Olympic Charleroi - Lierse K [23-09-2029]
- Justhomuch
Re: Olympic Charleroi - Lierse K [23-09-2029]
Net als Samyn en vele anderen Justho … met die ingesteldheid en opstelling ga je er zelfs uit tegen een degelijke prov … ze zijn de fans wat schuldig tegen Seraing btw waar zat Petrov?
- Justhomuch
Petrov zat in de tribune...ozzy105 wrote: ↑Wed Sep 23, 2020 9:28 pmNet als Samyn en vele anderen Justho … met die ingesteldheid en opstelling ga je er zelfs uit tegen een degelijke prov … ze zijn de fans wat schuldig tegen Seraing btw waar zat Petrov?
Samyn heeft nog iets laten zien, Berkoe (die jij altijd ligt op te hemelen) stelt teleur, heb die kerel nog geen enkel deftige match zien spelen.
Wij komen áltijd terug!
Erg frustrerend om net tegen Charleroi eruit te gaan. Ik hoop dat dit niet te hard aankomt. Zal bij het bestuur toch ook efkes slikken zijn denk ik.
Nu anderzijds: zo'n eersteklasser ontvangen met publieksbeperking is ook wat sneu.
Nu anderzijds: zo'n eersteklasser ontvangen met publieksbeperking is ook wat sneu.
Spelers als berkoe, van Geet en nog enkelen verwacht je toch een andere ingesteldheid nu ze een kans krijgen. Brik was ook de eerste helft dramatisch. Smolders idem hoeveel blijven er dan nog over die een aanvaardbaar niveau haalde???
-
Vergaaneglorie
zeer goed dat we er uit liggen, deze ploeg zal zeer hard moeten spartelen voor in 1B mee te kunnen. Beker was enkel maar een risico op gekwetsten.
Wat ik hier lees is toch zeer zorgwekkend dat er zo veel spelers eigenlijk nu al op hun toppen van hun tenen lopen en niet meekunnen in sommige linies.
Voor mij is deze ploeg eigenlijk een 1 Amateur topper maar geen 1B ploeg.
Wat ik hier lees is toch zeer zorgwekkend dat er zo veel spelers eigenlijk nu al op hun toppen van hun tenen lopen en niet meekunnen in sommige linies.
Voor mij is deze ploeg eigenlijk een 1 Amateur topper maar geen 1B ploeg.
Kern niet breed genoeg duidelijk we hebben 12 13 evenwaardige spelers rest komt te kort. Dus te hopen geen te veel blessures. Komt goed uit geen thuismatch organiseren nu ! Woensdagavond en nog altijd geen ticket voor zondag ! Al van maandag mee bezig, begin mij er echt aan te ergeren 

We gaan inderdaad zoveel mogelijk moeten rappen nu we nog niet teveel last hebben van blessures en dergelijke. Eens we een Gillis kwijtspelen, of een Cauwenbergh, gaan we nog eens serieus slikken. Als je dan tegen Union moet spelen weet je al op voorhand dat het een verloren zaak is.
Jammer, ik heb wel graag een goeie bekercompetitie en zeker tegen Olympic Charleroi wil je er niet uit. Zuur, maar effectief: focus op de competitie.
Jammer, ik heb wel graag een goeie bekercompetitie en zeker tegen Olympic Charleroi wil je er niet uit. Zuur, maar effectief: focus op de competitie.
Ik vind die interviews met TVI een verademing. Eerlijk, meteen to the point en niet teveel gezever.