Heist - Lierse Kempenzonen [07-03-2020]
Re: Heist - Lierse Kempenzonen [07-03-2020]
Ik zou dat ook nog niet zo'n gek idee vinden. Op snelheid en flitsen gaat het vanavond niet lukken. Dan maar pompen naar jongens als Maesen en op een stilstaande fase eens iets proberen?Carlke wrote: ↑Sat Mar 07, 2020 10:10 amWaarschijnlijk wel hé alegria, samijn out zijn ! Al zou ik plaats Vermeiren maesen willen zien starten. Vermeiren vond ik laatste keer weinig ballen bij houden net iets dat zijn kwaliteit moet zijn !
Dat is ' lik op stuk krijgen ventje ' was de reactie van mijn echtgenote na het schitterende doelpunt van Vermeiren ….
Zalige avond, zalig sfeer, levensbelangrijk resultaat.
JHM heeft de foute match geskipt
JHM heeft de foute match geskipt
Naar het schijnt was er 1500 man …
Jep, oef. Ik zat op de hoofdtribune, best wel indrukwekkend hoeveel volk we bij hadden. Ook op de tribune van Heist heel wat volk van ons.
Mochten we erin blijven, santermans direct vastleggen aub. Idem voor allach, speelde een dijk van een wedstrijd.
Ik weet alleen niet wat te denken van Rausin. Man wat staat die te bibberen in zijn goal.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik vraag mij af is dit het Lierse dat ik dit seizoen al heel seizoen heb gezien ! Ik kijk nu naar een ploeg waar een wil in is iedereen vecht voor elkaar ! Wat hebben we dit jaar laten liggen met deze mentaliteit kom je niet in de problemen ! Hopelijk halen we het nog we zijn er nog niet !Axassin wrote: ↑Sat Mar 07, 2020 11:20 pmJep, oef. Ik zat op de hoofdtribune, best wel indrukwekkend hoeveel volk we bij hadden. Ook op de tribune van Heist heel wat volk van ons.
Mochten we erin blijven, santermans direct vastleggen aub. Idem voor allach, speelde een dijk van een wedstrijd.
Ik weet alleen niet wat te denken van Rausin. Man wat staat die te bibberen in zijn goal.
Santermans is een beest. Ideale vervanger voor Frans.Axassin wrote: ↑Sat Mar 07, 2020 11:20 pmJep, oef. Ik zat op de hoofdtribune, best wel indrukwekkend hoeveel volk we bij hadden. Ook op de tribune van Heist heel wat volk van ons.
Wat een avond. Zalig. Hier doe je het voor.
- Justhomuch
Interview met Allach en Vermeiren = genieten.
Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch
Net de sfeerfilmpjes bekeken, ik mis echt altijd de leukste matchen.
Wij komen áltijd terug!
Jep, youbke verraadt al wat er staat te gebeuren als ze er in blijven
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”