Lierse - Beerschot [04-02-2023]
Re: Lierse - Beerschot [04-02-2023]
Heel heel goed, heeft echt alles voor een goede spits, snelheid, werker, voetballende spits en met wat geluk scoorde hij zijn eerste doelpunt! Na een uur was zijn pijp uit logisch. Blij dat ze hem voor twee seizoenen hebben vastgelegd!
Er zou vandeweek getraind zijn voor een specifiek systeem voor deze wedstrijd. Er werd veel 11 tegen 11 gespeeld en Walbrecq zou niet veel mee hebben mogen doen. En zou met ambras vertrokken zijn op training.
Wat zitten ze nu op sporza te lullen, buitenspel die goal van Tabekou? Ik dacht het niet... Nu vermelden ze dit maar verdomme als de Lierse dit jaar al 7 keer is geflikt beker meegerekend door de arbitrage lees je niks sukkelaars...
- Justhomuch
Gisteren hadden we de scheids (vooral 2e periode) gewoon mee Ozzy.
Edit: op Sporza zeggen ze ook buitenspel, ik moet het nog eens zien.
Wij komen áltijd terug!
Eerste helft wel tegen he Justho.. Paar overtredingen op Liersespeler niet gefloten enz ik dacht toen here we go again... Goal was geen buitenspel hoor bal kwam van een beerschotspeler waardoor andere situatie ontstond! Gewoon brute pech voor de ratten. Op sporza hebben ze blijkbaar vergeten dat Lierse al 7 keer geflikt is de beker match mee inbegrepen wat dure en zure punten heeft gekost! Na die matchen in hun verslag was er niks te melden op hun site maar nu....Justhomuch wrote: ↑Sun Feb 05, 2023 10:02 amGisteren hadden we de scheids (vooral 2e periode) gewoon mee Ozzy.
Edit: op Sporza zeggen ze ook buitenspel, ik moet het nog eens zien.
Topavond!
Geweldige mentaliteit van onze spelers, aangestuurd door een top sfeer.
Sampers veelbelovende debuutmatch. Ook een heel sterke match van het centrale trio Gillekens-Pupe-Poelmans. Ik zou Pupe direct verlengen, speelt met een hart voor de club en als hij wat werkt aan zijn uitvoetballen is dat echt een goeie verdediger.
Dikke pluim aan de spelers en de technische staf!
Sampers veelbelovende debuutmatch. Ook een heel sterke match van het centrale trio Gillekens-Pupe-Poelmans. Ik zou Pupe direct verlengen, speelt met een hart voor de club en als hij wat werkt aan zijn uitvoetballen is dat echt een goeie verdediger.
Dit is weer typisch lierse zeker dan niemand iets verwacht toe happen. Nu moet ik wel zeggen deze ploeg in Brugge kon starten was het al binnen hoor ! Dus als ik goed kan zien nog 1 punt nodig , gaat zeker niet makkelijk zijn in lommel.hebben ons al meerdere keren tikken gegeven.
- Justhomuch
Die Pupe is echt geweldig. Doet me soms aan Rudiger denken met die paar rushes naar voor die hij elke match weer bovenhaalt. Altijd ff hart vasthouden maar CV's die zoiets aandurven zijn altijd legends.TV2002 wrote: ↑Sun Feb 05, 2023 12:36 pmTopavond!
Is Delorge of Safari ook ingevallen ?
Formerly known as Lisp-boy