K. Sint-Eloois Winkel Sport - Lierse Kempenzonen [12-01-2020]
Re: K. Sint-Eloois Winkel Sport - Lierse Kempenzonen [12-01-2020]
Nu, als je zelfs tegen Winkel Sport niet kan winnen, kan je evengoed stoppen met voetballen.
0-3.
Minstens.
0-3.
Minstens.
Broodnodige overwinning aangezien al de concurrenten Dender-Luik en Tubeke ook hun match wonnen volgende week volgt de eerste echte test … ook dan zal winst een must zijn! Met Santermans-Allegrio-Allach en Samyn die men toch ook mag meetellen zijn vier goede transfers gerealiseerd. Jammerlijke gaat weer zijn mocht men niet degraderen deze gasten weer weg zijn.
We doen wat moeten en kwamen quasi nooit in de problemen. Met deze nederlaag staat Winkel al met een been in 2e amateur.
Paar zaken die me opvallen:
- Nelissen had eigenlijk twee assists moeten krijgen. Binnentikker laten we liggen.
- Allach is stevig aan de bal en werd goed ontvangen door de supporters. Paar goeie acties, in de eerste helft niet zo prominent aanwezig. Duidelijk een meerwaarde. Eén keer een ziekenhuisbal gegeven. Tegen Seraing betalen we dat cash, tegen Winkel niet.
- Verdedigend stond het goed. Santermans meteen op de afspraak.
- Allegria heb ik nog niet echt een oordeel over kunnen vormen. Wel opmerkelijk dat hij Simon meteen naar de bank doet verwijzen.
- Samyn is een held. Wat een snelheid.
Goeie zaak. Hier verliezen en ik had serieus slechtgezind geweest.
Paar zaken die me opvallen:
- Nelissen had eigenlijk twee assists moeten krijgen. Binnentikker laten we liggen.
- Allach is stevig aan de bal en werd goed ontvangen door de supporters. Paar goeie acties, in de eerste helft niet zo prominent aanwezig. Duidelijk een meerwaarde. Eén keer een ziekenhuisbal gegeven. Tegen Seraing betalen we dat cash, tegen Winkel niet.
- Verdedigend stond het goed. Santermans meteen op de afspraak.
- Allegria heb ik nog niet echt een oordeel over kunnen vormen. Wel opmerkelijk dat hij Simon meteen naar de bank doet verwijzen.
- Samyn is een held. Wat een snelheid.
Goeie zaak. Hier verliezen en ik had serieus slechtgezind geweest.
A job well done. Met het mes op de keel. Hopelijk vertrouwen getankt voor de zware match tegen Seraing.
Concurrenten winnen ja, maar vergeet vooral niet wij ook, en zie naar stand 3 punten van plaats 8. Dit word bikkelen tot laatste minuut. Maar vandaag hadden we geen probleem,waren heer en meester. Acomedatie provinciale,veld kunstgras dat perfect was. Ik vond wel dat er voor zo een belangrijke match van onze kant heel weinig volk was. Oke zondag ver weg maar toch. Las op fb dat er iets gaande is tussen de 2 sfeergroepen vandaar een klein 100 man minder. Hopelijk lossen ze het op want vond de sfeer matig ! Alach en samijn beste van veld. Santermans top ! Maar ja voorlinie winkel heel zwak. Dus beoordeel hem echt pas volgende week!
Ik heb de live gevolgd.
Vond het aantal fans best indrukwekkend (500 man) voor een 15u match op zondag op pakweg 1u45 rijden.
Allach was voor mij man van de match. Wat een verademing. Eindelijk iemand die vanuit het middenveld diep speelt. Van de andere nieuwkomers maakte Santermans ook wel indruk, oerdegelijk En sterk met de kop. Allegria was met momenten wat ongelukkig maar die komt er wel door. Brengt snelheid en diepgang en kan de hoeken induiken. Nu klopt het systeem van spaenhoven trouwens veel meer; 2 spelverdelers meer op de flanken (Allach en Kindermans) met 2 ultrasnelle spitsen in Allegria en vooral Samyn. Die is te goed voor deze reeks.
