Lierse K. - Dender [13-01-2023]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
ozzy105
Re: Lierse K. - Dender [13-01-2023]

Post by ozzy105 » Sat Jan 13, 2024 10:15 pm

Noteer maar de wedstrijden tegen Standard, KVO, FB, Seraing, concurrenten worden levensbelangrijk daar de boot ingaan betekent......

G.C.

Post by G.C. » Sat Jan 13, 2024 10:19 pm

De eerste kans was voor Lierse maar De Bruyn mist
En daarna weer een kwartier waar ze nergens maar dan ook nergens waren en hetzelfde 0-3 kon zijn.
Dan herstellen ze evenwicht en komen zelfs gevleid op voorsprong maar hoe slecht was die 2de helft??

Teunckens haalt er 2 gemaakte uit maar voor de rest …
En onze kapitein is ook bezig aan een slecht seizoen.
En laat a.u.b. Schouterden op de bank zitten. Ook Libert komt te kort.

Zal hard spelen worden om er in te blijven maar gaat volgens mij wel lukken.
Dender vond ik leuk spelen.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Jan 13, 2024 10:27 pm

Janus wrote:
Sat Jan 13, 2024 10:13 pm
ozzy105 wrote:
Sat Jan 13, 2024 10:05 pm
Janus wrote:
Sat Jan 13, 2024 9:56 pm
34 tegengoals, en elke week hetzelfde "systeem". Hoog tijd om deze compleet ongeschikte trainer te vervangen.
Fout Janus, er is maar 1 schuldige. JC moet roeien met de riemen die er zijn en die zijn van slechte kwaliteit. Buiten vorig seizoen is men bijna vanaf NUL aan een nieuw seizoen moeten starten! Ga maar eens na hoeveel spelers al de revue passeerde op het sinds sinds de heropstart, het is verdomme een duivenkot. Dat is al 2 jaar dat men weet dat achteraan een groot probleem is en men weigert daar iets aan te doen! Dit seizoen speel je momenteel zonder een waardige links-rechtsachter voor 1B... Neen de schuld steken op deze trainer is not done welke trainer zou beter doen met de huidige kern-verdediging???
"Aanvallend" spelen met kilometers ruimte in de rug van de verdediging, een middenveld dat niet eens de moeite doet om mee te verdedigen. Steeds hetzelfde proberen in de hoop op een andere uitkomst is de definitie van idiotie.
Heb je een punt Janus maar wie moet hij op het middenveld posteren? Probleem is ook men moet telkens bij een nieuw seizoen starten vanaf nul+op verdedigend vlak wordt er al 2 jaar niks gedaan. Dender, Patro bv spelen al verschillende jaren met dezelfde elf aangevuld met 1-2 goede versterkingen... Dat noemt men bouwen, stapje vooruitzetten.. Luc let op zijn geld niks mis mee maar dan betaal je ook ooit de prijs ervoor nl degradatie daar ontkomt je niet aan. Met dit budget blijf je het niet redden beseffen we toch allemaal?

Carlke

Post by Carlke » Sat Jan 13, 2024 11:18 pm

ozzy105 wrote:
Janus wrote:
Sat Jan 13, 2024 9:56 pm
34 tegengoals, en elke week hetzelfde "systeem". Hoog tijd om deze compleet ongeschikte trainer te vervangen.
Fout Janus, er is maar 1 schuldige. JC moet roeien met de riemen die er zijn en die zijn van slechte kwaliteit. Buiten vorig seizoen is men bijna vanaf NUL aan een nieuw seizoen moeten starten! Ga maar eens na hoeveel spelers al de revue passeerde op het sinds sinds de heropstart, het is verdomme een duivenkot. Dat is al 2 jaar dat men weet dat achteraan een groot probleem is en men weigert daar iets aan te doen! Dit seizoen speel je momenteel zonder een waardige links-rechtsachter voor 1B... Neen de schuld steken op deze trainer is not done welke trainer zou beter doen met de huidige kern-verdediging??? Nog dit alhoewel Teunkens een paar goede reddingen bracht zag hij er bij 2 goals toch niet goed uit...
Toch niet helemaal eens hoor over de trainer ! Je kan weinig kwaliteit hebben maar toch wel een lijn hebben in het spel. Dat zie ik niet . Als je een de bruyn zo lang ziet sukkelen vandaag en een van dessel op bank hebt ben je een prutser.als je libert op stelt ben je prutser alles is bezig . Waarom schouterden nog zetten ,zet daar ell toulle maar die neemt hij zelfs niet mee. Je ziet toch ook dat deel van de ploeg niet voor hem speelt van acker en teunckens doen niet veel goeds meer .

