Lierse K. - Francs Borains [02-03-2024]
- Justhomuch
Re: Lierse K. - Francs Borains [02-03-2024]
Moet jij niet in die van LL hun gat gaan zitten? Ahnee wachtozzy105 wrote: ↑Sat Mar 02, 2024 10:36 pmGeen klote van kennen snotneus, wat poste ik bij de start van de competitie? Prono plek 12-16 en met deze verdediging pakken tegengoals nu jij weer. BTW, een beetje respect mag wel voor rusthuisbewoners.Justhomuch wrote: ↑Sat Mar 02, 2024 8:40 pmOei oei ozzy, fb ni gewonnen van Lier, weeral geen gelijk
Zitten en zwijgen, want je kent er geen klote van, dat heb je al genoeg bewezen seniel manneke!
Beter dat ze uw internet afsluiten in't rusthuis, sloppel!
Wij komen áltijd terug!
Wat mij vooral opviel was de afwezigheid van de talloze terugspeelballen op de keeper. Dat ergerde mij in het verleden mateloos. Zo van los het maar op.
- Justhomuch
Idd, één terugspeelbal was wel op kniehoogte, echt een kutbal voor een keeper!
Onze trainer werd al van bij zijn aanstelling afgebroken, ik moet zeggen dat ik sinds lang niet meer zo'n duidelijk plan heb gezien op het plein.
Wij komen áltijd terug!
Wedstrijd gevolgd op TV, wegens een oog operatie de dag voordien.
Ik was, en ben nog steeds, geen fan van SVDB, maar als het goed is moet je dat kunnen toegeven. En zeker de 2de helft was goed ! Als we op deze manier de resterende wedstrijden kunnen afwerken, zullen we ook volgend seizoen in 1B voetballen.
Hopelijk maakt ons bestuur, samen met de huidige sportieve staf, werk van een goede voorbereiding voor volgend seizoen want dit jaar was het echt kantje boordje. Volgend jaar moet het doel opnieuw top 6 zijn, geen bibber seizoen meer zoals nu.
En aub zorg ook voor een goede grasmat, want onze akker is een schandaal!
Ik was, en ben nog steeds, geen fan van SVDB, maar als het goed is moet je dat kunnen toegeven. En zeker de 2de helft was goed ! Als we op deze manier de resterende wedstrijden kunnen afwerken, zullen we ook volgend seizoen in 1B voetballen.
Hopelijk maakt ons bestuur, samen met de huidige sportieve staf, werk van een goede voorbereiding voor volgend seizoen want dit jaar was het echt kantje boordje. Volgend jaar moet het doel opnieuw top 6 zijn, geen bibber seizoen meer zoals nu.
2..Het was iets beter in de tweede helft vooral door de inbreng van Kireev maar vergeet aub niet het grote pijnpunt die blijft nl de defensie. Voor hetzelfde geld had men weer op achterstand gekomen met dezelfde gevolgen die de vorige trainers mochten ondervinden.. Ik hoop net als u Mark dat LVT eindelijk na een paar seizoenen het heeft ingezien dat er achteraan wat schort en zijn beugel eens opendoet om sportief stappen vooruit te zetten zoniet krijg je volgend seizoen hetzelfde verhaal! Nog dit goed en voorspoedig herstel na je oogoperatie.Mark wrote: ↑Sun Mar 03, 2024 9:42 amWedstrijd gevolgd op TV, wegens een oog operatie de dag voordien.
Je zou al moeten weten Justho dat ik geen volgeling, gatlikker ben dat staat niet in mijn woordenboek.Justhomuch wrote: ↑Sat Mar 02, 2024 10:54 pmMoet jij niet in die van LL hun gat gaan zitten? Ahnee wachtozzy105 wrote: ↑Sat Mar 02, 2024 10:36 pmGeen klote van kennen snotneus, wat poste ik bij de start van de competitie? Prono plek 12-16 en met deze verdediging pakken tegengoals nu jij weer. BTW, een beetje respect mag wel voor rusthuisbewoners.Justhomuch wrote: ↑Sat Mar 02, 2024 8:40 pmOei oei ozzy, fb ni gewonnen van Lier, weeral geen gelijk
Zitten en zwijgen, want je kent er geen klote van, dat heb je al genoeg bewezen seniel manneke!
Beter dat ze uw internet afsluiten in't rusthuis, sloppel!
-
Het echte probleem ligt niet in de verdediging Ozzy, kijk eens uit naar het verdedigende compartiment van ons middenveld waar het deze match trouwens wel beter liep, dixit meer inzet en balrecuperatie.
HET grote probleem was dit seizoen fysieke paraatheid en vooral balrecuperatie in het middenveld.
