Deinze - Lierse [19-01-2023]
Re: Deinze - Lierse [19-01-2023]
Ook wel een leuk zicht. Een lege tribune, geen supporters maar wel een ploeg
Morgen ga je daar anders over denken
Enfin: kut match. Ik zie dit seizoen geen remedie meer. Er rest ons maar 1 opdracht en dat is erin blijven en deze zomer opnieuw opbouwen. Volgende week tegen Seraing wordt wel heel erg belangrijk.
Deze week nog gepost nl de matchen tegen Seraing, KVO, FB en een paar belofteclubs worden cruciaal... Daar de boot ingaan betekent volgend seizoen een reeks lager. Ondertussen nummer 38 tegen! De concurrenten hebben bloed geroken zeker weten!
Last edited by ozzy105 on Fri Jan 19, 2024 9:53 pm, edited 1 time in total.
Respect voor het volk dat er daar in de kou zit.
Ik vrees ervoor. Ik dacht ooit , dan supporter ik voor Genk. Maar dat gaat niet. Voetbal is dan voorbij voor mij. Ik ben bijna 60. Heb nog met en tegen Lierse vedetten gespeeld. Gekeken naar Berto Bosch en al die vedetten en dan dees. Dank u wel. Schluss.KRKN wrote: ↑Fri Jan 19, 2024 9:48 pmMorgen ga je daar anders over denken
Enfin: kut match. Ik zie dit seizoen geen remedie meer. Er rest ons maar 1 opdracht en dat is erin blijven en deze zomer opnieuw opbouwen. Volgende week tegen Seraing wordt wel heel erg belangrijk.
Ah generatiegenoot Janus, hebben wij en de Mark oa de goede tijd meegemaakt nl winst bvb eind 60,het Europees verhaal in 1971 enz...Janus wrote: ↑Fri Jan 19, 2024 9:55 pmIk vrees ervoor. Ik dacht ooit , dan supporter ik voor Genk. Maar dat gaat niet. Voetbal is dan voorbij voor mij. Ik ben bijna 60. Heb nog met en tegen Lierse vedetten gespeeld. Gekeken naar Berto Bosch en al die vedetten en dan dees. Dank u wel. Schluss.
Het zal wel zijn. Fantastische verhalen, oa van mijn moeder op bezoek in Hadjuk Split, waar het broodje uit het vliegtuig van de Wiliam door de communistische grenspolitie uit elkaar werd gehaald.ozzy105 wrote: ↑Fri Jan 19, 2024 9:59 pmAh generatiegenoot Janus, hebben wij en de Mark oa de goede tijd meegemaakt nl winst bvb eind 60,het Europees verhaal in 1971 enz...
We gaan het niet meer meemaken. Daarom stop er gewoon mee.Janus wrote: ↑Fri Jan 19, 2024 10:04 pmHet zal wel zijn. Fantastische verhalen, oa van mijn moeder op bezoek in Hadjuk Split, waar het broodje uit het vliegtuig van de Wiliam door de communistische grenspolitie uit elkaar werd gehaald.
Als ik hoor dat Luc ligt te vertellen dat in deze kern het overloopt van goede en talentvolle spelers... Dan zakt mijn broek toch wel af hoor. Daaruit alleen blijkt al dat hij van Antwerp komt en geen kennis van het spel heeft...
Dat Geert ook maar inpakt, met hem gaan we er ook niet komen. Eerste kwartier zit hem te roepen naar Oulare om hoog druk te zetten, ja man ik dacht dat hij spelers naar hun kwaliteiten ging laten voetballen.
Start toch met Sow diepe spits en maak Schuermans en Prychinenko nerveus, zeker op zo'n half bevroren veld. Die mannen kunnen al amper draaien op een gewoon veld.
Soit zoveelste non-match, deze groep mist naast kwaliteit op paar posities, vooral heel veel vertrouwen.
Start toch met Sow diepe spits en maak Schuermans en Prychinenko nerveus, zeker op zo'n half bevroren veld. Die mannen kunnen al amper draaien op een gewoon veld.
Soit zoveelste non-match, deze groep mist naast kwaliteit op paar posities, vooral heel veel vertrouwen.