Seraing- K Lierse SK [24-08-2024]
Re: Seraing- K Lierse SK [24-08-2024]
2-1 ruststand verdiend maar je ziet ook weer dat mankement opduiken, de zwakke plek bij geel-zwart nl middenveld.. Onrustig, balverlies... geen verwijt aan Asare hoor komt pas piepen en Daguin is geen nummer 10 een rustbrenger. Achteraan is zoals gepost Seraing enorm kwetsbaar hopen op seffes nog eens een gelukte counter!
Met een 2-1 voorsprong de rust in.
Aanvallend mag het toch wel net iets meer zijn, ondanks de twee gemaakte doelpunten. Wel een geweldige mooie pas van Kireev bij het tweede doelpunt.
Aan het temperament van diezelfde Kireev mag wel gewerkt worden of hij gaat nog veel kaarten pakken
Wat ik me afvraag, zou het enorm veel geld kosten om die afgebleekte stoeltjes op de tribune achter de goal te vervangen?
Dat is al seizoenen lang een doorn in het oog en het valt nu eens zo hard op met die mooie gele zitjes van de nieuwe bezoekerstribune.
Aanvallend mag het toch wel net iets meer zijn, ondanks de twee gemaakte doelpunten. Wel een geweldige mooie pas van Kireev bij het tweede doelpunt.
Aan het temperament van diezelfde Kireev mag wel gewerkt worden of hij gaat nog veel kaarten pakken
Wat ik me afvraag, zou het enorm veel geld kosten om die afgebleekte stoeltjes op de tribune achter de goal te vervangen?
Dat is al seizoenen lang een doorn in het oog en het valt nu eens zo hard op met die mooie gele zitjes van de nieuwe bezoekerstribune.
Formerly known as Lisp-boy
De rust en de toevoer vanuit het middenveld naar de spitsen ontbreekt simpel. Seraing heeft dit al goed bekeken bij de minste druk komen ze in balbezit. Wat Kireev betreft helemaal eens met je geld ook voor de jonge Asare.Lisp-boy wrote: ↑Sat Aug 24, 2024 8:58 pmMet een 2-1 voorsprong de rust in.
Vuil ploegske Seraing!
Hopelijk seffes niet deksel op de neus met zoveel kansen te missen.
6 op 6 oververdiend zege tegen een vuil ploegske. Arbiter was ook niet in zijn sas. Helemaal alleen op nummer 1
Daguin wat een speler! Die doet meer dan Brebels en Van Acker samen. Chapeau Kindermans! Asare ook nuttige speler! En Adinany zeer goeie spits, soms moogde een speler niet alleen beoordelen op aantal goals
Adinany dikke pluim hoor! Minpuntje wel te weinig goals gemaakt! Efficiëntie moet omhoog.
- Justhomuch
Cijfers liegen nooit Barry, poepsimpel!
Ff serieus, wat een verademing ook dat er eens corners fatsoenlijk gegeven worden.
6/6 hoppa!
Wij komen áltijd terug!
Volgende week 9 op 9 hoppa.. Hopelijk de kapitein niet te lang out want die is zo belangrijk!