Als je daar al aan de match vertrekt met Brebels, Schouterden en een kapitein die geen zin had, dan werd de verdediging overlopen, ze komen en kwamen van alle kanten, ttz.elke verdediging die overlopen wordt maakt fouten, ook die van Anderlecht,Brugge etc.... Het zou wel eens kunnen zijn dat onze nieuwe coach dat gezien heeft,middenvelders zonder balrecuperatie en/of inzet zouden niet in de ploeg mogen komen. Uitkijken naar volgend seizoen wil zeggen 2-3 fysieke balveroveraars in het middenveld aan te trekken en 1-2 echte voetballers,kijk maar naar Union, het patent van hun succes ligt in het middenveld......
HET grote probleem was dit seizoen fysieke paraatheid en vooral balrecuperatie in het middenveld.
Als je daar al aan de match vertrekt met Brebels, Schouterden en een kapitein die geen zin had, dan werd de verdediging overlopen, ze komen en kwamen van alle kanten, ttz.elke verdediging die overlopen wordt maakt fouten, ook die van Anderlecht,Brugge etc.... Het zou wel eens kunnen zijn dat onze nieuwe coach dat gezien heeft,middenvelders zonder balrecuperatie en/of inzet zouden niet in de ploeg mogen komen. Uitkijken naar volgend seizoen wil zeggen 2-3 fysieke balveroveraars in het middenveld aan te trekken en 1-2 echte voetballers,kijk maar naar Union, het patent van hun succes ligt in het middenveld......
De vinger op de wonde. Verdedigen doe je met de hele ploeg, niet alleen met die vier achteraan. Als je alleen een paar joggers op het middenveld hebt staan, zonder enige vorm van aggressiviteit, dan is elke verdediging gezien.Tamas Krivitz wrote: ↑Sun Mar 03, 2024 10:52 amHet echte probleem ligt niet in de verdediging Ozzy, kijk eens uit naar het verdedigende compartiment van ons middenveld waar het deze match trouwens wel beter liep, dixit meer inzet en balrecuperatie.
Over Schouterden: was wel verbaasd over die zijn data: legt de meeste afstand af van alle spelers en heeft de hoogste high intensity waarden (volgens onze data analisten alvast).
-
Zou best kunnen, maar voetbal draait om resultaat he, ik zou zijn balrecuperatie grafieken wel eens willen zien, ook van een aantal anderen..... Als de grafiek van assists en doelpunten merkwaardig hoger liggen dan de balrecuperatie dan heb je een ander verhaal,maar ik vrees ervoor.Lipser wrote: ↑Sun Mar 03, 2024 10:57 amDe vinger op de wonde. Verdedigen doe je met de hele ploeg, niet alleen met die vier achteraan. Als je alleen een paar joggers op het middenveld hebt staan, zonder enige vorm van aggressiviteit, dan is elke verdediging gezien.Tamas Krivitz wrote: ↑Sun Mar 03, 2024 10:52 amHet echte probleem ligt niet in de verdediging Ozzy, kijk eens uit naar het verdedigende compartiment van ons middenveld waar het deze match trouwens wel beter liep, dixit meer inzet en balrecuperatie.
Over Schouterden: was wel verbaasd over die zijn data: legt de meeste afstand af van alle spelers en heeft de hoogste high intensity waarden (volgens onze data analisten alvast).
Vorig seizoen had je hetzelfde probleem achteraan met een goed middenveld voor u en slikte je ook zoveel tegengoals. Al een paar jaar is dit een probleem, een Nkaka-Poelmans komen te kort en geen klein beetje voor 1B. Ik zie momenteel 2 volwaardige verdedigers voor deze reeks nl Tirpan-Boone en we zijn uitgeklapt. Waar je een punt hebt is Schouterden-Brebels niet vergeten dat die vorig jaar geen basisspelers waren en tja de kapitein die een minder seizoen kent maar dit kan je als voetballer wel eens voorhebben. Het wordt zaak Tirpan-Boone trachten te behouden, een tweede goede CV aan te werven idem een vervanger voor Poelmans, een nummer 10,een verdedigende middenvelder en minstens 1 spits want het duo Vekemans-Sampers wegen te licht en met Oulare blijf je een risico lopen is veel te blessuregevoelig. Veel werk aan de winkel enz.Tamas Krivitz wrote: ↑Sun Mar 03, 2024 10:52 amHet echte probleem ligt niet in de verdediging Ozzy, kijk eens uit naar het verdedigende compartiment van ons middenveld waar het deze match trouwens wel beter liep, dixit meer inzet en balrecuperatie.