Beerschot - Lierse K. [13-05-2023]
Re: Beerschot - Lierse K. [13-05-2023]
Mooi resultaat om zo het seizoen af te sluiten en afscheid te nemen van een aantal personen op mooie wijze.
En die negativiteit die zelfs nu nog op FB komt help nu eens echt totaal niet. We gaan de nieuwe mensen een (eerlijke) kans moeten geven.
Wat GDS betreft: proficiat met de titel van Assistent-Koning! Hopelijk blijft hij. Hij ligt nog onder contract dus als hij weg gaat is het sowieso betalen.
En die negativiteit die zelfs nu nog op FB komt help nu eens echt totaal niet. We gaan de nieuwe mensen een (eerlijke) kans moeten geven.
Wat GDS betreft: proficiat met de titel van Assistent-Koning! Hopelijk blijft hij. Hij ligt nog onder contract dus als hij weg gaat is het sowieso betalen.
Ja is waar en hoe stom het ook klinkt,maar ik ben geen fan van de schrijver. Maar het is zo de statistieken zijn er maar toch denk ik niet dat er ploegen veel voor gaan geven tenzij hij volgend seizoen bij de start ook zo begint dan zou hij in de winter wel weg zijn. Maar ja hij is echt bepalend geweest weet ik ook wel. Het zal aan mj liggen !KRKN wrote: ↑Sun May 14, 2023 1:16 pmMooi resultaat om zo het seizoen af te sluiten en afscheid te nemen van een aantal personen op mooie wijze.
Als ik toch 1 negatief ding over de fantastisch match moet geven is de domme actie van Gillekens door zulke fases konden we de 3 punten misschien nog weggeven al een geluk bleef iedereen strijden tot de laatste minuut!
DEZE CLUB GAAT NOOIT KAPOT!
Net de samenvatting gezien. Gillekens Da's ook een manier om (mogelijk) uw laatste minuten bij ons door te brengen.
- Justhomuch