Lierse Kempenzonen vs. Eendracht Aalst [02/02/2019]
Re: Lierse Kempenzonen vs. Eendracht Aalst [02/02/2019]
Aalst heeft nog een jong talent van OHL binnengehaald. Op Geens na zijn al hun aanwinsten vanavond inzetbaar. Het kan wel eens een pittige match worden.
Beelden gezien van hun support in de derby tegen Dender. Best indrukwekkend.
Beelden gezien van hun support in de derby tegen Dender. Best indrukwekkend.
Ik gok op een 3-1
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Ik pak nog eens 4 voormalige abo's mee, hopelijk niet zo'n fiasco als de vorige keer (Thes).KRKN wrote: ↑Sat Feb 02, 2019 7:49 amMATCHDAY!
Toch weer dat volk in de lappenmand. Hopelijk recupereren we wat naar het einde van het seizoen toe. Toch jammer dat er van de nieuwe aanwinsten meteen 2 lang in de lappenmand liggen.
Echter geen excuses voor vanavond. Met de huisige selectie moet het ook gewoon lukken. Wie gaat er vanavond?
Kuylaers is al terug aant meetrainen en zou veel sneller terug zijn. Volgens de mensen die de trainingen volgen zou ook Delorge er dicht bij staan en zal het niet lang meer duren voor onze vriend Fransesco plaats mag nemen rechts op de bank...

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Trouwens; op basis van de training zal Maus starten en schuift sols naar RB
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Heel blij om dat te lezen! Hopelijk hebben ze het naar hun zin. Ik denk wel dat we Delorge wat tijd moeten geven. Jong en net terug uit blessure.Axassin wrote: ↑Sat Feb 02, 2019 9:19 amIk pak nog eens 4 voormalige abo's mee, hopelijk niet zo'n fiasco als de vorige keer (Thes).KRKN wrote: ↑Sat Feb 02, 2019 7:49 amMATCHDAY!
Toch weer dat volk in de lappenmand. Hopelijk recupereren we wat naar het einde van het seizoen toe. Toch jammer dat er van de nieuwe aanwinsten meteen 2 lang in de lappenmand liggen.
Echter geen excuses voor vanavond. Met de huisige selectie moet het ook gewoon lukken. Wie gaat er vanavond?
Kuylaers is al terug aant meetrainen en zou veel sneller terug zijn. Volgens de mensen die de trainingen volgen zou ook Delorge er dicht bij staan en zal het niet lang meer duren voor onze vriend Fransesco plaats mag nemen rechts op de bank...![]()
Blijkbaar laat hij een sterke indruk op training. Dat zou een enorme versterking zijn als je onze huidige bezetting op die positie bekijktKRKN wrote: ↑Sat Feb 02, 2019 9:55 amHeel blij om dat te lezen! Hopelijk hebben ze het naar hun zin. Ik denk wel dat we Delorge wat tijd moeten geven. Jong en net terug uit blessure.Axassin wrote: ↑Sat Feb 02, 2019 9:19 amIk pak nog eens 4 voormalige abo's mee, hopelijk niet zo'n fiasco als de vorige keer (Thes).KRKN wrote: ↑Sat Feb 02, 2019 7:49 amMATCHDAY!
Kuylaers is al terug aant meetrainen en zou veel sneller terug zijn. Volgens de mensen die de trainingen volgen zou ook Delorge er dicht bij staan en zal het niet lang meer duren voor onze vriend Fransesco plaats mag nemen rechts op de bank...![]()
vanavond van de partij hopelijk is het dan over met regenen. veld zal er niet goed bij liggen denk, onderlaag nog hard en bovenste ontdooit. word weer geen makkelijke avond denk.maar dat is het voor ons nooit.
Blij om dat te horen. Is inderdaad een achillespees van ons elftal. Zou goed zijn als de aanvoer via de flanken wat vlotter loopt.Axassin wrote: ↑Sat Feb 02, 2019 10:30 amBlijkbaar laat hij een sterke indruk op training. Dat zou een enorme versterking zijn als je onze huidige bezetting op die positie bekijktKRKN wrote: ↑Sat Feb 02, 2019 9:55 amHeel blij om dat te lezen! Hopelijk hebben ze het naar hun zin. Ik denk wel dat we Delorge wat tijd moeten geven. Jong en net terug uit blessure.Axassin wrote: ↑Sat Feb 02, 2019 9:19 am
Ik pak nog eens 4 voormalige abo's mee, hopelijk niet zo'n fiasco als de vorige keer (Thes).
-
Toch jammer dat we een paar spelers hebben met blessures.
Soms vrees ik dat de spelers net te laat zijn bijgehaald mede door het lakse beleid begin dit seizoen. De 5 spelers die nu weg zijn, hadden nooit mogen starten bij ons.
Hopelijk ben ik fout.
Soms vrees ik dat de spelers net te laat zijn bijgehaald mede door het lakse beleid begin dit seizoen. De 5 spelers die nu weg zijn, hadden nooit mogen starten bij ons.
Hopelijk ben ik fout.
-
Bwa laks zou ik niet zeggen, net eigenlijk een nieuwe ploeg met lierse nam op het lips opgestart! met van thillo als nieuwe geldschieter staan we nu op onze plaats, ik zou zeggen next year