Carlke

Post by Carlke » Sat Jan 13, 2024 11:23 pm

1 goede match heb ik gezien dit seizoen thuis waregem die we onterecht verloren. Oke je hebt weinig kwaliteit maar er zit zelfs ook geen systheem in het spel stamp de bal maar naar voor . Tegenstander hoeft ballen maar achter verdedigers te leggen en het is prijs , elke week zie je dat dan moet je dat als trainer oplossen in ander systheem .we hebben weeral verdiend verloren.

XDV1906

Post by XDV1906 » Sat Jan 13, 2024 11:35 pm

Triestige avond. Hij begon nochtans mooi, met de lichtshow en de minuut applaus voor Swat.

Je denkt dat zoiets + de eerste wedstrijd van het nieuwe jaar een spelersgroep kan inspireren. Maar ja, wat volgde daarna..? Pas op, De Bruyn krijgt een grote kans op de 1-0. Maar ja, het is De Bruyn, dan weet je al voor dat zijn voet de bal raakt dat die er niet in gaat. Vervolgens worden we weggespeeld door Dender en komen we door geklungel achterin op 0-1. Iemand verrast?

Dan maakt Dender de fout om wat achteruit te kruipen en komen we toch wat in de wedstrijd. Na geklungel 1-1 en een mooir actie van Sow later sta je 2-1 voor bij de rust. Je mag beide pollen kussen, maar swat.

En dan die tweede helft. Ik wil er eigenlijk geen woorden aan vuil maken. Drama. Ik denk oprecht dat je middenmoot 1e amateur speelt met deze combinatie van kern en trainer. Het is gewoon verschrikkelijk.

'Aanvallende trainer'. Onze enige manier van aanvallen os den bal naar voor loeien en hopen dat Oulare er iets mee doet.

Verdedigend: hahahahahahaahah. Dit kan gewoon toch echt niet meer? Hoeveel keer zijn wij nu al uitgespeeld in 1-2 passen? Ik heb vandaag de tel niet bijgehouden, maar ik denk oprecht dat Dender 5 keer 1 tegen 1 op de keeper kwam door 1 pas achter onze verdediging. Npg een gevolg daarvan is de zoveelste rode kaart. Moet bijna een clubrecord zijn hoeveel we er al pakten dit seizoen. Simpelweg een gevolg van onze dramatische verdediging.

Speciale vermelding voor ons middenveld ook. Van Acker mag van mij ook zen locker leegmaken. Staat nergens. De Bruyn tsja. Buiten. Den beste van het middenveld dit seizoen startte op de bank.

Volgende week naar Deinze, waar we het nooit goed doen. Een 0/12 lonkt. Een signaal is nodig, maar ik verwacht helemaal niets. KVO zal waarschijnlijk failliet gaan en een pakweg Francs Borains of SL16 zal het nog wel slechter doen dan ons.

Hoe het dan volgend seizoen verder moet heb ik geen idee van. Luc heeft werk.

Janus

Post by Janus » Sat Jan 13, 2024 11:47 pm

ozzy105 wrote:
Sat Jan 13, 2024 10:27 pm
Janus wrote:
Sat Jan 13, 2024 10:13 pm
ozzy105 wrote:

Fout Janus, er is maar 1 schuldige. JC moet roeien met de riemen die er zijn en die zijn van slechte kwaliteit. Buiten vorig seizoen is men bijna vanaf NUL aan een nieuw seizoen moeten starten! Ga maar eens na hoeveel spelers al de revue passeerde op het sinds sinds de heropstart, het is verdomme een duivenkot. Dat is al 2 jaar dat men weet dat achteraan een groot probleem is en men weigert daar iets aan te doen! Dit seizoen speel je momenteel zonder een waardige links-rechtsachter voor 1B... Neen de schuld steken op deze trainer is not done welke trainer zou beter doen met de huidige kern-verdediging???
"Aanvallend" spelen met kilometers ruimte in de rug van de verdediging, een middenveld dat niet eens de moeite doet om mee te verdedigen. Steeds hetzelfde proberen in de hoop op een andere uitkomst is de definitie van idiotie.
Heb je een punt Janus maar wie moet hij op het middenveld posteren? Probleem is ook men moet telkens bij een nieuw seizoen starten vanaf nul+op verdedigend vlak wordt er al 2 jaar niks gedaan. Dender, Patro bv spelen al verschillende jaren met dezelfde elf aangevuld met 1-2 goede versterkingen... Dat noemt men bouwen, stapje vooruitzetten.. Luc let op zijn geld niks mis mee maar dan betaal je ook ooit de prijs ervoor nl degradatie daar ontkomt je niet aan. Met dit budget blijf je het niet redden beseffen we toch allemaal?
Het gaat minder over wie dan over waar. Er zit geen lijn in, geen systeem. 11 spelers op het veld ja, maar geen ploeg. En dát is de taak van de trainer.

