Lierse - Francs Borains [06-10-2024]
Re: Lierse - Francs Borains [06-10-2024]
Hoppa 2-0 weer assist van Sow en Pieter die lekker balletje in het mandje legt heerlijk! Aan dit tempo wordt dat 5-0
Rood Desoleil. Rusten 2-0 toch kwam Peersman met de schrik vrij bij de enigste kans voor FB!
Rusten met 2-0 en Frans Borains met 10, dat ziet er goed uit.
Formerly known as Lisp-boy
Komaan gaan voor de banaan momenteel maar magere kost..
Nog met 9 de club van Bouchez.
Match van de bevestiging. Nooit in de problemen geweest, Sow in een hoofdrol. Meer van dit!
Dailly zou ik graag meer speelminuten zien maken telkens brengt die gevaar en hangt er iets in de lucht! Dat zou wel eens de doelpuntenmaker kunnen zijn... Op nu over twee weken bij NXT dit seizoen toch veel minder dan vorig jaar. Daar winst en je doet nogmaals een zaakje!
Leuke avond op het lisp !
Sterke start , en de tweede helft geduldig afgewacht voor een opening te vinden .
Als er 1 speler was die ik een goal had gegund was het Sampers , en Claes dacht er blijkbaar net hetzelfde over , zo zie je hoe er dit jaar geen rotte appels tusse´ zitten !
Voor mij toch een kleine duim voor een Dessolleil
Die zeer professioneel reageerde op de supporters tijdens het naar binnen gaan . Ik ben fan van strijders en daar hoort al eens een stevige tackle bij
Sterke start , en de tweede helft geduldig afgewacht voor een opening te vinden .
Als er 1 speler was die ik een goal had gegund was het Sampers , en Claes dacht er blijkbaar net hetzelfde over , zo zie je hoe er dit jaar geen rotte appels tusse´ zitten !
Voor mij toch een kleine duim voor een Dessolleil
Die zeer professioneel reageerde op de supporters tijdens het naar binnen gaan . Ik ben fan van strijders en daar hoort al eens een stevige tackle bij
Weer de nul gehouden nice! Amper 7 tegendoelpunten na 7 matchen waaronder zware kleppers als RWDM, Deinze, Zulte Waregem, Lommel en Eupen cijfers liegen nooit!