Beveren - Lierse K. [02-10-2022]
Re: Beveren - Lierse K. [02-10-2022]
Hoppa 3-0 Dat word zware afstraffing. Edit 4-0
Gaat de gemakkelijkste overwinning worden van het seizoen voor Beveren!Hoop maar dat Beveren niet gaat zweven want tegen dit Lierse had zelfs een Amateurclubje gewonnen.
5-0 gezien Luc??? Wat een vernedering.
Lange lijdensweg voorbij, wie voor de match 5-0 had gezegt..... Tommeke is het niet maar dat weten we nu al 3 jaar. Het bestuur mag ook eens in eigen boezem kijken na amper 7 matchen al 17 tegengoals geslikt.Bekijk de gemiddelde leeftijd achteraan 21-22 jaar en geen leider met ervaring dat is om problemen vragen.
Zever ervaring de belofteploegen spelen met jeugd en halen mooie resultaten kwaliteit dat moet je hebben , geen oude rotten die geld komen rapen. Nee jeugd met veel kwaliteit,
Een leider met ervaring zou toch al een slokje schelen... Dan had je nu nog steeds leider geweest en minder goals geslikt. Nu zal het iedere match beven en bibberen worden. Het lijkt hetzelfde verhaal te worden als de voorbije 2 seizoenen nl goed starten om daarna te tuimelen.. Ik zie geen vooruitgang, geen stap vooruit zal heel wss niet de enige zijn die dit inziet!Voor mij is het duidelijk geworden nl komt er geen medeinvesterder zal de club ter plaatse blijven trappelen.
Hoeveel tegen doelpunten slikken belofteploegen ?ozzy105 wrote: ↑Sun Oct 02, 2022 6:41 pmEen leider met ervaring zou toch al een slokje schelen... Dan had je nu nog steeds leider geweest en minder goals geslikt. Nu zal het iedere match beven en bibberen worden. Het lijkt hetzelfde verhaal te worden als de voorbije 2 seizoenen nl goed starten om daarna te tuimelen.. Ik zie geen vooruitgang, geen stap vooruit zal heel wss niet de enige zijn die dit inziet!Voor mij is het duidelijk geworden nl komt er geen medeinvesterder zal de club ter plaatse blijven trappelen.
Momenteel minder he Carlke.. Die van Anderlecht en Standard 7-8 ter vergelijking. Genk en Brugge 13-14... Je kan ook geen appelen met peren vergelijken. Neen veel respect voor LVT en co maar men wist al maanden dat er ervaring bij moest na het vertrek van Schuermans of men kwam in problemen men heeft gegokt met spelers als Pupe-De Bie en nu Raemaakers en verloren nu is het wachten tot de winterstop hopelijk haalt men nog iemand aan boord of top 6 word heel heel moeilijk. Bovendien zou ik nu eens De Smet een eerlijke kans geven de huidige is ook geen hoogvlieger gebleken.Carlke wrote: ↑Sun Oct 02, 2022 7:02 pmHoeveel tegen doelpunten slikken belofteploegen ?ozzy105 wrote: ↑Sun Oct 02, 2022 6:41 pmEen leider met ervaring zou toch al een slokje schelen... Dan had je nu nog steeds leider geweest en minder goals geslikt. Nu zal het iedere match beven en bibberen worden. Het lijkt hetzelfde verhaal te worden als de voorbije 2 seizoenen nl goed starten om daarna te tuimelen.. Ik zie geen vooruitgang, geen stap vooruit zal heel wss niet de enige zijn die dit inziet!Voor mij is het duidelijk geworden nl komt er geen medeinvesterder zal de club ter plaatse blijven trappelen.
Inderdaad. Hij kan niks aan de tegengoals doen maar doet ook geen geweldige reddingen. Jens durft al eens rare dingen doen maar pakt punten. Maar wat is er aan de hand met Gillekens? Flaters, slap verdedigen, alsof alles hem niet boeit...ozzy105 wrote: ↑Sun Oct 02, 2022 7:23 pmMomenteel minder he Carlke.. Die van Anderlecht en Standard 7-8 ter vergelijking. Genk en Brugge 13-14... Je kan ook geen appelen met peren vergelijken. Neen veel respect voor LVT en co maar men wist al maanden dat er ervaring bij moest na het vertrek van Schuermans of men kwam in problemen men heeft gegokt met spelers als Pupe-De Bie en nu Raemaakers en verloren nu is het wachten tot de winterstop hopelijk haalt men nog iemand aan boord of top 6 word heel heel moeilijk. Bovendien zou ik nu eens De Smet een eerlijke kans geven de huidige is ook geen hoogvlieger gebleken.Carlke wrote: ↑Sun Oct 02, 2022 7:02 pmHoeveel tegen doelpunten slikken belofteploegen ?ozzy105 wrote: ↑Sun Oct 02, 2022 6:41 pm
Een leider met ervaring zou toch al een slokje schelen... Dan had je nu nog steeds leider geweest en minder goals geslikt. Nu zal het iedere match beven en bibberen worden. Het lijkt hetzelfde verhaal te worden als de voorbije 2 seizoenen nl goed starten om daarna te tuimelen.. Ik zie geen vooruitgang, geen stap vooruit zal heel wss niet de enige zijn die dit inziet!Voor mij is het duidelijk geworden nl komt er geen medeinvesterder zal de club ter plaatse blijven trappelen.
Absoluut oneens. In deze reeks heb je ervaren mannen nodig die verdorie het klappen van de zweep kennen.
Deze ploeg mist een leider achterin, ook in doel. En het kan nu zijn dat je in het begin naief bent en denkt dat alles wel los zal lopen maar als je ondertussen nog niet door hebt dat er absoluut ervaring ontbreekt achteraan dan weet ik het ook niet meer.
Last edited by Netzer on Sun Oct 02, 2022 8:33 pm, edited 1 time in total.
Formerly known as Lisp-boy