RSCA Futures - Lierse K. [30-09-2023]
Re: RSCA Futures - Lierse K. [30-09-2023]
Pfoeh, wat zijn we meesters in zelfsabotage. Heb enkel de tweede helft kunnen zien maar wat een zwak Anderlecht ook. We moeten dit benutten om ons recht te trekken, maar op het einde van het seizoen ga je keihard vloeken om deze punten.
Hulde voor de supporters die weer heel de tijd te horen waren.
Hulde voor de supporters die weer heel de tijd te horen waren.
- Justhomuch
Niet kunnen gaan zien dus een beetje via whatsapp af en toe kunnen volgen.
Volgens mij is dit qua groepsdynamiek misschien wel een kentering.
En toch ook weerbaarheid getoond.
Volgens mij is dit qua groepsdynamiek misschien wel een kentering.
En toch ook weerbaarheid getoond.
Wij komen áltijd terug!
Als ik dit futures zie daar moet je altijd winnen punt. Maar je start weer van komt wel goed, en dan kom je al paar keer goed weg door te verdedigen als knapen buiten boonen.doelpunt tegen weer kinderlijk. Gelukkig werken we goed af en komen we nog voor. De 2-2 vedediging weer kinderlijk. De rode kaarten zeer terecht, hoe lomp kun je zijn zeker de bruyn was helemaal niet nodig. Poelmans vuil maar daar kan je nog zeggen lompe fout , maar met zijn ervaring zou dat niet mogen. De 3-2 kon niet uit blijven en kwam er. De 3-3 met wat geluk. Wat mij opviel dat we met 9 beter verdedigde dan met 11. Laat ons hopen dat dit hoop vertrouwen gegeven heeft. Maar onze verdediging buiten boonen is heel triest . Zelfs reeks lager word zo niet verdedigd.
Eindelijk een paar weken zonder De Bruyn !
Laat die er nu maar uit voor de rest van het seizoen, daar kunt ge echt niks mee doen!
Verder verdient gelijkspel met 9 tegen 11, moed uit putten voor tegen Deinze.
Laat die er nu maar uit voor de rest van het seizoen, daar kunt ge echt niks mee doen!
Verder verdient gelijkspel met 9 tegen 11, moed uit putten voor tegen Deinze.
Last edited by Mark on Sun Oct 01, 2023 4:28 pm, edited 1 time in total.
Ik lees veel kritiek op spelers als Nkaka-De Bruyn-Poelmans oa op FB en de trainer en hopende dat zij niet meer aan de bak komen maar wie ga je daar zetten??? Je hebt nu al geen overschot op sommige plaatsen vooral achteraan! Daarom dat ik en sommige al maanden geleden aanhaalde haal aub volwaardige vervangers voor Laes-PDS-GDS. Het sportief falend beleid werpt zijn vruchten af. Ik lees dat er nu ook geschoten wordt op KS, maar wie gaat deze mensen halen? Gemakkelijk om op KS en JC te schieten. Zij moeten roeien met de riemen die ze krijgen. Vijf op 21 en dan nog met een portie geluk, het is beschamend!