RSCA Futures - Lierse [30-11-2024]
-
Re: RSCA Futures - Lierse [30-11-2024]
Wat een klotematch in een klotestadion tegen een kloteploeg.
Wil er verder niet te veel woorden aan vuil maken. Het kan me niet schelen wat er in de spelersgroep of bij de trainer omgaat, maar dat ze maar zien dat ze het snel oplossen. Drama deze laatste 5-6 matchen nu al.
Wil er verder niet te veel woorden aan vuil maken. Het kan me niet schelen wat er in de spelersgroep of bij de trainer omgaat, maar dat ze maar zien dat ze het snel oplossen. Drama deze laatste 5-6 matchen nu al.
- Justhomuch
Dikke 2, da ze het oplossen, de supporters weeral in de koud laten staan, letterlijk en figuurlijk!XDV1906 wrote: ↑Sat Nov 30, 2024 10:05 pmWat een klotematch in een klotestadion tegen een kloteploeg.
Ik had er gisteren commentaar op, maar ben uiteindelijk ook gewoon een pintje gaan drinken aan de bussen, geduld is ook niet onuitputtelijk.
Wij komen áltijd terug!
Respect voor de supporters die er waren. Zat op Ardennenweekend dus kon niet zien. Precies niet rouwig om.
Eens wat de commentaar hierboven betreft: dat ze dit maar snel rechttrekken. Zo'n buitenkans dit seizoen om top 6 te halen en ge smijt het bijna allemaal weg op 1 maand tijd. Om te janken.
Neemt niet weg dat ik er vrijdag zal zijn. Ooit zal het wel moeten beteren zeker?
Eens wat de commentaar hierboven betreft: dat ze dit maar snel rechttrekken. Zo'n buitenkans dit seizoen om top 6 te halen en ge smijt het bijna allemaal weg op 1 maand tijd. Om te janken.
Neemt niet weg dat ik er vrijdag zal zijn. Ooit zal het wel moeten beteren zeker?
Een te smalle kern om blessures en schorsingen op te vangen en te weinig kwaliteit.
Meer hoef je er niet achter te zoeken.
Het financiële plaatje moet in orde geraken, dit is nu reeds jaaaaaaren het probleem en dat geraakt niet opgelost.
Er komen bv interessante profielen vrij bij Deinze maar ze hebben niet de mogelijkheid om te onderhandelen.
We doen simpelweg niet mee, DAT is het probleem.
Meer hoef je er niet achter te zoeken.
Het financiële plaatje moet in orde geraken, dit is nu reeds jaaaaaaren het probleem en dat geraakt niet opgelost.
Er komen bv interessante profielen vrij bij Deinze maar ze hebben niet de mogelijkheid om te onderhandelen.
We doen simpelweg niet mee, DAT is het probleem.
Formerly known as Lisp-boy