Voorbereiding 2023-2024
Re: Voorbereiding 2023-2024
Heb je een punt hoor, ik poste alleen dat ze nog inkomende transfers moeten realiseren wat is daar mis mee? Kijk wie in de kern zat vandaag. Ik ben daar niet gerust op mag het even? Binnen amper 7 weken begint de competitie al en je hebt niet eens automatismen kunnen kweken omdat de kern onvolledig is en je daar met een paar spelers zit die nog out zijn na langdurige blessures.
- Justhomuch
Kan je aub een foto van zijn vrouw hier posten? Schijnt goed te helpen.
Wij komen áltijd terug!
Ik heb eens naar de transfers gezien in 1 b die tot nu toe gedaan zijn ! Sorry ze ozzy maar jij weet al wie kampioen word en de meeste ploegen hebben net als wij nog maar speler of 3 gehaald. Oké je hebt wel punt dat er bij ons meer vertrekkers zijn. Maar komaan seg zijn profs trainen elke dag , dus zullen snel in systheem zitten. Transfermarkt sluit morgen nog niet he, ik zie liever kwaliteit komen nu ze ! Zie naar beerschot geen overnemer gebeurd er niks trainer wil al opstappen dat het niet veranderd.
Ozzy echt, de transfermarkt is niet eens open man. En je mag dat inderdaad zeggen. Maar dat deed je al 1000 keer.
Sportief stellen zo'n matchen weinig voor (en zijn dus van weinig betekenis). Alleen een gemiste kans om met wat positiviteit van start te gaan.
Tegen Berlaar tracht ik misschien af te zakken!
- Justhomuch
Rita berlaar - lierse 0 -10 . Mischien logisch resultaat oke maar de commentaar tegen putte 1-2 was negatief . En dus gaan we nu zeggen het was maar berlaar . Nu wil ik natuurlijk niet zeggen wou knap want ook ik vind dit normaal. Je ziet vriendenmatchen niet alles zeggen
Goed dat we de netten toch wat hebben doen trillen. Nog zo'n resultaat als tegen Putte en er zou gemor geweest zijn. Op naar de volgende! Bepaalde spelers die indruk gemaakt hebben?
Vandaag tegen den antwerp. Benieuwd!