Verder heb ik mij enkel geërgerd aan de middelmatigheid van Sols en Nelissen.
Vond het aantal fans best indrukwekkend (500 man) voor een 15u match op zondag op pakweg 1u45 rijden.
Allach was voor mij man van de match. Wat een verademing. Eindelijk iemand die vanuit het middenveld diep speelt. Van de andere nieuwkomers maakte Santermans ook wel indruk, oerdegelijk En sterk met de kop. Allegria was met momenten wat ongelukkig maar die komt er wel door. Brengt snelheid en diepgang en kan de hoeken induiken. Nu klopt het systeem van spaenhoven trouwens veel meer; 2 spelverdelers meer op de flanken (Allach en Kindermans) met 2 ultrasnelle spitsen in Allegria en vooral Samyn. Die is te goed voor deze reeks.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
500 man geloof ik niks van 5 bussen en zaten verre van vol.gewoonlijk bus of 7 8 en goed vol ! En veel met eigen vervoer ook niet ze. Laat u niks wijs maken ik schat 350 man van ons. En 200 van winkel. Meer volk was er niet. Maar idd zondagmiddag en verre verplaatsing grote oorzaak !Axassin wrote: ↑Sun Jan 12, 2020 8:58 pmIk heb de live gevolgd.
En concurrentie van het BK veldrijden...
Mijn hebben de 3 nieuwkomers aangenaam verrast. Ben santermans voor de rust die hij achterin brengt, allegrio voor zijn snedigheid en vooral Allach die eindelijk wat voetballend vermogen brengt op het middenveld.
Nu afwachten hoe ze presteren tegen een sterke tegenstander zoals seraing.
Mijn hebben de 3 nieuwkomers aangenaam verrast. Ben santermans voor de rust die hij achterin brengt, allegrio voor zijn snedigheid en vooral Allach die eindelijk wat voetballend vermogen brengt op het middenveld.
Nu afwachten hoe ze presteren tegen een sterke tegenstander zoals seraing.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Ik vond dat er ook nog wel wat volk was hoor, maar inderdaad niet veel volk van de gebruikelijke spionkop.
Verder een ploeg die effectief echt geen meerwaarde is in deze reeks.
Verder een ploeg die effectief echt geen meerwaarde is in deze reeks.
https://www.focus-wtv.be/sport/kelderkr ... empenzonen
Toch lekker hoe Allach de bal mee geeft met Nelissen bij de 0-2, ik herinner me dat hij een paar minuten daarvoor met een soortgelijke pas Nelissen ook de diepte had ingekregen. Die laatste deed m'n tikker toch wat rapper gaan door zo lang te wachten met die pas opzij
Sterke tweede helft gezien (de eerste heb ik gemist) en ik hoop dat ze zich tegen Seraing ook kunnen bewijzen! Nog 10 punten inlopen op Deinze in het reguliere seizoen en dan staan we maar 6 punten achter na de puntenhalvering in de eindronde. Zoals vroeger bij de Duivels is mathematisch alles nog mogelijk
Toch lekker hoe Allach de bal mee geeft met Nelissen bij de 0-2, ik herinner me dat hij een paar minuten daarvoor met een soortgelijke pas Nelissen ook de diepte had ingekregen. Die laatste deed m'n tikker toch wat rapper gaan door zo lang te wachten met die pas opzij
Sterke tweede helft gezien (de eerste heb ik gemist) en ik hoop dat ze zich tegen Seraing ook kunnen bewijzen! Nog 10 punten inlopen op Deinze in het reguliere seizoen en dan staan we maar 6 punten achter na de puntenhalvering in de eindronde. Zoals vroeger bij de Duivels is mathematisch alles nog mogelijk