Deinze - Lierse K. [20-11-2022]
Re: Deinze - Lierse K. [20-11-2022]
Ik snap de roep naar Jarno, maar in 90 minuten hoorde ik na de bekermatch tegen Anderlecht wel terechte commentaar: Jarno is vrij klein voor een keeper. Dat is toch verre van ideaal. Hoe dan ook: ga je nu nog een keeperwissel riskeren, wetende dat Teunckens aan zijn terugkeer werkt? Hopelijk kunnen we die begin 2023 recupereren.
Swat, tot puntenverlies. Volgende week moet het thuis tegen Virton er wel nog eens boek op zijn.
Swat, tot puntenverlies. Volgende week moet het thuis tegen Virton er wel nog eens boek op zijn.
Weet niet waar je dat haalt dat Jarno klein is (Jarno=1.87m / Maxime 1.89m) die 2cm zal het ook niet maken en Jarno is zeker even goed op hoge ballen.KRKN wrote: ↑Mon Nov 21, 2022 7:35 amIk snap de roep naar Jarno, maar in 90 minuten hoorde ik na de bekermatch tegen Anderlecht wel terechte commentaar: Jarno is vrij klein voor een keeper. Dat is toch verre van ideaal. Hoe dan ook: ga je nu nog een keeperwissel riskeren, wetende dat Teunckens aan zijn terugkeer werkt? Hopelijk kunnen we die begin 2023 recupereren.
Bovendien straalt hij meer vertrouwen uit en is veel dominanter in de kleine rechthoek.
Dus voor mij zo snel mogelijk wisselen en laten staan tot Teunckens terug is.
Voor mij moet ook Gillekens er terug in voor Raemaekers!
- Justhomuch
Zeer jammer om te lezen, maar begrijpelijk wel.
Wij komen áltijd terug!
Je kan wel dan misschien wel naar de scheidsrechter kijken voor een puntenverlies, maar ze moeten toch vooral naar zichzelf kijken.
Vorige week maakte Beveren Lierse belachelijk met een man meer.
Gisteren stond Lierse meer als een half uur met een man meer, maar heb daar niet veel van gemerkt. Buiten wat hoge ballen toch vooral wat hopen op goed geluk. Zeker geen uitgespeelde kansen met mooi voetbal tegen ook maar een matig Deinze.
Zo is de goede flow, mét veel supporters, na Anderlecht toch alweer ver weg.
Gisteren stond Lierse meer als een half uur met een man meer, maar heb daar niet veel van gemerkt. Buiten wat hoge ballen toch vooral wat hopen op goed geluk. Zeker geen uitgespeelde kansen met mooi voetbal tegen ook maar een matig Deinze.
- Justhomuch
IddCanon wrote: ↑Mon Nov 21, 2022 9:56 amJe kan wel dan misschien wel naar de scheidsrechter kijken voor een puntenverlies, maar ze moeten toch vooral naar zichzelf kijken.
Wij komen áltijd terug!
Het probleem van Jarno vorig jaar vond ik net dat hij vaak kansloos was in de kleine rechthoek, vertrouwen straalt hij bij mij ook niet uit hoor, verre van zelfs. Daarnaast heeft ook een zeer rare stijl om op een bal te trappen. Een puntenpakker is hij ook totaal niet, Delanghe heeft dit ook nog niet echt kunnen tonen (match op Virton wel). Ik begrijp dat je misschien wel aan een andere keeper denkt zeker met de hoeveelheid tegendoelpunten, maar om Delanghe er dan uit te zetten voor een keeper van het niveau van Jarno? Nee, dat is echt geen goed plan. Als Teunckens terug is, bestaat er voor mij geen discussie btw.Mark wrote: ↑Mon Nov 21, 2022 8:51 amWeet niet waar je dat haalt dat Jarno klein is (Jarno=1.87m / Maxime 1.89m) die 2cm zal het ook niet maken en Jarno is zeker even goed op hoge ballen.KRKN wrote: ↑Mon Nov 21, 2022 7:35 amIk snap de roep naar Jarno, maar in 90 minuten hoorde ik na de bekermatch tegen Anderlecht wel terechte commentaar: Jarno is vrij klein voor een keeper. Dat is toch verre van ideaal. Hoe dan ook: ga je nu nog een keeperwissel riskeren, wetende dat Teunckens aan zijn terugkeer werkt? Hopelijk kunnen we die begin 2023 recupereren.
