Lierse Kempenzonen - Visé [14/09/2019]
Re: Lierse Kempenzonen - Visé [14/09/2019]
Mr Peeters weet het niet meer, heeft hij het ooit wel geweten en zal hij het ooit weten …. neen beste vrienden snel weg ermee voor de boel als het nu al niet is VERZIEKT is! Kijk weer naar de kern die hij opstelde voor Visé nu weer zijn énige flankspeler Osei er niet bij … nu wordt Delorge en Maesen weer opgevist .. heb het al ééns gepost nl deze prutser breekt spelers! Weg met dien prutser eigenlijk moet men hopen op weer verlies om verdere onheil te voorkomen .. wat een ferme blunder heeft het bestuur gedaan om die ooit binnen te halen mensen toch.KRKN wrote: ↑Fri Sep 13, 2019 5:52 pmVolledig bericht:
Lierse speelt morgenavond om 20u op het Lisp tegen URSL Vise.
Voor deze wedstrijd selecteerde Rocky Peeters de volgende 19 spelers:
Rosala, Delorge, Vd Veken, Nelissen, Vermeiren, Da Silva, Janssen, Vinck, Buyens, Wils, Maesen, Smolders, Kargbo, Maus, Kindermans, Geens, Rausin, Frans en Van Aerschot.
Samyn, die vorige week vroegtijdig de wedstrijd moest staken, liep een schouderblessure op. Na verder onderzoek zal beslist worden hoe de revalidatie van de nieuwkomer zal verlopen. Doumbia liep op het einde van de wedstrijd tegen RWDM een blessure op aan de knie. De meniscus en mediale band van de verdediger zijn geraakt waardoor Kassim 4 tot 6 weken out zal zijn. D'Onofrio sukkelt met een blessure, Sols is out met ziekte. Kuijlaars en Boulaouali revalideren verder. Berkoe viel naast de selectie.
Delorge, Van der Veken en Maesen keren terug bij de selectie. Het beroep dat werd ingespannen tegen de rode kaart (op la Louviere) van Janssen, werd ontvankelijk verklaard. De straf van twee effectieve speeldagen werd omgezet in 1 voorwaardelijke.
De loketten openen morgen on 18u30.
Last edited by ozzy105 on Sat Sep 14, 2019 10:38 am, edited 1 time in total.
Ik dacht dat gij Maesen erbij wou?ozzy105 wrote: ↑Sat Sep 14, 2019 10:37 amMr Peeters weet het niet meer, heeft hij het ooit wel geweten en zal hij het ooit weten …. neen beste vrienden snel weg ermee voor de boel als het nu al niet is VERZIEKT is! Kijk weer naar de kern die hij opstelde voor Visé nu weer zijn énige flankspeler Osei er niet bij … nu wordt Delorge en Maesen weer opgevist .. heb het al ééns gepost nl deze prutser maakt spelers breekt spelers! Weg met dien prutser eigenlijk moet men hopen op weer verlies om verdere onheil te voorkomen .. wat een ferme blunder heeft het bestuur gedaan om die ooit binnen te halen mensen toch.KRKN wrote: ↑Fri Sep 13, 2019 5:52 pmVolledig bericht:
Lierse speelt morgenavond om 20u op het Lisp tegen URSL Vise.
Voor deze wedstrijd selecteerde Rocky Peeters de volgende 19 spelers:
Rosala, Delorge, Vd Veken, Nelissen, Vermeiren, Da Silva, Janssen, Vinck, Buyens, Wils, Maesen, Smolders, Kargbo, Maus, Kindermans, Geens, Rausin, Frans en Van Aerschot.
Samyn, die vorige week vroegtijdig de wedstrijd moest staken, liep een schouderblessure op. Na verder onderzoek zal beslist worden hoe de revalidatie van de nieuwkomer zal verlopen. Doumbia liep op het einde van de wedstrijd tegen RWDM een blessure op aan de knie. De meniscus en mediale band van de verdediger zijn geraakt waardoor Kassim 4 tot 6 weken out zal zijn. D'Onofrio sukkelt met een blessure, Sols is out met ziekte. Kuijlaars en Boulaouali revalideren verder. Berkoe viel naast de selectie.
Delorge, Van der Veken en Maesen keren terug bij de selectie. Het beroep dat werd ingespannen tegen de rode kaart (op la Louviere) van Janssen, werd ontvankelijk verklaard. De straf van twee effectieve speeldagen werd omgezet in 1 voorwaardelijke.
