Zulte Waregem - Lierse K. [19-04-2024]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
ozzy105
Re: Zulte Waregem - Lierse K. [19-04-2024]

Post by ozzy105 » Fri Apr 19, 2024 9:42 pm

4-1

Netzer

Post by Netzer » Fri Apr 19, 2024 10:32 pm

Ik ben absoluut geen fan van hoe SVDB omgaat met een speler als Oulare.
Beetje hatelijk vind ik, respectloos ook. Dit verdiend Oulare niet om zo behandeld te worden.
Ook Teunckens al 2 wedstrijden aan de kant en vandaag dan geen Van Acker.
Formerly known as Lisp-boy

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri Apr 19, 2024 10:34 pm

Waarom mocht VA starten op de bank? Als bedankje omwille hij op 3 jaar 27 goals maakte voor de club? Als het niet omwille van een blessure is zou ik dit schande vinden maar ieder zijn mening.

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri Apr 19, 2024 10:35 pm

Lisp-boy wrote:
Fri Apr 19, 2024 10:32 pm
Ik ben absoluut geen fan van hoe SVDB omgaat met een speler als Oulare.
Beetje hatelijk vind ik, respectloos ook. Dit verdiend Oulare niet om zo behandeld te worden.
Ook Teunckens al 2 wedstrijden aan de kant en vandaag dan geen Van Acker.
2.. 3 spelers en vooral de laatste die zo nuttig waren voor de club enz enz enz..

Carlke

Post by Carlke » Fri Apr 19, 2024 10:48 pm

Mannekens het was een slotwedstrijd zoek hier toch niks achter toch normaal dat de smet ook eens mag keepen, en hij deed het verre van slecht. Ze zijn elkaar waard teunckens en de smet. Met van acker zal dit wel besproken zijn denk ik. Wat obbi betreft oke hij was goed ... maar eisen dat je moet spelen denk weinig trainers daar mee kunnen leven. Volgens mij wil hij weg. Heeft zijn doel gehaald terug veel voetballen zonder zware blessures.

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri Apr 19, 2024 10:59 pm

Carlke wrote:
Fri Apr 19, 2024 10:48 pm
Mannekens het was een slotwedstrijd zoek hier toch niks achter toch normaal dat de smet ook eens mag keepen, en hij deed het verre van slecht. Ze zijn elkaar waard teunckens en de smet. Met van acker zal dit wel besproken zijn denk ik. Wat obbi betreft oke hij was goed ... maar eisen dat je moet spelen denk weinig trainers daar mee kunnen leven. Volgens mij wil hij weg. Heeft zijn doel gehaald terug veel voetballen zonder zware blessures.
Ik vind De Smet beter dan Teunkens maar bon ieder zijn mening. Ongelukkig moment om hem nu kansen te geven, al 2 matchen staat hij in een schiettent leuk is anders. Jij denkt dat dit besproken is met VA ik betwijfel dit Thibaut is niet de speler die wanneer hij fit is dit zo maar over zich heen laat gaan. Maar ok ik hoop dat je het bij het rechte einde hebt. Oulare was gelukkig op het lisp waarom zou hij dan zelf aandringen voor een transfer? Een blessuregevoelige speler zoals hij is vooral blij dat hij nog ergens onder dak geraakt. Hij was al enkele weken terug fit dus laat je hem starten simpel het toont zoals vermeld van weinig respect naar de speler toe!

Carlke

Post by Carlke » Fri Apr 19, 2024 11:08 pm

ozzy105 wrote:
Fri Apr 19, 2024 10:59 pm
Carlke wrote:
Ik vind De Smet beter dan Teunkens maar bon ieder zijn mening. Ongelukkig moment om hem nu kansen te geven, al 2 matchen staat hij in een schiettent leuk is anders. Jij denkt dat dit besproken is met VA ik betwijfel dit Thibaut is niet de speler die wanneer hij fit is dit zo maar over zich heen laat gaan. Maar ok ik hoop dat je het bij het rechte einde hebt. Oulare was gelukkig op het lisp waarom zou hij dan zelf aandringen voor een transfer? Een blessuregevoelige speler zoals hij is vooral blij dat hij nog ergens onder dak geraakt. Hij was al enkele weken terug fit dus laat je hem starten simpel het toont zoals vermeld van weinig respect naar de speler toe!

Zal wel zijn dat hij gelukkig was heeft gouden kans gehad om zich terug op de kaart te zetten ... en is gelukt , nu komen andere ploegen aan kloppen waar hij meer kan verdienen wat denk je dan. Een van acker is echt een teamspeler en leider die kan dat wel vatten , en denk dat hij vorige week afscheid heeft genomen. Die is weg is al lang besproken in winterstop.

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri Apr 19, 2024 11:25 pm

Carlke wrote:
Fri Apr 19, 2024 11:08 pm
ozzy105 wrote:
Fri Apr 19, 2024 10:59 pm
Carlke wrote:

Zal wel zijn dat hij gelukkig was heeft gouden kans gehad om zich terug op de kaart te zetten ... en is gelukt , nu komen andere ploegen aan kloppen waar hij meer kan verdienen wat denk je dan. Een van acker is echt een teamspeler en leider die kan dat wel vatten , en denk dat hij vorige week afscheid heeft genomen. Die is weg is al lang besproken in winterstop.
Had het bestuur de gedane beloftes ingewilligd Carlke was VA aan boord gebleven idem voorgangers als Schuermans-GDS-Pupe en nog andere spelers... Weer 2 goalgetters weg.. Ik lees altijd vanuit het bestuur uit nl bouwen, bouwen, bouwen lol terwijl je ieder seizoen begint vanaf nul en je telkens de betere spelers laat of moet laten gaan wie gelooft zulke mensen dan nog? Uitgerekend 1 seizoen is men niet moeten starten vanaf nul op een zesjarige beleid nl vorig seizoen. Het was ook een seizoen vooral voor het vertrek van oa Rocha dat het swingde op het lisp met mooi en aantrekkelijk voetbal en had toen het bestuur de eis ingewilligd van VI om nl minstens 1 ervaren CV te halen had men zeer dicht bij promotie gestaan.

KRKN

Post by KRKN » Sat Apr 20, 2024 12:04 am

Streep eronder. 't Is een lang seizoen geweest.

Devyd

Post by Devyd » Sat Apr 20, 2024 8:59 am

Hoeveel goals heeft VA nu weer gemaakt ? We zouden iemand moeten hebben die da meerdere keren per week aangeeft 🙄

Het is een einde seizoens match en we hebben een nieuwe trainer die de kern nog niet lang kent , dus is toch normaal dat die eens wil zien wat vlees hij nog in de kuip heeft !

Heeft iemand de foto van ozzy zijn vrouw ?zodat we hem en zijn negativiteit hier eindelijk ook kunnen weg jagen !

Post Reply