Lierse K - Deinze [23-10-2021]
Re: Lierse K - Deinze [23-10-2021]
Tijd om anderen een kans te geven ok het spel is niet slecht, er zijn kansen maar de efficientie is erbarmelijk. Deinze 1 kansje een slecht weggewerkte bal van de Schuer en bingo. Ook het enige dat Deinze bracht. Zou Naessens-Schouterden eeens een kans geven. Mss weten die wel het netje te vinden achteraan Bitsu ipv Schuer en DeSchryver in zijn plek op het middenveld tijd voor verandering Tom!
Yagan had wel een kans kreeg op een moment bij een counter via Limbombe een ganse boulevard en kijk... Dan toch nog wel twee kansen die Deinze slecht wegwerkte...Lisp-boy wrote: ↑Sat Oct 23, 2021 9:36 pmRusten met een 0-1 achterstand door slecht wegwerken achteraan van jawel ... Schuermans.
Vrij veel balbezit tussen verdediging en middenveld, maar vooraan brengt ons aanvallend trio (Abdallah, Yagan, Limbombe) er helemaal niks van terecht. Geen goeie voorzetten, geen schoten tussen de palen, niks, nul, nada. Wat Abdallah betreft, eigenlijk spelen we zo een beetje zonder spits. Limbombe worstelt met zichzelf en Yagan is slechts een schim van de gevaarlijke speler die hij vroeger was. De enige goeie aanval was in de 45e minuut, maar over geschoten door Van Acker. TVI mag uit een ander vaatje gaan tappen, want zo lukt het nooit.
Tijd voor Naessens !
VI durft ook geen poppetjes te vervangen en of op de bank zetten wordt een probleem mensen...
Het trok op niks Ozzy, onze aanval trok op die van FC De Kampioenen ...
En ondertussen is de 2de helft gestart en heeft TVI daar niks aan veranderd. Om te bleiten is het.
Formerly known as Lisp-boy
Wanneer extra-spits Tom? Vervang is of weer wachten tot minuut 70-80? Of bij 0-2...
Noteer maar weer niks...
Gevoel van tegen Moeskroen... 2 punten verloren eigenlijk had LK al gered kunnen zijn...
In de 2de helft lukte het dus aanvallend al beter, met een al bij al verdiende 2-1 voorsprong tot gevolg.
Spijtig van die late lucky goal van Deinze (heel knappe goal, maar 100% geluk), het zit toch eigenlijk echt niet mee.
Ik heb de 2de helft de juiste ingesteldheid gezien, dus ik hou aan deze match toch al een beter gevoel over.
Spijtig van die late lucky goal van Deinze (heel knappe goal, maar 100% geluk), het zit toch eigenlijk echt niet mee.
Ik heb de 2de helft de juiste ingesteldheid gezien, dus ik hou aan deze match toch al een beter gevoel over.
Formerly known as Lisp-boy
Nu zwaar programma uit Beveren-RWDM en thuis Westerlo... Daarna uit Moeskroen! Zijn zure punten die men telkens vergooid Virton-Moeskroen vanavond weer... Je haalt 2 op 9 maar het hadden er 6-7 moeten zijn.Lisp-boy wrote: ↑Sat Oct 23, 2021 10:43 pmIn de 2de helft lukte het dus aanvallend al beter, met een al bij al verdiende 2-1 voorsprong tot gevolg.
Lierse en een avond teleurgesteld zijn, goeie combinatie aan het worden. Goeie voetbal soms tho. Volgende week starten met een 2-0 achter, go boys!
Maes er volgende week ook niet bij zeker? Gaat plezant worden daar.
Maes er volgende week ook niet bij zeker? Gaat plezant worden daar.