De loketten openen morgen on 18u30.

Daar ging het niet over Eric .. hij weet van geen hout pijlen meer maken … dan de éne die op een zijspoor beland week nadien de andere … en dan komt men zeggen ' de sfeer is opperbest ' lol … dat supporters nog achter zulke prutser kunnen staan onbegrijpelijk onbegrijpelijk!
Ik begrijp er niets van, voor het vertrouwen moet dat nu toch ook niet ideaal zijn.
Maar bon, straks (hopelijk) een eerste overwinning en de Rocky is ne goeie zeker, want zo gaat dat he ...
Formerly known as Lisp-boy
Supporters die wel elke week komen kijkenozzy105 wrote: ↑Sat Sep 14, 2019 10:40 amDaar ging het niet over Eric .. hij weet van geen hout pijlen meer maken … dan de éne die op een zijspoor beland week nadien de andere … en dan komt men zeggen ' de sfeer is opperbest ' lol … dat supporters nog achter zulke prutser kunnen staan onbegrijpelijk onbegrijpelijk!

Ik denk dat we allemaal het vermoeden hebben dat bij puntenverlies dit de laatste match is van hem.
Ik had voor alle duidelijkheid Berkoe er ook liever bij gehad. Erg benieuwd hoe hij nu gaat aantreden.
Ik hoop ook op eindelijk winst zou maar erg weer zijn tegen een ploegje dat juist promoveerde maar daarmee is het grote probleem niet opgelost …. één zwaluw zal de lente niet maken de volgende wedstrijden worden weer ' echte ' waardemeters nl Seraing-Deinze ..Eric wrote: ↑Sat Sep 14, 2019 11:26 amSupporters die wel elke week komen kijkenozzy105 wrote: ↑Sat Sep 14, 2019 10:40 amDaar ging het niet over Eric .. hij weet van geen hout pijlen meer maken … dan de éne die op een zijspoor beland week nadien de andere … en dan komt men zeggen ' de sfeer is opperbest ' lol … dat supporters nog achter zulke prutser kunnen staan onbegrijpelijk onbegrijpelijk!En ter info: ik denk niet dat RP nog erg veel fans heeft onder de supporters.
Ik denk dat we allemaal het vermoeden hebben dat bij puntenverlies dit de laatste match is van hem.
Ik had voor alle duidelijkheid Berkoe er ook liever bij gehad. Erg benieuwd hoe hij nu gaat aantreden.
In alle eerlijkheid: zo indrukwekkend was die zijn invalbeurt verleden zaterdag nu ook weer niet. Hij is mij alleszins niet opgevallen met splijtende acties. Zeker niet.Eric wrote: ↑Sat Sep 14, 2019 11:26 amSupporters die wel elke week komen kijkenozzy105 wrote: ↑Sat Sep 14, 2019 10:40 amDaar ging het niet over Eric .. hij weet van geen hout pijlen meer maken … dan de éne die op een zijspoor beland week nadien de andere … en dan komt men zeggen ' de sfeer is opperbest ' lol … dat supporters nog achter zulke prutser kunnen staan onbegrijpelijk onbegrijpelijk!En ter info: ik denk niet dat RP nog erg veel fans heeft onder de supporters.
Voila. Idem voor Kargbo hoor. Maar ik schat Berkoe nog wel hoog in van wat ik in de voorbereiding heb gezien.Fiero67 wrote: ↑Sat Sep 14, 2019 1:07 pmIn alle eerlijkheid: zo indrukwekkend was die zijn invalbeurt verleden zaterdag nu ook weer niet. Hij is mij alleszins niet opgevallen met splijtende acties. Zeker niet.Eric wrote: ↑Sat Sep 14, 2019 11:26 amSupporters die wel elke week komen kijkenozzy105 wrote: ↑Sat Sep 14, 2019 10:40 amDaar ging het niet over Eric .. hij weet van geen hout pijlen meer maken … dan de éne die op een zijspoor beland week nadien de andere … en dan komt men zeggen ' de sfeer is opperbest ' lol … dat supporters nog achter zulke prutser kunnen staan onbegrijpelijk onbegrijpelijk!En ter info: ik denk niet dat RP nog erg veel fans heeft onder de supporters.
Lichtjes nerveus aan het worden!
Iemand die dat artikel over RP kan delen?