Waasland-Beveren - Lierse K. [30-10-2021]
Re: Waasland-Beveren - Lierse K. [30-10-2021]
Het enige wat ik raar vindt is dat wij jullie nog veel steunbetuigingen stuurden betreffende jullie overleden supporter en dat we dan dit voor dank krijgen.
In elk geval zijn onze jongens gebrand op de overwinning nu. See you in half an hour.

Limbombe, Yagan en Bitsindou op de bank.
Ik denk dat TVI niet graag wint vandaag.
Ik denk dat TVI niet graag wint vandaag.
Formerly known as Lisp-boy
Daders staan naar het schijnt op camera? Vindt dit ook niet door de beugel kunnen hoor.
Breng Bitsi en Limbombe maar al!
1-1 wel eerst overtreding niet gefloten... Aub breng toch Bitsi!
We missen de snelheid en acties van Limbombe, want vooraan is het gene vette. Ook de creativiteit van Maes wordt gemist.
Abdallah wederom ondermaats, wat loopt die daar eigenlijk te doen ? Als ge dat nu vergelijkt met bv Velikonja vroeger, dat is dag en nacht verschil, Abdallah is gewoon nooit gevaarlijk.
Abdallah wederom ondermaats, wat loopt die daar eigenlijk te doen ? Als ge dat nu vergelijkt met bv Velikonja vroeger, dat is dag en nacht verschil, Abdallah is gewoon nooit gevaarlijk.
Formerly known as Lisp-boy
Beveren zal blijven komen dan is Limbombe dodelijk op een counter. Breng Bitsi maar ipv Swinnen dat gaat al een slokje schelen... Waarom eens niet Limbombe-Hakim en Naessens vooraan? Vandaag weer verlies buitenshuis en 2 op 12 en met deze kern bye bye TVI wordt onhoudbaar.Lisp-boy wrote: ↑Sat Oct 30, 2021 9:27 pmWe missen de snelheid en acties van Limbombe, want vooraan is het gene vette. Ook de creativiteit van Maes wordt gemist.
Weer vervangen na 2-1 zekers?