met de hoed zal moeten rondgaan.
Ik denk dat Van Thillo inderdaad nog eens met de hoed zal moeten rondgaan.
Wat paniekaankopen in de winter: dat doet me net iets teveel aan vorige jaren denken. 1 of 2 goed gerichte aankopen: dat mag dan wel weer.
Nog eens nagedacht over gisteren. Bizarre wedstrijd, amper kansen tout court. Dodelijk efficient Thes. Hun organisatie stond als een huis, het moet gezegd worden.
ik denk dat het bestuur de lat te hoog legt voor deze kern. als je maar 1 echte spits hebt in je kern hoe ga je dan vlot scoren.
geen een andere trainer gaat dat veranderen geloof mij. als er in de winter spelers bij komen met meerwaarde kan er nog iets rechtgetrokken worden.
vergeet ook niet dat we tegen heel uitgekookte ploeg speelden. als die dat volhouden spelen ze volgend jaar profvoetbal dat ze in orde zijn want dat weet ik niet.
geen een andere trainer gaat dat veranderen geloof mij. als er in de winter spelers bij komen met meerwaarde kan er nog iets rechtgetrokken worden.
vergeet ook niet dat we tegen heel uitgekookte ploeg speelden. als die dat volhouden spelen ze volgend jaar profvoetbal dat ze in orde zijn want dat weet ik niet.
2,1 echte spits nl Vermeiren die dan nog gisteren geschorst was Da Silva daar mag je toch echt meer van verwachten tot wat hij op heden gepresteerd heeft was bij Union vorig seizoen nog één van de betere!In elke linie moet versterking komen wil men volgend seizoen meespelen voor de hoofdprijs,dit seizoen zou het al een prestatie zijn wanneer top vier behaald word.De vraag is zijn er middelen genoeg om spelers aan te trekken die meedingen voor de hoofdprijs zo niet zal het aanmodderen blijven in 1 amateurreeks simpel!Carelke wrote: ↑Sun Nov 04, 2018 9:14 amik denk dat het bestuur de lat te hoog legt voor deze kern. als je maar 1 echte spits hebt in je kern hoe ga je dan vlot scoren.
En da's jammer genoeg uitgekomen.Kevin wrote: ↑Sat Nov 03, 2018 11:11 amNet daarom vind ik het jammer dat het net voor deze match is. Alle, ik breng ook nog ne kameraad mee. Maar tegen Thes riskeren we een tik(je) te krijgen. Dat komt niet zo goed over tov eenmalge gasten.
En dan missen we de Simon en den Bo nog. Toch een aderlating...![]()
Vond Vits er niet super goed uitzien gisteren.
Volgens GVA 4200 toeschouwers. Toch wat meer dan de voorbije matchen, als ik me niet vergis.
4200 toeschouwers maar niet allemaal betalende he. en thes had er wel wat bij leuk.
Ik vindt als je dit jaar aan een gemiddelde komt en zal zitten aan 3500-4000 man dat men niet mag klagen integendeel we spelen momenteel niet mee voor de knikker ook niet vergeten he!In hoogste klasse zitten er clubs oa Lokeren-Moeskroen-Eupen die bij momenten amper 3000-4000 toeschouwers halen!Gaat men volgend jaar wel voor de hoofdprijs spelen haal je zeer wss een gemiddelde van 5000 man...stap voor stap vooruit gaan zal het motto zijn je weet nu waar de pijnpunten liggen in deze kern dus naar volgend jaar toe gerichte aankopen plegen lees in elke linie een gerichte versterking!