Lierse K. - Lommel [23-10-2022]
Re: Lierse K. - Lommel [23-10-2022]
Mijn voorspelling krijgt meer en meer vorm. Pupe ik zei het in begin dit kan wel eens heel goede transfer zijn . Oke in begin liey hij soms steekjes vallen, maar nu met raemakers naast hem komt die er meer en meer door. Al denk ik wel dat Gillikens zich wel yerug herpakt. Iedereen geraakt daar wel eens in . Rocha sterk gisteren buiten geen doelpunt. Nee dat zie je na match hoe hij mee viert , hij steekt dat niet in ziin hoofd .
- Justhomuch
Heerlijke quote- Elio - wrote: ↑Mon Oct 24, 2022 4:15 pmTjonge wat een match gisteren... Op die momenten hebben we allemaal toch weer even moeten wachten. Laat het ons vooral geen evidentie gaan vinden. We weten hoe snel het allemaal gekeerd is destijds.
Schouterden is misschien niet altijd even aanwezig in een match, maar dat was Tarfi ook niet vond ik. Met het verschil dat Schouterden met een flits(je) wel eens een appel uit de kast doet vallen.
Eén ding is zeker: Lierse Leeft!
Alle haters ten spijt: We zijn weer méér Lierse dan in het S*my-tijdperk. Jeugd dat kansen krijgt, 10 Belgen aan de aftrap, een niet-onaardige opkomst voor een zondagavond match.
En over S*my gesproken... Het is zoals onze voorzitter al schreef in z'n boek: "MS KRIJGT ONS NIET KLEIN"...![]()

Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch
Ons orakel is geboren! Weg met ozzy!Carlke wrote: ↑Mon Oct 24, 2022 6:48 pmMijn voorspelling krijgt meer en meer vorm. Pupe ik zei het in begin dit kan wel eens heel goede transfer zijn . Oke in begin liey hij soms steekjes vallen, maar nu met raemakers naast hem komt die er meer en meer door. Al denk ik wel dat Gillikens zich wel yerug herpakt. Iedereen geraakt daar wel eens in . Rocha sterk gisteren buiten geen doelpunt. Nee dat zie je na match hoe hij mee viert , hij steekt dat niet in ziin hoofd .

Wij komen áltijd terug!
Justhomuch wrote: ↑Mon Oct 24, 2022 7:50 pmOns orakel is geboren! Weg met ozzy!Carlke wrote: ↑Mon Oct 24, 2022 6:48 pmMijn voorspelling krijgt meer en meer vorm. Pupe ik zei het in begin dit kan wel eens heel goede transfer zijn . Oke in begin liey hij soms steekjes vallen, maar nu met raemakers naast hem komt die er meer en meer door. Al denk ik wel dat Gillikens zich wel yerug herpakt. Iedereen geraakt daar wel eens in . Rocha sterk gisteren buiten geen doelpunt. Nee dat zie je na match hoe hij mee viert , hij steekt dat niet in ziin hoofd .![]()

Ik ben nog eens door de samenvatting gegaan. Als ik dan toch één puntje van kritiek mag aanhalen: beide onze backs worden bij de tegengoal wel kinderlijk in de wind gezet. Hopelijk gaat men daar niet te licht over in de nabeschouwing.
- Justhomuch