Carlke

Post by Carlke » Sun Jan 14, 2024 12:19 am

XDV1906 wrote:
Sat Jan 13, 2024 11:35 pm
Triestige avond. Hij begon nochtans mooi, met de lichtshow en de minuut applaus voor Swat.

Je denkt dat zoiets + de eerste wedstrijd van het nieuwe jaar een spelersgroep kan inspireren. Maar ja, wat volgde daarna..? Pas op, De Bruyn krijgt een grote kans op de 1-0. Maar ja, het is De Bruyn, dan weet je al voor dat zijn voet de bal raakt dat die er niet in gaat. Vervolgens worden we weggespeeld door Dender en komen we door geklungel achterin op 0-1. Iemand verrast?

Dan maakt Dender de fout om wat achteruit te kruipen en komen we toch wat in de wedstrijd. Na geklungel 1-1 en een mooir actie van Sow later sta je 2-1 voor bij de rust. Je mag beide pollen kussen, maar swat.

En dan die tweede helft. Ik wil er eigenlijk geen woorden aan vuil maken. Drama. Ik denk oprecht dat je middenmoot 1e amateur speelt met deze combinatie van kern en trainer. Het is gewoon verschrikkelijk.

'Aanvallende trainer'. Onze enige manier van aanvallen os den bal naar voor loeien en hopen dat Oulare er iets mee doet.

Verdedigend: hahahahahahaahah. Dit kan gewoon toch echt niet meer? Hoeveel keer zijn wij nu al uitgespeeld in 1-2 passen? Ik heb vandaag de tel niet bijgehouden, maar ik denk oprecht dat Dender 5 keer 1 tegen 1 op de keeper kwam door 1 pas achter onze verdediging. Npg een gevolg daarvan is de zoveelste rode kaart. Moet bijna een clubrecord zijn hoeveel we er al pakten dit seizoen. Simpelweg een gevolg van onze dramatische verdediging.

Speciale vermelding voor ons middenveld ook. Van Acker mag van mij ook zen locker leegmaken. Staat nergens. De Bruyn tsja. Buiten. Den beste van het middenveld dit seizoen startte op de bank.

Volgende week naar Deinze, waar we het nooit goed doen. Een 0/12 lonkt. Een signaal is nodig, maar ik verwacht helemaal niets. KVO zal waarschijnlijk failliet gaan en een pakweg Francs Borains of SL16 zal het nog wel slechter doen dan ons.

Hoe het dan volgend seizoen verder moet heb ik geen idee van. Luc heeft werk.
Pas maar op als oostende er de brui aan geeft kan het goed zijn dat ze alle punten verliezen en dat ze wonnen van concurenten zouden die wel eens 3 punten bij krijgen , ken de regelmenten daar niet van. Maar stel maar eens dan zitten we echt in de misserie

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Jan 14, 2024 12:47 am

Carlke wrote:
Sat Jan 13, 2024 11:23 pm
1 goede match heb ik gezien dit seizoen thuis waregem die we onterecht verloren. Oke je hebt weinig kwaliteit maar er zit zelfs ook geen systheem in het spel stamp de bal maar naar voor . Tegenstander hoeft ballen maar achter verdedigers te leggen en het is prijs , elke week zie je dat dan moet je dat als trainer oplossen in ander systheem .we hebben weeral verdiend verloren.
Dat probleem Carlke stelde zich vorig seizoen ook al... Als tegenstander wist men al na de uitmach op Jong Genk waar Lierse te pakken was.. Toen hadden we het trio VA-GDS en vooral Rocha waardoor we meestal 2-3 goals per match in het mandje legden... Nu is VA bijwijlen nog een schim van de voorbije twee seizoenen en is het duo GDS-Rocha niet volwaardig vervangen net als LAES-PDS. Vorig seizoen hebben we meer dan 60 tegengoals geslikt het ziet er naar uit dat we dit gaan overtreffen! Ieder van ons hoopte dat LVT tijdens de winterstop versterking zou halen voor de linksachter-rechtsachterplek niet dus... Poelmans-Libert te plat en LM alhoewel een goede jongere komt pas piepen en moet nu telkens onder een enorme druk achteraan spelen.. LVT kan het goed uitleggen niks mis mee dat hij sportief zo weinig mogelijk investeerd, het is zijn geld maar kom dan ook niet verkondigen om jaar na jaar een stap of stapje vooruit te zetten richting hoogste klasse terwijl jezelf beseft dat dit alleen onmogelijk is! Onder LVT zal men na ieder seizoen blij mogen zijn dat behoud wordt verzekerd!

KRKN

Post by KRKN » Sun Jan 14, 2024 8:20 am

Top 6 kunnen we opbergen, en nu is het de facto naar beneden kijken. Uw doelstellingen moeten opbergen in januari is triest. Maar goed, we blijven er staan. Op naar Deinze.

Post Reply