Lierse K. - SL16 [26-11-2023]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Janus
Re: Lierse K. - SL16 [26-11-2023]

Post by Janus » Sun Nov 26, 2023 9:11 pm

Ik vond dit een afschuwelijk slechte match van Lierse. Schouterden mag eindelijk eens stoppen met zijn eeuwig gezeik en gezeur. Verder vind ik het onbegrijpelijk dat een Luikse arbiter (Eupen is een Luikse gemeente, ik zit hier trouwens vlakbij in Sankt Vith) een wedstrijd tussen een Vlaamse en een Luikse ploeg mag fluiten. En dit dan ook nog eens volledig partijdig doet. De eerste gele kaart van Schouterden had eigenlijk moeten leiden tot rood voor de Luikenaar gezien reactie na een overtreding. Maar het was inderdaad weer slecht.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Nov 26, 2023 9:20 pm

Janus wrote:
Sun Nov 26, 2023 9:11 pm
Ik vond dit een afschuwelijk slechte match van Lierse. Schouterden mag eindelijk eens stoppen met zijn eeuwig gezeik en gezeur. Verder vind ik het onbegrijpelijk dat een Luikse arbiter (Eupen is een Luikse gemeente, ik zit hier trouwens vlakbij in Sankt Vith) een wedstrijd tussen een Vlaamse en een Luikse ploeg mag fluiten. En dit dan ook nog eens volledig partijdig doet. De eerste gele kaart van Schouterden had eigenlijk moeten leiden tot rood voor de Luikenaar gezien reactie na een overtreding. Maar het was inderdaad weer slecht.
Als je zo aan een match begint.... geen inzet,geen grinta,telkens de bal achteruit of opzij spelen...profs onwaardig!!! En inderdaad hoog tijd dat Schouterden op de bank verzeild,bijna iedere match loopt die daar te zeiken. Het veld tja nog zoiets aan LVT doe er iets aan! hopelijk komt er tijdens de winterstop een echte links-rechtsachter bij het is hoog nodig!!!

XDV1906

Post by XDV1906 » Sun Nov 26, 2023 9:24 pm

3 punten boven de laatste plaats. Proficiat.

Devyd

Post by Devyd » Sun Nov 26, 2023 9:43 pm

Ik denk dat ik al weken hetzelfde zeg over Schouterden , zagen en klagen een hele match lang , het moest er is van komen .
MAAR onze kapitein die ook onzichtbaar was behalve met zijn assist voor de bezoekers ,
Had hier de vlam uit de pan moeten halen .
Net zoals onze nieuwe team manager met hem mee had moeten lopen naar de kleedkamers om Nils tegen zichzelf te beschermen , nu reageert hij nog tegen de eigen supporters onderweg .. .

Vorige week heeft onze Coach extra motivatie gegeven om te volharden in zijn geloof dat hij het allemaal onder controle heeft .

Als ik dan zie da een Reginald Goreux zijn jonge gasten mooi in blok en formatie kan laten lopen ...

G.C.

Post by G.C. » Sun Nov 26, 2023 10:02 pm

Nog eens gaan kijken maar spijt van …

Die Schouterden : onbegrijpelijk dat die kansen blijft krijgen. Rotmentaliteit op veld. Altijd maar reclameren.

En me serieus geërgerd aan 2 ‘sups’ in hoofdtribune die het nodig vonden om een familie van ‘zwarte’ medebewoners te beschimpen omdat die durfen te juichen bij een goal van Standard. Was wss familie van een speler en deden niemand kwaad. Andere Lierse supporters namen het op voor deze familie maar die man en vrouw waren ongelooflijk onbeschoft en racistisch.

KRKN

Post by KRKN » Sun Nov 26, 2023 10:12 pm

Ongelooflijk hoeveel rode kaarten we al gepakt hebben. Ja, de scheids liet zwaar te wensen over, maar laat dat geen excuus zijn om in de spiegel te kijken. Schouterden, die zogezegd altijd 'slim is tegen de scheidsrechter ' , krijgt eindelijk lik op stuk voor zijn gemekker. Als die nu ook af en toe nog eens een goal of assist zou meepikken, maar helaas. Iemand anders mag nu op zijn plaats een deftige kans krijgen.

Ook Van Acker en Teunckens waren zwak. Enige op de afspraak waren Oulare en Van Dessel.

Echt een teleurstellende avond, en dan zeker als ik G.C. zijn verslag van op de hoofdtribune lees. Sommigen leren het niet.

Incasseren en op naar Oostende. Het programma oogt niet bepaald gunstig.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sun Nov 26, 2023 10:15 pm

Overdreven uitslag, ok het was slecht, maar ik heb nooit het gevoel gehad we worden hier weggetikt.

Schouterden moet echt tegen zichzelf beschermd worden.
Wij komen áltijd terug!

polydor

Post by polydor » Sun Nov 26, 2023 10:35 pm

G.C. wrote:
Sun Nov 26, 2023 10:02 pm
Nog eens gaan kijken maar spijt van …

Die Schouterden : onbegrijpelijk dat die kansen blijft krijgen. Rotmentaliteit op veld. Altijd maar reclameren.

En me serieus geërgerd aan 2 ‘sups’ in hoofdtribune die het nodig vonden om een familie van ‘zwarte’ medebewoners te beschimpen omdat die durfen te juichen bij een goal van Standard. Was wss familie van een speler en deden niemand kwaad. Andere Lierse supporters namen het op voor deze familie maar die man en vrouw waren ongelooflijk onbeschoft en racistisch.
Heb het ook gezien, beschamend...
Er zaten er vandaag nog in T1 met veel praat en die ik bij geen enkele thuiswedstrijd nog nooit heb gezien. Resultaat van de ticketactie?

Carlke

Post by Carlke » Sun Nov 26, 2023 10:51 pm

Dit was dus waar ik bang voor had. Lierse heeft een ploeg dat elke match alles moet geven om te kunnen winnen ! Vandaag begin je met gevoel het lukt vanzelf, vergeet het. Schouterden wat een domme mens voor 34 jaar. Krijgt geel, en je weet dat ref niet lierse gezind was, blijven mekkeren met rood als gevolg.gelukkig kom je nog op 1-1. 2 de helft zelfde verhaal het gaat wel lukken. En dan marijnissen denk die naast bal trapt en 1-2. Rood tarfi beetje ongelukkig krijgt duwtje en schuift uit en neemt speler mee ten val. Rood oke maar schors hem daar niet voor. Toen wist je dat het niet meer goed kwam ! We konden zaak doen om uit degradatie te geraken, we zitten er terug in !

GeelZwart

Post by GeelZwart » Mon Nov 27, 2023 9:01 am

Zo beschamend, verliezen van de laatste, een belofteploeg... Lierse onwaardig. Hoe komt dat toch. Telkens je denkt, we zijn vertrokken nu laten ze het weer compleet afweten.

Oke, niet weggetikt maar je verliest wel 1-4!!! van de slechtste ploeg uit het profvoetbal.

Schouterden hoef ik niet meer in geel-zwart te zien. Rotgastje, geef dan maar een beloftespeler een kans

Post Reply