Bovendien straalt hij meer vertrouwen uit en is veel dominanter in de kleine rechthoek.
Dus voor mij zo snel mogelijk wisselen en laten staan tot Teunckens terug is.
Voor mij moet ook Gillekens er terug in voor Raemaekers!
De eerste goal van Deinze ligt voor mij niet aan Delanghe, het is Laes die daar wat lijkt in te houden om de bal weg te trappen, een minieme aanraking was zelfs genoeg geweest.
Die kritiek op Raemaekers snap ik ook niet. Stevige jongen, goeie kopbal, goeie voeten en op de langere afstand ook wel wat afstand. Ja, hij maakte tegen Jong Genk een fout, maar voor de rest kan je er wel op rekenen. Ik zeg niet dat Gillekens veel minder is maar ik zie gewoon geen reden om Raemaekers uit de ploeg te zetten.
Ik begrijp je reactie hoor Mark. Voor mij is het gewoon pure passie deze club. Ik ben een heel weekend on top of the world als Lierse wint, maar evengoed slechtgezind als we in het stof bijten. En een week als we op zó'n manier verliezen. Niet gezond waarschijnlijk, maar daarom neem ik even afstand. Ben die scheidsrechterlijke dwalingen kots kots beu. Challenger pro league noemen ze dat dan. Beloftenploegen van de G4 den interessante laten uithangen, maar geen geld hebben voor een VAR. Het is een circus.Mark wrote: ↑Mon Nov 21, 2022 6:31 amJa we zijn weer bestolen, had altijd 2-2 moeten zijn.
Volgende week tegen Virton graag Jarno in doel en Gillekens ipv Raemaekers
Als we volgende week punten laten liggen , gaat het nog spannen voor die 6de plaats, terwijl we 3de hadden moeten staan.
Begrijp best de frustraties van sommigen, maar niet meer komen is je ploeg in de steek laten, dat doe ik niet, zal wel vloeken en schelden op de scheids!
Ook het WK laat ik aan mezelf passeren (alé buiten verplicht de hollanders wegens Nederlandse vriendin ), iedereen kan wel bedenken waarom.
Mooie persconferentie van TVI trouwens. Zegt waar het op staat. Hoe moeten we inderdaad nog reageren?
Oh en trouwens, dat doorbreken van de hekken op het einde.. ik hoorde waaien een groot deel waarvan er volgende week een sv ingaat, tsja..
Match achter gesloten deuren lijkt me wel zeker nu. Die stond nog voorwaardelijk open van beveren vorig jaar.
Match achter gesloten deuren lijkt me wel zeker nu. Die stond nog voorwaardelijk open van beveren vorig jaar.
Hier kan ik je 100% volgen, ik reageer trouwens hetzelfde (goedgezind bij winst, slechtgezind, zwaar teleurgesteld, bij verlies). De uitwedstrijden kijk ik al enkele jaren "live" op TV, als we verliezen duw ik de wedstrijd af nog voor het einde omdat ik het niet kan aanzien, zeker niet als we helemaal overklast worden, dan gaat het zelfs bij de rust al af.Ik begrijp je reactie hoor Mark. Voor mij is het gewoon pure passie deze club. Ik ben een heel weekend on top of the world als Lierse wint, maar evengoed slechtgezind als we in het stof bijten. En een week als we op zó'n manier verliezen. Niet gezond waarschijnlijk, maar daarom neem ik even afstand. Ben die scheidsrechterlijke dwalingen kots kots beu. Challenger pro league noemen ze dat dan. Beloftenploegen van de G4 den interessante laten uithangen, maar geen geld hebben voor een VAR. Het is een circus.
En uiteraard ben ook ik die scheidsrechterlijke blunders kotsbeu, 3x op een rij hoelang gaat dat nog duren!!
Beloftenploegen horen niet thuis in een profcompetitie, hoe sneller ze alle 4 degraderen hoe liever ik het zal hebben. Liever Patro Eisden, Club Luik, Olympic Charleroi of RAAL La Louviere in 1B dan die stomme beloftenteams!!!
Toch hoop ik dat je spoedig terug komt.
Er hebben er binnenkort inderdaad 10 een SV voor 2 jaar. Ik keur het openbreken van de hekken niet goed maar het zijn wel gasten die er elke week op verplaatsing staan.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”