Lierse - Virton [27-11-2022]
- Justhomuch
Re: Lierse - Virton [27-11-2022]
Als onze kat een koe was konden we ze melken aan de stoof...Carlke wrote: ↑Wed Nov 30, 2022 5:10 amHed de beelden nog eens gezien en vind nier dat we het op ref moeten steken. Eerste pen pupe schrikt er zelf van, dat hij gefloten word.rode kaart kom seg altijd rood , stel dat hij op die wijze hakim raakt dan speelt hij niet meer dit jaar. Als dat op speler van ons is zeggen we dat het rood is.eerlijk blijven gasten !
Pupe raakt niet de bal maar ook niet de man
Wij komen áltijd terug!
Voila... Denk dat Carlke de beelden toch nog eens goed moet bekijken.Justhomuch wrote: ↑Wed Nov 30, 2022 1:08 pmAls onze kat een koe was konden we ze melken aan de stoof...Carlke wrote: ↑Wed Nov 30, 2022 5:10 amHed de beelden nog eens gezien en vind nier dat we het op ref moeten steken. Eerste pen pupe schrikt er zelf van, dat hij gefloten word.rode kaart kom seg altijd rood , stel dat hij op die wijze hakim raakt dan speelt hij niet meer dit jaar. Als dat op speler van ons is zeggen we dat het rood is.eerlijk blijven gasten !
Bondsparket doet voorstel van 3 dagen schorsing waarvan 2 effectief.
Nu, zij doen dit op basis van het scheidsrechter-rapport en zien geen beelden. Maar wat schrijft zo'n scheidsrechter dan in dergelijk rapport??
Het kan toch moeilijk zijn dat daar instaat dat het met de voeten vooruit en gestrekt been was? Op basis van intensiteit kan je dat toch ok moeilijk verkopen.
Enfin, de club heeft de minnelijke schikking niet aanvaard.
Nu, zij doen dit op basis van het scheidsrechter-rapport en zien geen beelden. Maar wat schrijft zo'n scheidsrechter dan in dergelijk rapport??
Het kan toch moeilijk zijn dat daar instaat dat het met de voeten vooruit en gestrekt been was? Op basis van intensiteit kan je dat toch ok moeilijk verkopen.
Ik blijf bij mijn mening als dit op speler bij ons is klappen jullie anders,3 weken schorsing oké dat is nu ook wat veel, ik zou zeggen uitsluiting voldoende .ozzy105 wrote: ↑Wed Nov 30, 2022 1:11 pmVoila... Denk dat Carlke de beelden toch nog eens goed moet bekijken.Justhomuch wrote: ↑Wed Nov 30, 2022 1:08 pmAls onze kat een koe was konden we ze melken aan de stoof...Carlke wrote: ↑Wed Nov 30, 2022 5:10 amHed de beelden nog eens gezien en vind nier dat we het op ref moeten steken. Eerste pen pupe schrikt er zelf van, dat hij gefloten word.rode kaart kom seg altijd rood , stel dat hij op die wijze hakim raakt dan speelt hij niet meer dit jaar. Als dat op speler van ons is zeggen we dat het rood is.eerlijk blijven gasten !
- Justhomuch
3 speeldagen vind ik zeer streng, ok het was me 2 gestrekte benen naarvoor, maar het was duidelijk niet op de man bedoeld, maar daarvoor moet je de beelden zien.Fiero67 wrote: ↑Wed Nov 30, 2022 5:47 pmBondsparket doet voorstel van 3 dagen schorsing waarvan 2 effectief.
Wij komen áltijd terug!