Lierse Kempenzonen - KSK Heist [12-10-2019]
-
Re: Lierse Kempenzonen - KSK Heist [12-10-2019]
Met dit team kan je echt niet degraderen, dat kan niet!
Wie lost dit op?
Ondanks alle aflopende contracten hebben we volgend seizoen nog een paar die je echt niet in 2e amateur kunt veroorloven.
Ja spreken over 2e amateur, triestig dat ik dat moet doen in oktober.
Ik had dit jaar wel verwacht om te promoveren.
Wie lost dit op?
Ondanks alle aflopende contracten hebben we volgend seizoen nog een paar die je echt niet in 2e amateur kunt veroorloven.
Tja, Thomas1906: niet degraderen, dat dacht Knokke vorig jaar ook.... met dezelfde kern die het jaar voordien kampioen speelde.Thomas1906 wrote: ↑Sat Oct 12, 2019 11:49 pmMet dit team kan je echt niet degraderen, dat kan niet!
Wie lost dit op?
Er zijn veel fouten gemaakt: de kern is niet evenwichtig samengesteld en er ontbreekt snelheid en voetballend vermogen. Onze sportieve leiding heeft niet het niveau om een ploeg samen te stellen die wel aan de top kan spelen. Er is dan ook nog een trainer aangesteld die het niveau niet haalt om uit die kern het maximale uit te halen - en in plaats van net onder de top, speel je dan plots helemaal onderaan.
Ook de structuur met Spaenhoven is niet geheel duidelijk en maakt het er voor de huidige en toekomstige trainer niet gemakkelijker op
Er zit niks maar dan ook niks explosiviteit in deze ploeg... Niemand raakt een man voorbij, je mist snelheid en creaviteit in het middenveld, de backs zijn van de minste van deze reeks (sorry aan de Vinck fans). Alle zogezegd betere spelers zoals wils, Frans, doumbia.. zijn geen spelers die het verschil kunnen maken. Dat zijn spelers die een bal afnemen en hem dan inleveren. Met deze kern kan je echt wel degraderen hoorThomas1906 wrote: ↑Sat Oct 12, 2019 11:49 pmMet dit team kan je echt niet degraderen, dat kan niet!
Wie lost dit op?
Het was slecht echte 0-0 match die we nog verliezen ook. 1 keer tussen de palen op 90 min zegt genoeg. Schuldige trainer zeker al lang. Urban moeilijke als hij nu de ploeg zet ook, want paar weken zeggen ploeg niet te veel wijzigen en vandaag zelfs op 5 plaatsen. Ook schuldig bestuur spelers halen die niet voldoen toch deel,spelers die worstelden met blessures bij andere club halen die nu out zijn. Spelers contracten verlengen die het niet waard waren. Veel schuldigen behalve de supporters die er weer waren 3000. En dat hadden er veel meer kunnen zijn !
Dot begint toch wel echt absurde proporties aan te nemen. Het wordt moeilijker en moeilijker om dit te relativeren.
Slechtste start sinds Aime Antheunis ofzo?
Deze situatie is dramatisch voor onze club, ook extrasportief.
Slechtste start sinds Aime Antheunis ofzo?
Deze situatie is dramatisch voor onze club, ook extrasportief.
- Justhomuch
Ik weet het ook niet meer, misschien maar goed dat’k volgend weekend ook niet kan gaan zien.
Wij komen áltijd terug!
-
vraag ik mij ook af Zovko! er zit idd niks in maar de meeste vinden hier van wel, ik NIET. Zoals je zegt Frans,wils,... zullen het zeker niet doen en vooraan voor te schreeuwen, goals maken is ooo zo moeilijk 1 omdat er geen aanvoer is en 2 de aanvoer moet van het mv komen en dat is een dikke 0! voor maar te zwijgen over de 0 achteraan te houden! nope komt niet goed te plat over de hele lijn.Zovko wrote: ↑Sun Oct 13, 2019 9:35 amEr zit niks maar dan ook niks explosiviteit in deze ploeg... Niemand raakt een man voorbij, je mist snelheid en creaviteit in het middenveld, de backs zijn van de minste van deze reeks (sorry aan de Vinck fans). Alle zogezegd betere spelers zoals wils, Frans, doumbia.. zijn geen spelers die het verschil kunnen maken. Dat zijn spelers die een bal afnemen en hem dan inleveren. Met deze kern kan je echt wel degraderen hoorThomas1906 wrote: ↑Sat Oct 12, 2019 11:49 pmMet dit team kan je echt niet degraderen, dat kan niet!
Wie lost dit op?
Die blessure van Samyn met die domme schwalbe begint meer en meer een erg pijnlijk scharniermoment te worden. Niet dat hij alles had kunnen omkeren natuurlijk.
Benieuwd wat er omgaat in LVT.
Benieuwd wat er omgaat in LVT.
Zelf Mourinho kan het niet met deze kern... 2 nieuwe backs, 2 flanken en een creatieve aanvallende middenvelder... Allen met explosiviteit is wat er nodig isVergaaneglorie wrote: ↑Sun Oct 13, 2019 10:13 amvraag ik mij ook af Zovko! er zit idd niks in maar de meeste vinden hier van wel, ik NIET. Zoals je zegt Frans,wils,... zullen het zeker niet doen en vooraan voor te schreeuwen, goals maken is ooo zo moeilijk 1 omdat er geen aanvoer is en 2 de aanvoer moet van het mv komen en dat is een dikke 0! voor maar te zwijgen over de 0 achteraan te houden! nope komt niet goed te plat over de hele lijn.Zovko wrote: ↑Sun Oct 13, 2019 9:35 amEr zit niks maar dan ook niks explosiviteit in deze ploeg... Niemand raakt een man voorbij, je mist snelheid en creaviteit in het middenveld, de backs zijn van de minste van deze reeks (sorry aan de Vinck fans). Alle zogezegd betere spelers zoals wils, Frans, doumbia.. zijn geen spelers die het verschil kunnen maken. Dat zijn spelers die een bal afnemen en hem dan inleveren. Met deze kern kan je echt wel degraderen hoorThomas1906 wrote: ↑Sat Oct 12, 2019 11:49 pmMet dit team kan je echt niet degraderen, dat kan niet!
Wie lost dit op?