Lierse - Eupen [23/08/2025]
Re: Lierse - Eupen [23/08/2025]
Buiten Perdichizzi en De Vos zou iedereen fit zijn voor morgen. De Vos staat ook heel kort bij een terugkeer met de groep.
Sy en Demuynck komen in de basiself, Pietro en Gboua vallen eruit.
Sy en Demuynck komen in de basiself, Pietro en Gboua vallen eruit.
Het verschil tussen het Eupen en Lierse vorig seizoen en heden is immens. Laat ons eerlijk tov onszelf blijven en je weet dat geel-zwart kansloos is indien Eupen het niveau van zijn eerste twee wedstrijden haalt. Het blijft wachten op versterking, hopen dat Kireev verkocht geraakt en er minstens 3 doelgerichte versterkingen komen en neen geen kleuters die pas kunnen stappen! Gebeurt het niet schrijf dan maar al op dat Lierse volgend seizoen een reeks lager zal aantreden.
Ik zeg nu niet dat we gaan winnen van eupen , maar maak er geen kampioenenploeg van , als ik gelezen heb hebben ze op beerschot met veel geluk 1- 1 gespeelt met anti voetbal.ozzy105 wrote: ↑Fri Aug 22, 2025 3:08 pmHet verschil tussen het Eupen en Lierse vorig seizoen en heden is immens. Laat ons eerlijk tov onszelf blijven en je weet dat geel-zwart kansloos is indien Eupen het niveau van zijn eerste twee wedstrijden haalt. Het blijft wachten op versterking, hopen dat Kireev verkocht geraakt en er minstens 3 doelgerichte versterkingen komen en neen geen kleuters die pas kunnen stappen! Gebeurt het niet schrijf dan maar al op dat Lierse volgend seizoen een reeks lager zal aantreden.
2 maanden afwezigheid van Perdichizzi is een regelrechte ramp.
Niemand is in staat die rol over te nemen centraal achterin.
Formerly known as Lisp-boy
Matchday! Let’s go!
-
Daar ben ik ook van overtuigd... Het is geen Kompany maar op termijn zeker een volwaardige 1A speler.Tamas Krivitz wrote: ↑Sat Aug 23, 2025 11:23 amEn het blijft ook nog altijd afwachten of Van der Hallen zulk een groot talent is dan dat Kindermans beweerd....
2... Heeft amper de voorbije 3 seizoenen gespeelt, veel blessureleed al gehad hopelijk geen tweede PDS... Idd VDH moet het nog allemaal bewijzen op dit niveau. Ik hoop maar vrees dat 1B te hoog gegrepen is de tijd zal het uitwijzen...Tamas Krivitz wrote: ↑Sat Aug 23, 2025 11:23 amEn het blijft ook nog altijd afwachten of Van der Hallen zulk een groot talent is dan dat Kindermans beweerd....
- Justhomuch
2 matchen ver en ik lees al het woord degradatie 

Wij komen áltijd terug!