RWDM - Lierse K [26-02-2023]
Re: RWDM - Lierse K [26-02-2023]
Die reporter leest gewoon mee op Facebook.
Trouwens is echt geen goeie reporter. Gisteren kwam Poelmans na opspringen neer op enkel van Challouk. Pijnlijk maar allerminst een fout. Begon hij zowaar over een mogelijke rode kaart

- Justhomuch
*Raemaekersozzy105 wrote: ↑Mon Feb 27, 2023 2:27 pmDenk dat Pupe een lange aanpassingsperiode moet ondergaan hebben niet onlogisch wetende dat hij nooit op een hoger niveau speelde dan bij de amateurs! Laatste paar maanden is hij goed bezig minpunt zijn snelheid daar blijf ik bij daarom zou ik hem eens graag bezig zien met een cv die snelheid heeft naast hem. Raaymaekers-Pupe zijn ongeveer dezelfde types van spelers. Sterk maar op snelheid pak je die altijd. Daarom ok verleng contrakt van Pupe en op zoek naar een vervanger voor Raaymaekers.KRKN wrote: ↑Mon Feb 27, 2023 7:38 amHeb enkel het eerste uur kunnen zien, maar vond ons een vrij verdienstelijke partij spelen. GDS had het wel moeilijk gisteren. We hebben ervoor gevochten, maar RWDM heeft gewoon duidelijk meer kwaliteit.
Ik ben wel erg gecharmeerd door Pupe. Die zit over tussen precies. Die rushes naar voren kan ik ook wel appreciërenlaat die maar bijtekenen.
Wij komen áltijd terug!
Inderdaad, die reporter zit er vaak naast. Net hetzelfde gezegd hier thuis over die 'fout' van Poelmans. Jeroen Roppe is dat denk ik.
En toch doet die stem mij aan mooie momenten herinneren. Het seizoen 2009/2010. De Exqi League. De matchen op Exqi Sports met vaak zijn commentaar. Heb onlangs nog eens alle matchen van dat seizoen achtereen bekeken. Met de ontknoping thuis tegen Waasland. 't Lisp dat bomvol zit. Mooie tijden

Zijn die ergens nog te herbekijken of heb je die zelf opgenomen ergens? Lijkt me inderdaad wel leuk om nog eens te zien.
Een tweetal jaar geleden heeft onze club dat jaaroverzicht op hun FB gezet, ik zal nog eens zoeken naar die link. Dan post ik die hier wel.
Ha, was dan toch niet de enige die dat absurd vond. Zat niks van slechte wil in.
Wat Hoefkens betreft: dat lijkt me echt een waardeloze roddel. Die zal bij Brugge een tienvoud gekregen hebben van wat hij bij ons zou krijgen. Die gaat niet afzakken hoor.
Hier is dus die link: https://fb.watch/iZI50ofM-m/
(hopelijk werkt het)