Lierse Kempenzonen - RWDM [17-11-2018]
Re: Lierse Kempenzonen - RWDM [17-11-2018]
Goh, ik weet inderdaad niet of wintertransferq soelaas gaan brengen. Halfverwege het seizoen nog een CV inpassen kost tijd en misschien ook punten. Zo’n verdediging is niet meteen op elkaar ingespeeld.
Ik denk dat deze jongens top 4 kunnen halen, zij het met moeite.
Trouwens: ik moet toch terugkrabbelen ivm Buyens: toont erg veel presence op het veld tegenwoordig.
Ik denk dat deze jongens top 4 kunnen halen, zij het met moeite.
Trouwens: ik moet toch terugkrabbelen ivm Buyens: toont erg veel presence op het veld tegenwoordig.
ik denk dat voor eerste amateur gemakkelijker "goede winterkoopjes" te vinden zijn
het enthousiasme van de supporters gaat verminderen als de resultaten niet beter worden en bij slecht weer blijven velen dan thuis
het enthousiasme van de supporters gaat verminderen als de resultaten niet beter worden en bij slecht weer blijven velen dan thuis
Kzou het dan toch niet op meer als 1 of 2 houden. Liefst een nummer 10.
Liever nu met de winterstop al enkele transfers doen. Wordt de top 4 niet gehaald, dan kunnen ze op zijn minst al mee automatismen opdoen naar het volgende seizoen toen. Geeft daarenboven misschien ook een boost aan de supporters. De club moet de juiste 'drive' er proberen in te houden.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
2...blijf erbij en je kan zeggen daar is hij weer maar het duo Schaessens-Spaenhoven van Boom die aan een goed seizoen bezig zijn zou ik toch al polsen vooral Schaessens die gemakkelijk in 1B zou meekunnen nooit begrepen waarom die indertijd bij de ratten moest vertrekken terwijl hij daar al de promoties meemaakte en kapitein was!Met hem heb je een jonge kerel die ondanks zijn 24 jaar al pakken ervaring heeft,strijder en belangrijk ééntje die af en toe zijn goal meepikt!Berrem wrote: ↑Mon Nov 19, 2018 11:48 amLiever nu met de winterstop al enkele transfers doen. Wordt de top 4 niet gehaald, dan kunnen ze op zijn minst al mee automatismen opdoen naar het volgende seizoen toen. Geeft daarenboven misschien ook een boost aan de supporters. De club moet de juiste 'drive' er proberen in te houden.