Seraing- K Lierse SK [24-08-2024]
Re: Seraing- K Lierse SK [24-08-2024]
Wat ik hier vorig seizoen meermaals heb gezegd
Is dit seizoen duidelijk te zien . Wij hadden geen middenveld . 1 zoals je zegt hebben we nu 1 speler die de twee samen vervangt .
Ik ben fan .
Verder ook al 2 weken achter elkaar Claes gretig is degelijk zien invallen , schrijf hem zeker nog ni af !
Nogmaals een bewijs dat je er geen klos van kent.ozzy105 wrote: ↑Sat Aug 24, 2024 8:56 pm2-1 ruststand verdiend maar je ziet ook weer dat mankement opduiken, de zwakke plek bij geel-zwart nl middenveld.. Onrustig, balverlies... geen verwijt aan Asare hoor komt pas piepen en Daguin is geen nummer 10 een rustbrenger. Achteraan is zoals gepost Seraing enorm kwetsbaar hopen op seffes nog eens een gelukte counter!
Daguin en Asare waren de 2 uitblinkers
Eerste helft waren ze bijna onzichtbaar vooral Asare met een geel karton bovenop, tweede helft waren ze wel ok. Eens een bril aanschaffen! Eerste helft teveel balverlies enz herbekijk de match maar eens op tv. Maar bon ieder zijn mening hoor.G.C. wrote: ↑Sat Aug 24, 2024 10:57 pmNogmaals een bewijs dat je er geen klos van kent.ozzy105 wrote: ↑Sat Aug 24, 2024 8:56 pm2-1 ruststand verdiend maar je ziet ook weer dat mankement opduiken, de zwakke plek bij geel-zwart nl middenveld.. Onrustig, balverlies... geen verwijt aan Asare hoor komt pas piepen en Daguin is geen nummer 10 een rustbrenger. Achteraan is zoals gepost Seraing enorm kwetsbaar hopen op seffes nog eens een gelukte counter!
Eerste helft was het niet goed seraing speelde veel beter voetbal, zonder kansen. Wij kregen er 2 halve. Dan komen we op 1-0, wat ik zei pieter moet op zijn voorzetten werken heeft hij gelezen denk vandaag waren ze wel goed met assist tot gevolg. De 1-1 valt ongelukkig. Dan ingeving van kierev mooi op sow en bingo ! 2 de helft veel beter spel snel duels winnen en mooie lange ballen en goede voorzetten . Maar moeten eerlijk zijn na de 2-1 komen we heel goed weg. Komen net op tijd op 3-1. Seraing maakt nog 3-2, was wel handspel blijkbaar . Maar nadien was seraing niks meer. Laes wat een invalbeurt.adinany wat een topspits eens die scoort is die vertrokken. Sow had zijn dagje. Daquin wat een topper seg en nee ozzy hij is geen nr 10. Assare speelt wedstrijd maar mag meer gevaar van komen ! Domper op de avond perdichizzy hopelijk niks ergs. Iemand idee wat er scheelde ? Wat mij betreft toch nog cv halen hoor 4 voor 3 plaatsen magertjes.
2... daquin is topper ... asare speelt zijn match maar mag wat meer zijn mijn mening.G.C. wrote: ↑Sat Aug 24, 2024 10:57 pmNogmaals een bewijs dat je er geen klos van kent.ozzy105 wrote: ↑Sat Aug 24, 2024 8:56 pm2-1 ruststand verdiend maar je ziet ook weer dat mankement opduiken, de zwakke plek bij geel-zwart nl middenveld.. Onrustig, balverlies... geen verwijt aan Asare hoor komt pas piepen en Daguin is geen nummer 10 een rustbrenger. Achteraan is zoals gepost Seraing enorm kwetsbaar hopen op seffes nog eens een gelukte counter!
