Westerlo - Lierse K. [31-01-2021]
Re: Westerlo - Lierse K. [31-01-2021]
heb je een punt maar volgend seizoen in 1b zal men sterker en gerichter aankopen nu idd geen excuses meer... Spelers als allach-gilissen-laes-swinnen-gilis-van genechten-abbou behouden en mindere goden laten vertrekken als janssen-vdv-samyn en nog enkelen... Het is een leerrijk seizoen geweest en zekers geen verloren!Thomas1906 wrote: ↑Sun Jan 31, 2021 9:06 pmMensen, we gaan quasi alles nog verliezen. Leer er met leven. Af en toe een zwakker moment van de tegenstrever en club nxt gaat ons nog wat punten opleveren.
Het bestuur gaat er toch vanuit dat wij in 1b blijven, dus waarom nog meer investeren in spelers?
Dus als het volgend jaar niet snor zit vanaf het begin, is er wel een groot probleem. Maar dit seizoen is dus voor ons al gespeeld en eigenlijk een verloren seizoen.
Kansen genoeg voor lk maar de koelbloedigheid.... Niet voor het eerst dit seizoen.
We hebben al veel kansen gemist. En balbezit vandaag redelijk veel. Ik vind niet dat we slecht spelen. Gewoon aanvallen Westerlo meer kwaliteit
Verdienen stilaan een goaltje. Had liever Aabbou er af zien gaan ipv Samyn.
Swinnen is wel een erg goeie transfer geweest. M'n nieuwe favoriet in de ploeg denk ik.
Gilissen-laes-swinnen dikke meevallers hopelijk kan men die net als Allach-gilis aan boord houden en zich versterken vooral op de flanken en in de spits... Vooraan te weinig efficiëntie dit seizoen.
Amen.Thomas1906 wrote: ↑Sun Jan 31, 2021 9:06 pmMensen, we gaan quasi alles nog verliezen. Leer er met leven. Af en toe een zwakker moment van de tegenstrever en club nxt gaat ons nog wat punten opleveren.
Het bestuur gaat er toch vanuit dat wij in 1b blijven, dus waarom nog meer investeren in spelers?
Dus als het volgend jaar niet snor zit vanaf het begin, is er wel een groot probleem. Maar dit seizoen is dus voor ons al gespeeld en eigenlijk een verloren seizoen.
Ik vond ons toch heel anders voetballen dan voor de winterstop. Laes en swinnen brengen echt wel iets extra. Je had vandaag 16 doelkansen, dat is bijna evenveel als 3 wedstrijden samen in de eerste seizoenshelft. En dan ben ik misschien nog optimistisch. Dat maakt ook dat westerlo heel wat meer ruimte en bijgevolg doelkansen kreeg dan in de eerdere confrontaties. Bijna 50/50 balbezit ook.
Graag nu al uitkijken voor een nieuwe rb voor volgend seizoen, die van genechten doet pijn aan de ogen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
Thomas1906
Het leek mij ook wel dat Westerlo niet veel moeite meer deed. Dit zal nog enkele matchen bevestigd moeten worden.Axassin wrote: ↑Sun Jan 31, 2021 10:07 pmAmen.Thomas1906 wrote: ↑Sun Jan 31, 2021 9:06 pmMensen, we gaan quasi alles nog verliezen. Leer er met leven. Af en toe een zwakker moment van de tegenstrever en club nxt gaat ons nog wat punten opleveren.
Ik vond ons toch heel anders voetballen dan voor de winterstop. Laes en swinnen brengen echt wel iets extra. Je had vandaag 16 doelkansen, dat is bijna evenveel als 3 wedstrijden samen in de eerste seizoenshelft. En dan ben ik misschien nog optimistisch. Dat maakt ook dat westerlo heel wat meer ruimte en bijgevolg doelkansen kreeg dan in de eerdere confrontaties. Bijna 50/50 balbezit ook.
Graag nu al uitkijken voor een nieuwe rb voor volgend seizoen, die van genechten doet pijn aan de ogen.
Aan de andere kant, Maged Samy zat daar in de tribune. Dit vind ik gewoon walgelijk.