Lierse K - OH Leuven [27-10-2021]
Re: Lierse K - OH Leuven [27-10-2021]
Match stilgelegt iemand onwel geworden op tribune
Wss die spanning zekers vlak na de gelijkmaker hopelijk komt alles goed!
Zou buiten levensgevaar zijn oef...
Mannekes toch. Weeral teleurgesteld na een avond Lierse, maar dat is vandaag allemaal relatief. Een hulde aan het zorgpersoneel aanwezig! Het is scheef, maar een voetbalstadion blijft een van de beste (jaja) plekken om een hartstilstand te krijgen. 3x op roj bewezen nu.
Over de match kan ik heel kort zijn. We spelen een geweldige wedstrijd met 85mib overwicht, maar krijgen weer 2 goals tegen en verliezen. Volgende week op WB weer zaak va 3 goals te zoeken of we hangen eraan.
Maar wss ben ik weer te streng. Was de penalty er eentje? Ik heb men twijfels.
Over de match kan ik heel kort zijn. We spelen een geweldige wedstrijd met 85mib overwicht, maar krijgen weer 2 goals tegen en verliezen. Volgende week op WB weer zaak va 3 goals te zoeken of we hangen eraan.
Maar wss ben ik weer te streng. Was de penalty er eentje? Ik heb men twijfels.
Het zit ook wat tegen de voorbije matchen kijk naar Moeskroen, Deinze en vanavond weer... Zal wel keren op een moment. Waar ik wel zeker van ben wil je ooit spelen voor de knikkers en promotie zal het met een andere trainer moeten gebeuren maar hij mag ons verrassen... Het voetbal is tot op heden goed maar resultaten blijven uit...
Heel teleurgesteld na vanavond. We spelen een erg goeie match, maar de ref zat echt niet mee.
Intense voetbalavond wel. Zalige sfeer voor een woensdagavond. Ik duim voor die voetbalsupporter. Hopelijk gaat alles OK met hem/haar.
Verder wel enorm trots op onze ploeg. Dit verdienden we niet.
Intense voetbalavond wel. Zalige sfeer voor een woensdagavond. Ik duim voor die voetbalsupporter. Hopelijk gaat alles OK met hem/haar.
Verder wel enorm trots op onze ploeg. Dit verdienden we niet.
Kort samengevat: klote ref. Zalige match van de ploeg. TROTS! Op naar Beveren.
Ik kan toch ook niet anders dan positief zijn. Lekkere strijdlust en bij momenten toch wel sterk spel. Onverdiende nederlaag. Vervelende beslissingen ook. De strafschop leek me een aangeschoten bal. Onze afgekeurde goal werd al afgefloten toen de bal nog in de lucht hing. Ik zag niet direct waarom. En dan die rode kaart?
Nog wat losse vaststellingen. Bij een slechte pass geen gesakker op mekaar maar gewoon duimpje omhoog. Mooi. Naessens woog toch wel met zijn kopkracht, beetje op zijn fellaini’s. En de spionkop was eersteklas.
Niet voor te stellen dat dit ploegje tegen de degradatie gaat spelen. Kop op en naar de volgende. We moeten van niemand bang zijn
Nog wat losse vaststellingen. Bij een slechte pass geen gesakker op mekaar maar gewoon duimpje omhoog. Mooi. Naessens woog toch wel met zijn kopkracht, beetje op zijn fellaini’s. En de spionkop was eersteklas.
Niet voor te stellen dat dit ploegje tegen de degradatie gaat spelen. Kop op en naar de volgende. We moeten van niemand bang zijn
Jammer van resultaat want we verdienden evenzeer om door te gaan. Ik zag geen verschil met leuven.komen op 0-1 met discutabele pen, volgens mij was zijn hand tegen zijn lichaam dus nooit pen.moet ook zeggen rare wissel bij rust. Liongala in spits
. Is naesens dan nog niet altijd helemaal fit ! Hakim begint me wekelijks tegen te vallen. Men ging buitenlandse spits aantrekken als hij meerwaarde is, is hij dat nog wel !! Wat is er met schouterden, zo een speler hebben en die geraakt niet van de bank . Dan moet er toch iets zijn .traint hij niet goed of zo maar moet reden zijn.
. Is naesens dan nog niet altijd helemaal fit ! Hakim begint me wekelijks tegen te vallen. Men ging buitenlandse spits aantrekken als hij meerwaarde is, is hij dat nog wel !! Wat is er met schouterden, zo een speler hebben en die geraakt niet van de bank . Dan moet er toch iets zijn .traint hij niet goed of zo maar moet reden zijn.-
Vergaaneglorie
De reden Carl, zeer rare trainer!
Ik vond die wissel ook bizar. Vermoed dat er extra-sportieve reden meespelen.Carlke wrote: ↑Thu Oct 28, 2021 5:29 amJammer van resultaat want we verdienden evenzeer om door te gaan. Ik zag geen verschil met leuven.komen op 0-1 met discutabele pen, volgens mij was zijn hand tegen zijn lichaam dus nooit pen.moet ook zeggen rare wissel bij rust. Liongala in spits. Is naesens dan nog niet altijd helemaal fit ! Hakim begint me wekelijks tegen te vallen. Men ging buitenlandse spits aantrekken als hij meerwaarde is, is hij dat nog wel !! Wat is er met schouterden, zo een speler hebben en die geraakt niet van de bank . Dan moet er toch iets zijn .traint hij niet goed of zo maar moet reden zijn.