Lierse - Jong Genk [06-12-2025]
- Justhomuch
Re: Lierse - Jong Genk [06-12-2025]
Was weer slaapverwekkend, maar ze pakken toch 9 op 9
Wij komen áltijd terug!
Wie kan dat zeggen 9 op 9 tegen Club Brugge-Anderlecht en Genk?
Die driehoekjes met de keeper, vragen om problemen. En ze blijven dat elke week doen. Vandaag liep het weeral mis. Moet dat van de trainer?
De voorbije jaren verloren we van de belofteploegen, nu winnen we na slaapverwekkende vertoningen.
Hopelijk volgend jaar met iets meer gemak...
Ik heb allesinds zeker degelijke zaken gezien .
Nog veel ruimte voor verbetering , maar tevreden met 5 x achter elkaar niet verliezen .
Vooral de manier die tegengoal er komt , is een standaard situatie bij ons , uit het niets gaan we afwachtend spelen , winnen we geen duels meer in het middenveld en komt de verdediging onder druk .
Dat moet eruit .
En op 1 of andere manier staan we nu 6 punten onder plaats 4 .
Met een plaatsje net onder de top 6 zal ik op het einde van de rit , meer dan tevreden zijn .
Nog veel ruimte voor verbetering , maar tevreden met 5 x achter elkaar niet verliezen .
Vooral de manier die tegengoal er komt , is een standaard situatie bij ons , uit het niets gaan we afwachtend spelen , winnen we geen duels meer in het middenveld en komt de verdediging onder druk .
Dat moet eruit .
En op 1 of andere manier staan we nu 6 punten onder plaats 4 .
Met een plaatsje net onder de top 6 zal ik op het einde van de rit , meer dan tevreden zijn .
Nu moet ik zeggen dat ik dit allemaal wat lees dat het weer op niks trok vind ik nu toch wat ver gezocht. Oke het was niet geweldig helemaal niet, maar verwacht niet met deze kern dat je u tegenstanders weg ga spelen , ook geen belofteteams die technisch veel beter zijn. Eerste helft was heel slecht geef ik toe, maar ook beetje door ref elk duel dat we wonnen werd op een fout gefloten . 2 de helft waren we toch baas hoor werd druk gezet paar goede acties, en kansen genoeg om u voorsprong uit te bouwen. Dingen die ik vorige week niet gezien heb .Genk heeft 2 kansen gehad op 90 min dat waren er bij ons toch veel meer. Dus verdiende zege vind ik. Van 1 ding moeten we af dat uitverdedigen zo kort altijd komt penalti van voort ook. Keeper speelt naar man die gedekt staat om er 3 hoek uit te halen, maar je ziet wat er gebeurd bij balverlies , speel toch nooit naar gedekte speler . Ook mag er vooraan wat meer bewogen worden dat verdedigers meer opties geeft. Belangrijke 3 punter tegen degradatie , en komen ook kort bij top 6 al moeten we daar niet naar kijken behoud zal primeren met deze ploeg. Hopelijk volgende week wat verdedigers terug uit blessure want Pietro ook uitgevallen weer.