Perdichizzi zou volgens gva een dijblessure hebben opgelopen. De 3-2 had afgekeurd moeten worden was duidelijk handspel Carlke maar tja geen VAR... Tijd om ook in 1B eens eindelijk in te voeren! Toch en was ik vergeten PDS te vermelden speelde weer een dijk van een match en wie poste alweer dat die geen goede voorzet kon geven? Hij is terug de Lierse boy chapeau na een jaar te hebben verloren! Zou toch nog graag een nummer 10 zien komen want die ontbreekt ondanks alles toch nog. Een rustbrenger enz wanneer je onder druk komt en je geen poot meer hebt op het middenveld!Carlke wrote: ↑Sat Aug 24, 2024 11:28 pmEerste helft was het niet goed seraing speelde veel beter voetbal, zonder kansen. Wij kregen er 2 halve. Dan komen we op 1-0, wat ik zei pieter moet op zijn voorzetten werken heeft hij gelezen denk vandaag waren ze wel goed met assist tot gevolg. De 1-1 valt ongelukkig. Dan ingeving van kierev mooi op sow en bingo ! 2 de helft veel beter spel snel duels winnen en mooie lange ballen en goede voorzetten . Maar moeten eerlijk zijn na de 2-1 komen we heel goed weg. Komen net op tijd op 3-1. Seraing maakt nog 3-2, was wel handspel blijkbaar . Maar nadien was seraing niks meer. Laes wat een invalbeurt.adinany wat een topspits eens die scoort is die vertrokken. Sow had zijn dagje. Daquin wat een topper seg en nee ozzy hij is geen nr 10. Assare speelt wedstrijd maar mag meer gevaar van komen ! Domper op de avond perdichizzy hopelijk niks ergs. Iemand idee wat er scheelde ? Wat mij betreft toch nog cv halen hoor 4 voor 3 plaatsen magertjes.
Vrij zeker dat Perdichizzi zen hamstring heeft gescheurd.
Dat zou een domper van formaat zijn, gewoon onvervangbaar achteraan. Ben je hem kwijt voor een paar maanden. Pff..
Laat ons hopen van niet, is wat mij betreft onmisbaar achteraan. Moest hij langdurig geblesseerd zijn dan zit je met een groot probleem.
Toch ook even iets over Adinany, heeft een nuttige wedstrijd gespeeld maar hij heeft volgens mij in deze twee wedstrijden niet één keer deftig naar doel getrapt. Als hij de komende wedstrijden het doel weet te vinden dan gaan we daar nog veel plezier aan beleven.
En Daguin, dat is een echte voltreffer, echt een aanwinst op het middenveld.
Last edited by Netzer on Sun Aug 25, 2024 12:05 am, edited 1 time in total.
Formerly known as Lisp-boy
Ik ben uw gedoe kotsbeu ventje. Daguin speelde een dijk van een match, als ge dat niet ziet, bent ge stekeblind. Kunt ge hier aub wegblijven? Ge bent geen lierse supporter, ge bent een ramptoerist.ozzy105 wrote: ↑Sat Aug 24, 2024 11:01 pmEerste helft waren ze bijna onzichtbaar vooral Asare met een geel karton bovenop, tweede helft waren ze wel ok. Eens een bril aanschaffen! Eerste helft teveel balverlies enz herbekijk de match maar eens op tv. Maar bon ieder zijn mening hoor.G.C. wrote: ↑Sat Aug 24, 2024 10:57 pmNogmaals een bewijs dat je er geen klos van kent.ozzy105 wrote: ↑Sat Aug 24, 2024 8:56 pm2-1 ruststand verdiend maar je ziet ook weer dat mankement opduiken, de zwakke plek bij geel-zwart nl middenveld.. Onrustig, balverlies... geen verwijt aan Asare hoor komt pas piepen en Daguin is geen nummer 10 een rustbrenger. Achteraan is zoals gepost Seraing enorm kwetsbaar hopen op seffes nog eens een gelukte counter!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”