FCV Dender - Lierse Kempenzonen [12-01-2019]
Re: FCV Dender - Lierse Kempenzonen [12-01-2019]
Inderdaad. Iemand full-time in dienst nemen is overbodig in eerste amateur.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Als we het maar verstaan he 

De knoop is doorgehakt! Ik zak nog eens af. En ik probeer ook nog wat volk mee te pakken om eens de sfeer van een goeie verplaatsing te laten zien. Hopelijk geen gesukkel met afgelastingen en dergelijke.
Had deze ochtend niet meteen de link gelegd dat Dender eigenlijk in Denderleeuw speelt, dus m'n zoektocht naar een station in de buurt om de trip te plannen verliep nogal moeizaam.
Had deze ochtend niet meteen de link gelegd dat Dender eigenlijk in Denderleeuw speelt, dus m'n zoektocht naar een station in de buurt om de trip te plannen verliep nogal moeizaam.
Geen bus? En ja, 't is wel de risicoperiode natuurlijk. Niet alleen op een afgelasting, maar ook om op een bitterkoude avond vanuit Dender terug naar huis af te moeten zakken met een 2-0 om de orenKRKN wrote: ↑Tue Dec 25, 2018 10:33 amDe knoop is doorgehakt! Ik zak nog eens af. En ik probeer ook nog wat volk mee te pakken om eens de sfeer van een goeie verplaatsing te laten zien. Hopelijk geen gesukkel met afgelastingen en dergelijke.
als ik verplaatsing mee doe ga ik met de bus mee. dender ga ik niet mee doen loopwedstrijd zoon op een avond.en ik ook nog eens mee doen denk
En dan hoogstwaarschijnlijk nog 2 frommelgoals van Buyens!Eric wrote: ↑Tue Dec 25, 2018 10:43 amGeen bus? En ja, 't is wel de risicoperiode natuurlijk. Niet alleen op een afgelasting, maar ook om op een bitterkoude avond vanuit Dender terug naar huis af te moeten zakken met een 2-0 om de orenKRKN wrote: ↑Tue Dec 25, 2018 10:33 amDe knoop is doorgehakt! Ik zak nog eens af. En ik probeer ook nog wat volk mee te pakken om eens de sfeer van een goeie verplaatsing te laten zien. Hopelijk geen gesukkel met afgelastingen en dergelijke.
Had deze ochtend niet meteen de link gelegd dat Dender eigenlijk in Denderleeuw speelt, dus m'n zoektocht naar een station in de buurt om de trip te plannen verliep nogal moeizaam.![]()
Nee, don't jinx it! In 2019 rechten we ook sportief onze schouders, liefst door meteen te starten met een driepunter. Ik weet nog niet of ik tot daar graak.
De knoop is doorgehakt, ik ben erbij en pak bovendien nog een 4tal mensen mee die er zelden bij zijn, dus ik hoop dat er de gebruikelijke sfeer heerst!
Ik hoop dat er goed wat volk afzakt. Zou Marvin starten? Iemand een idee hoe fit hij is?
Hé, niet zoveel tickets voor ons precies..Ik dacht dat tickets daar gewoon aangekocht zouden kunnen worden. Geen idee of ik nog in Lier graak op tijd.
Iemand een idee tot hoelang het secretariaat open is morgen? (woensdag)
Iemand een idee tot hoelang het secretariaat open is morgen? (woensdag)
Das inderdaad niet veel. Gaat allemaal de deur uit gok ik. Ik vind de openingsuren nergens terug op de site.